- Katılım
- 4 Nis 2011
- Mesajlar
- 1,752
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar merhaba,
Ktm standında izlenimler.Kardeşim Yıldırım fuar boyunca Ktm'ye yardımcı olacak.Haftasonu ben de oradayım.Fuar'a gelecek arkadaşları tanışma vesilesi ile bekleriz.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:14 ----------
Yıldırım
Ktm standında izlenimler.Kardeşim Yıldırım fuar boyunca Ktm'ye yardımcı olacak.Haftasonu ben de oradayım.Fuar'a gelecek arkadaşları tanışma vesilesi ile bekleriz.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:14 ----------
Yıldırım
Son düzenleme: