2013 Ninja 250R Türkiye'de Satışa Sunulmuş..

Katılım
15 Eyl 2012
Mesajlar
28
Selam arkadaşlar hakkında birçok yorum yapılan 300 cc lik Ninja 250R (300R desek daha doğru olur)satışa sunuldu. Hakkında söylenen herşeyde doğru çıktı.

300 cc oluşu özellikle beklenendende yüksek fiyatı.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...asaki-ninja-300-stoklarimizda-99861057/detay/

Teknik Özellikleri

Motor Hacmi 296 CC
Motor Özelliği 4 Zamanlı, 2 silindir, Sıvı soğutmalı
Vites 6 Vites
Motor Gücü 29.0 kW {39 PS} / 11,000 rpm
Tork 27.0 N.m {2.8 kgf.m} / 10,000 rpm
Ölçüler 2,015 mm x 715 mm x 1,110 mm
Ağırlık 172 Kg
Sele Yüksekliği 785 mm.
Yakıt Kapasitesi 17.00 Litre.
Ön Fren 290 mm disk
Arka Fren 220 mm disk
Ön Lastik Ebatları 110/70 – 17 M/C 54S
Arka Lastik Ebatları 140/70 – 17 M/C 66S


Şimdi sorarım size bu motor 16.500 TL olurmu.Bu kadar para 250lik bir motora verilirmi Kawazaki'nin bunu yapmaktaki amcı nedir.Resmen 50 cc yi 4500 lira para istiyorlar.:jocolor:
Bu fiyatlara 2007-2008 600RR R6 ZX6R GSXR600 gibi motorlar alınabilirken neden bu motoru alsın insanlar.

Umarım Kawazaki veya satıcı firma bu yüksek fiyatın farkına varır ve gerekli müdaheleyi yapar.

Herkese kazasız belsaız sürüşler dilerim.
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
avrupa için üretildi bizim buraya gelmeyecek diyenlere kapak olsun...sanırım sadece sipariş alıyo adam...mootrun kendi fotosu falan yok...

fiyatı da uygun..motor da çok güzel...ben alırım şahsen....

şaka lan şaka..verilir mi o kadar para...
 
Katılım
10 May 2008
Mesajlar
2,130
avrupa için üretildi bizim buraya gelmeyecek diyenlere kapak olsun...sanırım sadece sipariş alıyo adam...mootrun kendi fotosu falan yok...

fiyatı da uygun..motor da çok güzel...ben alırım şahsen....

şaka lan şaka..verilir mi o kadar para...

Bir an için gerçekten böyle düşünüyorsun sandım da şakaymış neyse ki :)
 
Katılım
25 May 2011
Mesajlar
684
bir ayrıntıya dikkat çekmek istiyorum, verilen lastiğin hız indexi S. yani maksimum 180 destekliyor.
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
400 cc olsaydi, 4 silindir olsaydi, 75 hp civari olsaydi, fiyati 16.500 lira olsaydi. Şugar olurdu, hoş olurdu, satis rekoru kirardi(belki), Cogu SS taliplisinin Enduroya gecmeden onceki son motoru olurdu. 600 cc 100+ hp makinalar tecrubesiz insanlarin elinde oyuncak olmazdi. Egitim almis bir surucu icin gecis makinasi kavramini ortadan kaldirirdi(belki)
Ama yinede, Türk insaninin o paraya 600 cc R6 alirim, 600f alirim replikleri dillerden dusmezdi.
 
Katılım
6 Ara 2010
Mesajlar
2,175
400 cc olsaydi, 4 silindir olsaydi, 75 hp civari olsaydi, fiyati 16.500 lira olsaydi. Şugar olurdu, hoş olurdu, satis rekoru kirardi(belki), Cogu SS taliplisinin Enduroya gecmeden onceki son motoru olurdu. 600 cc 100+ hp makinalar tecrubesiz insanlarin elinde oyuncak olmazdi. Egitim almis bir surucu icin gecis makinasi kavramini ortadan kaldirirdi(belki)
Ama yinede, Türk insaninin o paraya 600 cc R6 alirim, 600f alirim replikleri dillerden dusmezdi.


Her iki düşünceye de katılıyorum, ben şahsen 400cc 4 silindir olsa tercihim olurdu, çünkü 250 2 silindirden büyütmek isteyen adam için ideal :cat:

---------- Post added at 11:40 ---------- Previous post was at 11:32 ----------


Hocam ne yaptın sen yaa? Ybr den inilip buna binilir mi?
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
7000€ nedir lan :mrgreen:.. belli motorlar için o kadar parayı ona vereceğine 600'lük al dediklerin de kızardım da harbiden bu motora o fiyat yuh be arkadaş =D zaten çatır çatır benzin yakıyorsun birde fiyatın 7000 €..
 
Katılım
15 Eyl 2012
Mesajlar
28
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
1,039
Her iki düşünceye de katılıyorum, ben şahsen 400cc 4 silindir olsa tercihim olurdu, çünkü 250 2 silindirden büyütmek isteyen adam için ideal :cat:

---------- Post added at 11:40 ---------- Previous post was at 11:32 ----------



Hocam ne yaptın sen yaa? Ybr den inilip buna binilir mi?

İşte makine :p Parayı veririm düdüğüde çalarım :cherry:
 
Katılım
5 Eyl 2009
Mesajlar
546
Şimdi sorarım size bu motor 16.500 TL olurmu.Bu kadar para 250lik bir motora verilirmi Kawazaki'nin bunu yapmaktaki amcı nedir.Resmen 50 cc yi 4500 lira para istiyorlar.:jocolor:
Bu fiyatlara 2007-2008 600RR R6 ZX6R GSXR600 gibi motorlar alınabilirken neden bu motoru alsın insanlar.

Umarım Kawazaki veya satıcı firma bu yüksek fiyatın farkına varır ve gerekli müdaheleyi yapar.

Herkese kazasız belsaız sürüşler dilerim.

Hocam kawasakinin avrupa yada amerikada olan sitelerine bakarsan aradaki fiyat farkının kawasakiden kaynaklanmadığını anlarsın zaten.
250cc de olan %8lik vergi dilimi 300 olunca %37 yükselmesi zaten doğrudan 2500-3000 tl fiyat farkı oluşturuyo birde buna z moto faktörü eklenince bu fiyat bana gayet normal geldi. Birde kymco bile 300lük scooterını 13000e satıyosa 16500 normal bir fiyat. r6 600rr gibi motorlar varken bunu neden alsınlar diye sormuşsun cevap gayet basit 4-5 yaşında kaç km nasıl kullanıldığını bilmediğin bir motorla 0km tamamen sana ait bir motor kullanmak çok çok farklı şeyler. Güç dersen 40 hp hiç azımsanacak bir güç değil bunu alan adam yarışlara katılmak için değil şehir içinde ekonomik kullanım için alacaktır. Yakıt olarakta bu bahsettiğin motorlardan çok daha ekonomik olacaktır. Otoruş pozisyonu bakımında diğer motorlardan biraz daha rahattır. Normal şartlarda böyle düşünmek gerekir ama bizim insanımız böyle düşünmediği için muhtemelen hiç satılmayacaktır. Ama suç kawasakinin değil 250cc üzerine %37 vergi alan devletin :)

Not: Amerika satış fiyatı arasında sadece 350 dolar fark var:)
 
Katılım
15 Eyl 2012
Mesajlar
28
Hocam kawasakinin avrupa yada amerikada olan sitelerine bakarsan aradaki fiyat farkının kawasakiden kaynaklanmadığını anlarsın zaten.
250cc de olan %8lik vergi dilimi 300 olunca %37 yükselmesi zaten doğrudan 2500-3000 tl fiyat farkı oluşturuyo birde buna z moto faktörü eklenince bu fiyat bana gayet normal geldi. Birde kymco bile 300lük scooterını 13000e satıyosa 16500 normal bir fiyat. r6 600rr gibi motorlar varken bunu neden alsınlar diye sormuşsun cevap gayet basit 4-5 yaşında kaç km nasıl kullanıldığını bilmediğin bir motorla 0km tamamen sana ait bir motor kullanmak çok çok farklı şeyler. Güç dersen 40 hp hiç azımsanacak bir güç değil bunu alan adam yarışlara katılmak için değil şehir içinde ekonomik kullanım için alacaktır. Yakıt olarakta bu bahsettiğin motorlardan çok daha ekonomik olacaktır. Otoruş pozisyonu bakımında diğer motorlardan biraz daha rahattır. Normal şartlarda böyle düşünmek gerekir ama bizim insanımız böyle düşünmediği için muhtemelen hiç satılmayacaktır. Ama suç kawasakinin değil 250cc üzerine %37 vergi alan devletin :)

Not: Amerika satış fiyatı arasında sadece 350 dolar fark var:)

Öncelikle söylediklerinin çoğuna katılaıyorum.Katılmadığım kısım ise "Güç dersen 40 hp hiç azımsanacak bir güç değil bunu alan adam yarışlara katılmak için değil şehir içinde ekonomik kullanım için alacaktır. Yakıt olarakta bu bahsettiğin motorlardan çok daha ekonomik olacaktır." İnsanlar genelde 250 cc makinları bunun için değil Başlangıç veya geçiş motoru yapmak için alıyorlar.Ve aynı kalsmanda Honda 250'lik motoru 9000 TL ye satarken sen 16500 istiyorsun evet güç olarak yüksek şekilse şeklin babası ama sen motora yeni başlıcak olsan ve senin dediğin gibi 0 motor alıcak olsan hangisini tercih edersin??

Bu tip motorları alan kişiler max 1-2 yıl binerler sonra satılır.Bu yüzden bu fiyatla çok tutlacağını sanmıyorum.
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Yurt dışındaki fiyatı ne kadar acaba?

Yanlış bilmiyorsam ABD'de 250 ler 4400 $, 300 ler 4800 $ dan satılacak. 0 km fiyatları bunlar. Fiyatlar +- 100$ yanlış hatırlıyor olabilirim ama aradaki farkın 400 $ olduğunu iyi hatırlıyorum. TR de kazığı yiyoruz tabi :)

Buarada ilk ilandaki satıcının "STOCKLARIMIZDA" yazması da çok dürüstçe :mrgreen:

Yanlız kawayı tebrik ettim, neden 300 cc gibi bir yola girdiler bilmiyorum ama 300 cc den 39 hp çıkartmışlar, çok başarılı :cat:
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
400cc ninja bu paraya satardı
şimdi satsınlarda görelim..
alan delikanlıları göreceğiz (para derdi olmayan)
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Okadar dalga geçtik, korktuğumuz başa geldi, olaya bak :mrgreen:

Yani şimdi bu 296 cc sscik, 1 adet NC 700 alıp üstüne para kalıyor ;



Veya "2" adet CBR 250 alıp üstüne hala (anahtar teslim) 1000 TL den fazla para mı kalıyor :mrgreen:



Ne diyelim zevk-renk meselesi, alana saygımız sonsuz. Bizzat böyle bişeye bu boyutta paralar verirsem birde psikoloğa para ayırmam gerekecek.

Çok istiyorsam bile, vitrin camına ekmek banmayı daha normal karşılarım :farao:
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Z-moto'nun sitesine de teşrif etmiş fiyatlar. ABS'siz düz versyon 7000, abs'li olan da 7550 euro :) Bu motorun ABD'deki 2012 250cc fiyatı 4450, yeni Ninja 300 fiyatı 4800 dolar. Aralarında 350 dolar fark var. Hadi burada da olsun olsun 200 euro fark olsun. 5000 euro'ydu 250cc'lik, farklı vergi dilimine girmeselerdi 5200 euro gibi bi fiyat makul karşılanabilirdi. %18 KDV %37 ötv'ye göre bir hesap yapılırsa vergi dilimi olmadan 5500 euro gibi bir fiyat çıkıyor ortaya. Yani farklı vergi diliminde olmasalar bile bu motorun ~12.900 TL gibi bir fiyatı olacaktı. Bence makul kabul edilebilecek bir zam değil Z-moto/ Kawasaki'nin yaptığı. Belki 200-250 euro zam kabul edilebilir olurdu.
 
Katılım
5 Eyl 2009
Mesajlar
546
Öncelikle söylediklerinin çoğuna katılaıyorum.Katılmadığım kısım ise "Güç dersen 40 hp hiç azımsanacak bir güç değil bunu alan adam yarışlara katılmak için değil şehir içinde ekonomik kullanım için alacaktır. Yakıt olarakta bu bahsettiğin motorlardan çok daha ekonomik olacaktır." İnsanlar genelde 250 cc makinları bunun için değil Başlangıç veya geçiş motoru yapmak için alıyorlar.Ve aynı kalsmanda Honda 250'lik motoru 9000 TL ye satarken sen 16500 istiyorsun evet güç olarak yüksek şekilse şeklin babası ama sen motora yeni başlıcak olsan ve senin dediğin gibi 0 motor alıcak olsan hangisini tercih edersin??

Bu tip motorları alan kişiler max 1-2 yıl binerler sonra satılır.Bu yüzden bu fiyatla çok tutlacağını sanmıyorum.

hocam geçiş motoru olabilir ama kesinlikle başlangıç motoru diyemem 40hp yeni başlayacak birine uygun değil. Dediğin doğru geçiş motoru olarak kullanacaksan mantıksız ama benim mantıkla şehir içinde az yakan bi motor istiyorsan alınabilir. Evet fiyatı gerçekten çok yüksek görünüyo ama bizim ülkemizde böyle malesef 250lik versiyonu getirilebilseydi eminim fiyatı 12-13 civarı olurdu.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst