2014 Fuar KTM Standı-Misafir kabul edilir;)

Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Arkadaşlar merhaba,

Ktm standında izlenimler.Kardeşim Yıldırım fuar boyunca Ktm'ye yardımcı olacak.Haftasonu ben de oradayım.Fuar'a gelecek arkadaşları tanışma vesilesi ile bekleriz.

IMG-20140228-WA0045.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 11:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:14 ----------

Yıldırım :)
IMG-20140228-WA0057.jpg

IMG-20140228-WA0046vIa1f.jpg

IMG-20140228-WA0045ygtVe.jpg

IMG-20140228-WA0051wNRE8.jpg

IMG-20140228-WA00544XFCq.jpg

IMG-20140228-WA0047AVij2.jpg

IMG-20140228-WA00506wYCo.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Nis 2012
Mesajlar
1,135
eline sağlık fotolar güzel zaten ktm ye hayran olmamak elde değil bu fiyatlar tek renk seçeneği ama satıyor :mrgreen:
 
Katılım
30 Nis 2013
Mesajlar
703
kesinlikle zevk meselesi :cat:

ANLAYAMAZSINIZ

Tayfun 5.resimde en solda bir model var dakar adventure diyorlar sanırım.
fiyatı nedir abi ?
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Umarim tüm firmalar motorlarını satar tüm kullanıcılar da istediklerine sahip olur:)

Hayırlısı olsun :) umarım stantaki tüm modelleri satabilirsiniz. :)


---------- Mesajlar birleştirildi - 13:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:08 ----------

:)

Sanırım 690 Enduro olanı kastediyorsun.Benim eski motorum.Üstünde Dakar Kit takılı.
Bir de 1190 Adventure var o da benim yeni motorum:)

kesinlikle zevk meselesi :cat:

ANLAYAMAZSINIZ

Tayfun 5.resimde en solda bir model var dakar adventure diyorlar sanırım.
fiyatı nedir abi ?
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Tayfun geçen sene motorların üzerine oturulmasına izin verilmiyordu. Aynı durum geçerli mi ??
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Benim motorda orada gidip istediğinin üstüne oturabilirsin:)

motorların üstünde "oturmayın" yazmıyordur umarım:)


---------- Mesajlar birleştirildi - 14:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:27 ----------

Geçen sene fuarda oturmadığım motor kalmadı.Burada da fotolarını paylaşmıştım.
Şu an üstüne oturulmasın diye birşey yazmıyor.Firmaların arasıra yazma sebepleri personel mola verdiğinde yemek-wc vs durumlarda yapılıyor.Çünkü motorun başında görevli olmayınca insanımız bilerek zarar veriyor.Anahtarla çizeni gözümle gördüm.

Tayfun geçen sene motorların üzerine oturulmasına izin verilmiyordu. Aynı durum geçerli mi ??
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Geçen sene fuarda oturmadığım motor kalmadı.Burada da fotolarını paylaşmıştım.
Şu an üstüne oturulmasın diye birşey yazmıyor.Firmaların arasıra yazma sebepleri personel mola verdiğinde yemek-wc vs durumlarda yapılıyor.Çünkü motorun başında görevli olmayınca insanımız bilerek zarar veriyor.Anahtarla çizeni gözümle gördüm.

Ozaman resmen bana öyle denk gelmiş... :pale:
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
Benim motorda orada gidip istediğinin üstüne oturabilirsin:)



---------- Mesajlar birleştirildi - 14:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:27 ----------

Geçen sene fuarda oturmadığım motor kalmadı.Burada da fotolarını paylaşmıştım.
Şu an üstüne oturulmasın diye birşey yazmıyor.Firmaların arasıra yazma sebepleri personel mola verdiğinde yemek-wc vs durumlarda yapılıyor.Çünkü motorun başında görevli olmayınca insanımız bilerek zarar veriyor.Anahtarla çizeni gözümle gördüm.

990 Smt nin 2014 ü gelmiyor mu acaba ?Veya üretimi mi durdu.Hiç fotolarını görmedim.
Rc serisinin fiyatları da belli ise yazabilirsen sevinirim.Teşekkürler.
 
Katılım
15 Mar 2012
Mesajlar
570
Her firmanın motoru degerli, BMW lerin 30bin euro luk motorlarına bile herkes oturabiliyor, geçen sene bu yuzden KTM lere ugramamıştım, madem bu sene böyle bir tatsızlık yok 990smt ye bi bakalım :)
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Ben de geçen sene Ducati,Agusta,Ktm,Yamaha,Suzuki,Hyosung,Asya,Husky,Aprilla,Bmw,Honda vs hepsine oturdum ve fotoları paylaştım.
990 smt fuar girişinde otoparkta beyaz bakabilirsin:) Yıldırım'ın motoru;)

Her firmanın motoru degerli, BMW lerin 30bin euro luk motorlarına bile herkes oturabiliyor, geçen sene bu yuzden KTM lere ugramamıştım, madem bu sene böyle bir tatsızlık yok 990smt ye bi bakalım :)


---------- Mesajlar birleştirildi - 15:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:59 ----------

Smt gelmedi.
Rc 2015 te geliyor.Fuar için gelmiş sadece.

990 Smt nin 2014 ü gelmiyor mu acaba ?Veya üretimi mi durdu.Hiç fotolarını görmedim.
Rc serisinin fiyatları da belli ise yazabilirsen sevinirim.Teşekkürler.
 
Katılım
9 Şub 2011
Mesajlar
881
Pazar günü bir arkadaşımla gelmeyi düşünüyorum fakat bilet temin edemedim. Yardımcı olabilirmisiniz?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst