Emeği geçenlere teşekkürler seneye için bikaç eleştiri yapayım. Çok güzel oturma yerleri varken üstü kapalı biyerde oturmak kötüydü,
Apaçi arkadaşlar gelmesin diyoruz ama geliyolar bikaç sıkıntı yaşamamızı gene sagladılar saolsunlar
Grup sürüşünün sadece sonuna katıldım sürüşü vs bilmiyorum ama mekan dahada güzelleşmiş geçen seneye göre temiz havada iyi bir etkinlik oldu
