2016 Yeni motosiklet ehliyet sınıfları hakkında herşey

Katılım
7 Ara 2013
Mesajlar
14
11.12.98 doğumluyum.Direkt olarak doğum günümden sonra kursa kayıt yaptırdığımda (aralık 2015) A2 için mi oluyor yoksa sınavlar vs. 2016 dan sonra olduğu için yeni yasaya göre mi alacağım ehliyetimi. Aynı soruları sorar gibi oluyorum kusura bakmayın ama insanın içi rahat etmiyor işte =))
 
Katılım
22 Eyl 2015
Mesajlar
27
11.12.98 doğumluyum.Direkt olarak doğum günümden sonra kursa kayıt yaptırdığımda (aralık 2015) A2 için mi oluyor yoksa sınavlar vs. 2016 dan sonra olduğu için yeni yasaya göre mi alacağım ehliyetimi. Aynı soruları sorar gibi oluyorum kusura bakmayın ama insanın içi rahat etmiyor işte =))
2015 Aralik icin 10 aralik 2015 dogumlular muracat edebilir. Surucu kurslari icin son grup acma tarihi 10 araliktir. Sen 1 gunle kaciriyorsun.ve 11 aralik dogumlu oldugundan bu gruba yasin tutmuyor. 2016 ocak grubunada kayit olamiyorsun cunku yAs sarti 18e cikiyor.2016 aralikta yasin doluyor. 2017 ocak ayinda A2 ehliyet alabilirsin.cok sanssizsin. 1 gunle herseyi kaciriyorsun.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:53 ----------

ocak 2016da A1 icin muracat edebilirsin

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:53 ----------

2015 yılından ehliyeti olan stajyer olmaz
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Eki 2015
Mesajlar
1,106
konu ve bilgilendirme icin cok tesekkurler :) eskisehirde motor egitimi veren biryer biliyormusunuz yoksa ehliyet kurslarindan alicam :) . birde benim b. ehliyetim var 2 yili gecti a2 de afalik gibi cikar sanirim oyle dedi kurstakiler yeni sisteme girmiyorum ozaman degilmi ?
 
Katılım
22 Eyl 2015
Mesajlar
27
konu ve bilgilendirme icin cok tesekkurler :) eskisehirde motor egitimi veren biryer biliyormusunuz yoksa ehliyet kurslarindan alicam :) . birde benim b. ehliyetim var 2 yili gecti a2 de afalik gibi cikar sanirim oyle dedi kurstakiler yeni sisteme girmiyorum ozaman degilmi ?
Ehliyetini yılbaşından önce cebine koyarsan hiç bir seyden etkilenmezsin

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:27 ----------

Önceden B ehliyetin olduğu içinde stajyer olmazsın
 
Katılım
10 Eyl 2015
Mesajlar
58
Sürücü kursunu aradım bugün ve 26 aralık ta direksiyon sinavi olcagini söylediler bilgisi olan var mi
 
Katılım
22 Eyl 2015
Mesajlar
27
Sürücü kursunu aradım bugün ve 26 aralık ta direksiyon sinavi olcagini söylediler bilgisi olan var mi
Her ilin direksiyon sınavları farklı tarihlerde olur. Bunu il milli eğitimler belirler.
Yoğunluğa göre ay içinde bir Yada birden fazla hafta sonu sınav yapılabilir
 
Katılım
25 Eyl 2014
Mesajlar
3
Mrb arkadaşlar bende B ehliyet var yeni yasaya göre M sınıfını kapsıyor gözüküyor motor ehliyetli almadan 50cc motor sürebiliyor muyum?
 
Katılım
22 Eyl 2015
Mesajlar
27
Mrb arkadaşlar bende B ehliyet var yeni yasaya göre M sınıfını kapsıyor gözüküyor motor ehliyetli almadan 50cc motor sürebiliyor muyum?
1 Ocak 2016 tan sonra sürebilirsin

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:35 ----------

B sınıfı ehliyetler M sınıfı ve ATV sürebilir

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:42 ----------

..........
 
Katılım
5 Ağu 2013
Mesajlar
655
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
50cc mopedler anca yazlıkta bakkala markete gitmek için kullanılır. Aktif şehiriçi veya büyükşehir trafiğinde yetmez ve risklidir.
 
Katılım
22 Eyl 2015
Mesajlar
27
önceden 50 cc mopedler için A2 ehliyet gerekiyordu, şimdi en azından B sınıfı ilede kullanılabilicek, hiç yoktan iyidir. özellikle bu mopedlerin vespa marka olanı cok iyi, tam bir klasik.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst