2017 Honda Periyodik Bakım Ücretleri (2017 CBR 250)

Katılım
11 May 2014
Mesajlar
645
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Merhaba,

Bugün sohbet ederken konu bakım ücretlerine geldi bir şekilde.

Bajaj ve Yamaha'nın periyodik bakım ücretlerini duyunca benim atın giderlerini paylaşmazsam olmaz dedim.

2017 Model CBR 250 ve muadili bir Honda'ya sahipseniz ödeyeceğiniz miktarlar aşağıdaki gibi olacaktır.


Yorum sizlerin...


1000 Bakımı : 107,59 TL

3000 Bakımı : 44,99 TL

6000 Bakımı : 127,18 TL

9000 Bakımı : 89,41 TL

12000 Bakımı : 168,28 TL


PONplN.jpg



g9pnOR.jpg



9DARm3.jpg



qJp3GD.jpg



Ma2XdQ.jpg

 
Katılım
20 Ara 2016
Mesajlar
2,171
1000 bakım 3000 bakımdan nasıl pahalı oluyor.
Bu işte bir terslik var.
2.bakımdan işçilik almamış aynı şekilde 4. Bakımda da almamış.
 
Son düzenleme:
Katılım
11 May 2014
Mesajlar
645
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
1000 bakım 3000 bakımdan nasıl pahalı oluyır.
Bu işte bir terslik var.
2.bakımdan işçilik almamış aynı şekilde 4. Bakımda da almamış.

1000 Bakımında Yağ ve Yağ Filtresi değişimi yapıldı.
3000 Bakımında sadece yağ değişimi yapıldı.

Her iki bakımda bir yağ filtresi değiştirebiliyorsunuz.
Kullanıcıya bırakıyorlar seçeneği.
 
Katılım
20 Ara 2016
Mesajlar
2,171
1000 Bakımında Yağ ve Yağ Filtresi değişimi yapıldı.
3000 Bakımında sadece yağ değişimi yapıldı.

Her iki bakımda bir yağ filtresi değiştirebiliyorsunuz.
Kullanıcıya bırakıyorlar seçeneği.

Ee peki işçilik? Ben mi yanlış okuyorum.
9000 bakımı işçilik alınmamış. :mrgreen:
 
Katılım
11 May 2014
Mesajlar
645
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ee peki işçilik? Ben mi yanlış okuyorum.
9000 bakımı işçilik alınmamış. :mrgreen:

Şimdi fark ettim, evet almamışlar. :queen:

9000 Bakımına +48 TL ekleyiniz lütfen.

Yarın Recep ağabeyi arayıp parasını göndereyim. :flower:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Neden iki kat daha fazla bakim yapiyorlar? Kitapcikta 1000, 6000, 12000, 18000 seklinde gidiyor...
 
Katılım
11 May 2014
Mesajlar
645
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Neden iki kat daha fazla bakim yapiyorlar? Kitapcikta 1000, 6000, 12000, 18000 seklinde gidiyor...

Haşmet ağabey, 2000 KM'de bir yağ değişimi yapılmalıdır diyor kitapçıkta.


vJVm9O.jpg
 
Katılım
22 Ağu 2013
Mesajlar
1,073
Bende 2016 var Honda Haldızda 200-250 civarı verdim hep 1000-4000 bakımında
 
Katılım
6 Tem 2014
Mesajlar
1,890
Bakımlar 3000 km'de bir olmasa göze çok fazla görünmeyecekte , 3000 km'de bir olması kötü.
Konuyu açan arkadaş teşekkür.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,536
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Bu fiyatlar standart mıdır? yoksa bölgeden bölgeye, servisten servise değişmekte midir? Bir de hava filtresini göremedim, değişiyor mu yoksa temizleniyor mu?
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Gelişmiş ülkelerdeki bakım aralıklarına bakmak lazım, malum bizim ülkemizde bakım aralıkları daha sık uygulanıyor. NC 7xx ler ilk geldiklerinde kitapcık ve servis manuali direkt tercüme edilmişti, bakım aralıkları 10 ya da 12 bin km idi. Hemen peşinden yeni bakım kitapçıkları bastırıp bakım aralığını 6000 km yaptılar :mrgreen:
 
Katılım
12 Ağu 2014
Mesajlar
878
Bu cbr 250 nin 2014 öncesi ve sonrasının tek farkı farları değil mi ? Motorda bir değişiklik yapıldı mı? Ben yapılmadı diye biliyorum. Zaten yapılmadıysa olay tam bir fiyasko.

Ben de 1 ay önce 2012 model aldım. Aldigim çocuğu sordum ; bakımları kac bin'de bir götürüyorsun diye, valla abi ben servise götürüyorum onlar yapıyor ayrıntısını bilmiyorum ama 6bin olması lazim dedi. Sonra internet sitesinden kitapçığı indirip inceledim, kitapçıkta 12bin de bir yağ değişmesi gerek yazıyor. Sonra foruma baktım kimi 4 bin kimi 2 bin yazmış. Ulan 12 bin nerde 2 bin nerde. Kitapcik mi dogru, servis mi doğru, yoksa kullanicilar mi ? Böyle saçma sapan bir bakım periyodu duymadım,görmedim. Ben de 5 bin de bir değiştiririm diye karar verdim ama bakalım ne yapacağım.

Çok boktan bir durum.
 
Katılım
17 Eki 2017
Mesajlar
479
Bence çok normal fiyatlar yani bajaj fimasına göre iyi :) ben 5000 bakımında totalde işçilik dahil yanlış hatırlamıyorsam 160 TL gibi bir rakam ödemiştim bakalım 10.000 bakımında ne isteyecekler :)
 
Katılım
23 May 2014
Mesajlar
779
bajaj denmiş ama koyulan yağa bağlı. 1000 bakımı bajajda eğer castrol yağ koyarsan 110 tl zaten. ben motul 7100 koydurmuştum 150 tl ödemiştim. ayrıca 2000 kmde bir bakım da yok. 1000, 5000, 10000 diye gidiyor. 50000 kmde toplam ne kadar ödeneceğini bi hesaplayalım öyle konuşalım bence.

bu listeye göre 52.000 km olan bi cbr için 18 kez bakım yapılması gerekiyor(3bin kmde bir olarak hesapladım. 2 olursa çok daha fazla olacak). ama 51.000 km olan bi bajaj için 11 kez bakım yapılmış olacak
 
Katılım
6 Tem 2014
Mesajlar
1,890
Gelişmiş ülkelerdeki bakım aralıklarına bakmak lazım, malum bizim ülkemizde bakım aralıkları daha sık uygulanıyor. NC 7xx ler ilk geldiklerinde kitapcık ve servis manuali direkt tercüme edilmişti, bakım aralıkları 10 ya da 12 bin km idi. Hemen peşinden yeni bakım kitapçıkları bastırıp bakım aralığını 6000 km yaptılar :mrgreen:

Bunlar aracı alırken kendi devletleri sırtlarına zaten biniyor sesleri de çıkmıyor , bize de ses etmezler diyorlar herhalde :D
 
Katılım
17 Eki 2017
Mesajlar
479
bajaj denmiş ama koyulan yağa bağlı. 1000 bakımı bajajda eğer castrol yağ koyarsan 110 tl zaten. ben motul 7100 koydurmuştum 150 tl ödemiştim. ayrıca 2000 kmde bir bakım da yok. 1000, 5000, 10000 diye gidiyor. 50000 kmde toplam ne kadar ödeneceğini bi hesaplayalım öyle konuşalım bence.

bu listeye göre 52.000 km olan bi cbr için 18 kez bakım yapılması gerekiyor(3bin kmde bir olarak hesapladım. 2 olursa çok daha fazla olacak). ama 51.000 km olan bi bajaj için 11 kez bakım yapılmış olacak

Bende motül kullandığım için olabilir o zaman söylemişti 1.5 lt alıyor diye 1 ltsi 40 TL'ye denk geliyordu sanırım
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Fiyatlar gayet iyi bence. Yağ değişim aralıklarının kısa olması da çakallıktan ileri geliyor. Ülke koşullarıymış falan hepsi yalan. Motor dış çevreye açık mı çalışıyor, ne alakası var ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst