2016 Yuvacık gezisi duygu düşünce ve resimler

Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
Etkinliğimize katılım gösteren tüm arkadaşlarıma teşekkürler kazasız belasız güzel bir gün oldu benim için
umarım sizlerde güzel bir gün geçirmişsinizdir darısı iftar etkinliğine :wiinkk:
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
2,499
Emeği geçen herkese teşekkürler organizasyon güzeldi:cat:
qBPmYZ.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Şub 2014
Mesajlar
2,829
Emeği geçenlere teşekkürler seneye için bikaç eleştiri yapayım. Çok güzel oturma yerleri varken üstü kapalı biyerde oturmak kötüydü,

Apaçi arkadaşlar gelmesin diyoruz ama geliyolar bikaç sıkıntı yaşamamızı gene sagladılar saolsunlar :)

Grup sürüşünün sadece sonuna katıldım sürüşü vs bilmiyorum ama mekan dahada güzelleşmiş geçen seneye göre temiz havada iyi bir etkinlik oldu :)
 
Katılım
3 Ara 2012
Mesajlar
2,176
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
 
Katılım
2 Haz 2014
Mesajlar
150
guzel bi geziydi. gruplarin kopup tekrar toplanmasi falan oldu ama yine de guzeldi. ek olarak kofteyi izgara tercih ederdim ama izgara icin ozellikle belirtmek lazimmis. kiremitte yedik guzeldi.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst