11.12.98 doğumluyum.Direkt olarak doğum günümden sonra kursa kayıt yaptırdığımda (aralık 2015) A2 için mi oluyor yoksa sınavlar vs. 2016 dan sonra olduğu için yeni yasaya göre mi alacağım ehliyetimi. Aynı soruları sorar gibi oluyorum kusura bakmayın ama insanın içi rahat etmiyor işte =))