2016 da neler yaşadık ?

Katılım
28 Ara 2015
Mesajlar
611
merhaba forumdaşlarım ,

2016 yılı benim hayatımda geçirdiğim en zor yıllardan biriydi çok zor sınavlardan geçtim hatta iki kez ölümden döndüm büyük motosiklet kazası geçirdim çok sevdiğim Yamaha mt 3 gibi sağlam kalitede motorum pert oldu artık siz düşünün kaza şiddetini. Kazayı gören arkamdaki araç sürücüsü "seni Allah korudu 3 metre havaya uçtun sonra yere düştün hala elim ayağım titryor benim" dedi %100 kusurlu oldugu parasını karşı tarafın sigortasından aldım o parayla sıfır 250r aldım.

Bu olayın 1 hafta Üstüne çalıştığım şirketin tasfiye edileceğini açıkladı bütün çalışanların işine son verildi Tazminatımızı verdiler çok şükür mali müşavir olan arkadaşımdan sonra öğrendim ki çok sağlam onlarca firma batmış çalışanlarına tazminat bile vermemişler. Sonra Allah daha güzel bi kapı açtı ve daha iyi bir şirkette çalışmaya başladım..

Ama kara bulutlar üstümde gezmeye devam ettiği için bu kez paralı otoparktan sıfır aldığım motorum çalındı Allah yine yardım etti ve aynı gün bulduk motoru.

Bütün bunlar olurken ülkemde de çok daha zor durumlar cereyan ediyordu tabi ki bombalar terör saldırıları darbe girişimleri vs vs.

Ama unutmayalım ki insan sorunları dertleri aştıkça daha güçlü bir insan olur.

Çok şükür hayattayız sağlığımız yerinde inşallah memleketimiz de güzel yerlere gelecektir. Artık kimseyle siyaset vb gibi konuları tartışmayı bıraktım çünkü gördüm ki sabaha kadar da anlatsam ne ben onun düşüncelerini ne de o benim düşüncelerimi değiştiremiyor. Herşeyi oluruna bıraktım ama tabi ki de kendimi salmadım sporuma faaliyetlerime devam ediyorum. Hayattan en soğuduğum anlarda sadece bir motivasyon videom var onu izliyorum ve tekrar kendime geliyorum. Sizin de izlemenizi şiddetle tavsiye ediyor ve aşağıya ekliyorum.

Herkese 2017 yılında sağlıklı, kazadan beladan terörden uzak , bereketli hayallerinizi gerçekleştirebileceğiniz bir yıl diliyorum.

İyi foruumlar.

[yt]26U_seo0a1g[/yt]
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Ara 2016
Mesajlar
382
Ama kara bulutlar üstümde gezmeye devam ettiği için bu kez paralı otoparktan sıfır aldığım motorum çalındı Allah yine yardım etti ve aynı gün bulduk motoru.

Dostum iki sorum var, birincisi paralı otoparkın bu çalınma konusunda bir sorumluluğu hiç yok mu? Yani malınızı emanet ediyorsunuz, ve parası karşılığında, ama motorunuz çalındığında size sadece geçmiş olsun mu diyorlar?
İkinci sorum da, çalınan motorunuzu nasıl buldunuz?
 
Katılım
14 Tem 2015
Mesajlar
1,406
Ne yaşamadık diye sormak lazım asıl çünkğ başımızagelebilecek her türlü bela geldi. Yok artık bukadar da olmaz yapmazlad dediğimiz herşeyi yaptılar
 
Katılım
20 Eyl 2015
Mesajlar
378
Bende bu sene kavşaga bakmadan çıkan bir araç yüzünden ölümden döndüm, motorum pert oldu. Ucuz atlattım. Ama ben hemen gidip geri motor alamadım. Bu senede bir sürü kayıp verdik trafikte. Korkuyor insan doğal olarak.
 
Katılım
28 Ara 2015
Mesajlar
611
Dostum iki sorum var, birincisi paralı otoparkın bu çalınma konusunda bir sorumluluğu hiç yok mu? Yani malınızı emanet ediyorsunuz, ve parası karşılığında, ama motorunuz çalındığında size sadece geçmiş olsun mu diyorlar?
İkinci sorum da, çalınan motorunuzu nasıl buldunuz?

2. Sorudan başlayım motoru boşa alıp otoparktan çıkarıp yokuş aşağı götürmüşler kablolarını kesmişler düz kontak için ugrasmislar calistiramamislar hacıusrev de bi evin oraya bırakmışlar evde oturan adamda saolsun polise haber vermiş buraya motor bırakmışlar diye sonra polis beni aradı motorunu bulduk diye gittiğimde tabiki çalışmiyordu kabloları kestikleri için servis 2 3 saat uğraştı yaptı..

1. Soruna gelirsek motoru buldugumuz yerden servise çekici ücretini ve servis masraflarını ona odettim. Şimdi evimin altına otomatik kapılı garaj yaptırdım abus u taktım kafam rahat uyuyorum otopark parasından da kurtuldum.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
2016 da benim için çok boktan gecti
Hicbir plan program uymadi
Sağlığımız yerinde buna şükür
 
Katılım
20 Ara 2016
Mesajlar
2,171
2 araba 3 motor değiştirdim. Cc yükseltme yok tamamen finansal cc küçülttüm. Berbat bir yıl. Yeni yıla girmeme 15 gün kalmıştıki ayak bileğimi kırdım, ameliyat oldum, 2 vida ve bi alcı sahibi oldum, motorumu hastanedeyken sattım. Yeni yıla koltuk değneği ve motorsuz girdim. Finale bak. :(
 
Katılım
20 Eyl 2015
Mesajlar
378
2 araba 3 motor değiştirdim. Cc yükseltme yok tamamen finansal cc küçülttüm. Berbat bir yıl. Yeni yıla girmeme 15 gün kalmıştıki ayak bileğimi kırdım, ameliyat oldum, 2 vida ve bi alcı sahibi oldum, motorumu hastanedeyken sattım. Yeni yıla koltuk değneği ve motorsuz girdim. Finale bak. :(
Hocam cok geçmiş olsun korumalı bot varmıydı, nasıl bir kazaydı
 
Katılım
20 Ara 2016
Mesajlar
2,171
Hocam cok geçmiş olsun korumalı bot varmıydı, nasıl bir kazaydı
Sağol teşekkür ederim. Harley davidson bot vardı hava almaya cıktım gece. Su kanalına takıldı 7-8 km hız ya var ya yok yan yattı, blok ayak bileğime geldi sıkıştı. Biraz dalgınlığıma geldi ama hala cekiyorum, cekicemde. Böyle girdik yıla. :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst