2017 Kawasaki ER6-N Yeni adı ile Kawasaki Z650

Katılım
11 Haz 2012
Mesajlar
3,535
Motosikleti
Kawasaki Vulcan S
Bildiğiniz gibi Kawasaki'nin ER6N nin giysili kardeşi ER6F 2017 için ağır bir makyaj geçirip ismini de Ninja 650 olarak değiştirmişti.Tabii ER6N de kardeşine özenip makyajını tamamlamış ve yeni ismi ile karşımıza çıkmış.Şu anda Amerika'da satılmaya başlanan yeni ER6N/Z650 Türkiye'ye ne zaman gelir bilemiyoruz.Ayrıntılı teknik özelliklerine Kawasaki Amerika'nın sayfasından bir göz atabilirsiniz.

https://www.kawasaki.com/Products/2017-Z650-ABS?cm_sp=Z650-_-KMCPromo-_-HomePagePromo#
http://www.cycleworld.com/2017-kawasaki-z650-first-ride-review-new-motorcycle#page-23

cw1116-2017-kawasaki-z650-first-ride-review-image-26.jpg

cw1116-2017-kawasaki-z650-first-ride-review-image-46.jpg

cw1116-2017-kawasaki-z650-first-ride-review-image-15.jpg

cw1116-2017-kawasaki-z650-first-ride-review-image-05.jpg

cw1116-2017-kawasaki-z650-first-ride-review-image-033.jpg

cw1116-2017-kawasaki-z650-first-ride-review-image-037.jpg
 
Super Moderator
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
4,360
Kawasaki Naked motosikletlerini Z800-1000 adı altında satıyordu, bu da Z650 olarak naked motorlara giriş motosikleti olarak yerini alacak gibi gözüküyor. Hayırlısı olsun, fakat 2017'de itibarı ile Kawasaki fiyat politikası oldukça kalın gibi gözüküyor.

Kendi motosikletim, 2016 yılında 51 bin TL iken, şuanki fiyatı 58.900 TL.. Ülkedeki ekonomik problemler yüzünden dövizler tavan yaptığından, 2017'de Z-moto fiyatları TL olarak belirledi.

Nasıl alınacak bu fiyatlara bilemiyorum.
 
Son düzenleme:
Super Moderator
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
4,360
Adı değişince emisyondan nasıl geçiyor, onu anlayamadım ben.

Mesajimi editledim,

Emisyon yüzünden 250cc'ler 300 - 600 'ler'de 650 'de değerleri yakalıyorlar, fakat ben karıştırdım. Er6n'in motoru Versys 650 bloğu idi zaten. Yani 649cc.

Uyarı için teşekkürler.
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Ben de dedim nasıl oluyor ne oluyor? :)
Şahsen isim değişikliği hoşuma gitti, özellikle ER6-F için. Ameria'da ayrı, Avrupa'da ayrı isme gerek yok. De Ninja 650 geç.
Z650 de MT7'den güzel geliyor bana.
 
Katılım
10 Kas 2006
Mesajlar
1,209
katılıyorum.

mt7 ebat olarak zayıf geliyor gözüme, kawasaki z300'ün dengi gibi görüntüsü.

beyazını oldukça beğendim.
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Aynı motoru kullanan Ninja 650, Versys 650 ve Vulcan S'e bakarsak yine ucuz yapmışlar.
 
Katılım
22 Mar 2016
Mesajlar
90
bu motosiklet baya bir çıplak olmuş yalnız grenaj masrafı az olur en azından :queen:
 
Katılım
14 Mar 2016
Mesajlar
1,991
Şu Kawasaki deki, ince ve kaliteli işçilik başka hiç bir yerde yok be, gösterge paneli bile özenle yapılmış. Ama tabi bunun karşılığı da bize öpücük olarak geri dönüyor Kawa amcadan.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2015
Mesajlar
1,743
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla billa çok çirkin.özellikle kafa tasarımını hiç sevmedim.ninja 650 krt istiyordum hayaller kuruyordum.28.000 tl falan olur onu satarım burdan kredi çekerim alırım ya derken 35.500 tl fiyatıyla hayallerimi yıktın kawasaki.bakalım bu paralardan bu motorları alanlar çıkıcakmı.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
damarlı fiyatıyla pek alacısı olacağını sanmam :)
 
Katılım
15 Ara 2014
Mesajlar
1,570
Parasını denkleştirebileceğimizden değil de, beden olarak var daha bir kaç gömlek 650'ye...

Ayrıca...

Yeşile de boyamamışlar... yeşil renk seçeneği yok.

Olmadı ...

Bedava verseler binmem ... :p
 
Katılım
11 Haz 2012
Mesajlar
3,535
Motosikleti
Kawasaki Vulcan S
Uzun zamandan beri ER6-N takip ettiğim ve almayı düşündüğüm bir modeldi.Zaten o yüzden konuyu açtım.Öncelikle yeni kasaya bir türlü ısınamadım.Sadece Gösterge tablosu hoşuma gitti.Genel tasarımı güzel ama eski ER-6N deki özgünlük ve farklı tasarım yok.Sanki eskiye kasaya göre daha cılız,daha kassız bir de daha bayağı bir tasarım.İkinci olarak Kawasaki'nin yeni fiyat politikası bir acayip.Eskiden direk Euro üzerineydi,yıllarda aynı fiyatta kaldı,Euro artarsa artıyordu düşerse düşüyordu.Şimdi ise fiyatın ne olacağı belli değil.Gçene yıl 24.000 TL civarında bir fiyatı vardı,bu yıl 30.000 TL leri geçti.Sanırım alırsam 2013-2016 arası 2.El bir ER-6 N alırım bir kaç yıl sonra.

Eski kasanın anısına buyurun aşık olduğum makina.;

kawasaki-er6n-8.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst