- Katılım
- 26 Ocak 2015
- Mesajlar
- 15
- Konu Yazar
- #1
Merhabalar
12-13 bin TL bütçem mevcut.Aslında 600 cc 2.el 2006 model Fazer6 ve CBF 600 lere bakıyordum ama hep patlak makinalar var bu yuzden 250 cc motorsikletlere yöneldim.Kıyafet koruma kask gibi sorunum yok hepsi mevcut.
BOY:197 KİLO:94 Foveri Renk:Siyah
SS tarzı makinalar bana hitap ediyor.2015 model kawasaki 250R SL düşünüyorumdum fakat grenaj yapısı,tek silindir oluşu,ve ebatlarındaki kucuklugu ile altımda oyuncak gibi kalır gibi.( Fiyatı 4.400 euro,ABS lisi 4.820 Euro )11.500 12.000 civari.
2013 Model 5-9 bin Km arası Kawasaki 250R fiyatları 12.000-12.500 arasında.
2013 Model 5-9 bin Km arası Honda CBR 250 fiyatarı 9.700-11.000 arasında.
Motorsikletten Beklentilerim;
Daha önce 600 cc makina kullandığım için ve genc olmamında etkisiyle en yuksek top speed ,Çabuk hızlanma,Torklu, güclü makina istiyorum.Benzin o kadar onemli degil.
Kawasakide beni çeken;Grenajları, hatları,2 silindir olmasından dolayı sesi,yüksek hızlarda titreşim olmayışı.Fakat 2 bin TL gibi rakam fark olunca Honda mı alsam diye dusunuyorum.Ve 2015 modeli 11.500 de almak varken gidip eski model almak pek mantıklı mı kararsızım .
Sizce hefesim olan 2013 model Kawasaki 2 bin tl fazla verip alayım mı ? değer mi ?
Not:2013 model kawasaki gostergesine pek takilmiyorum.Dijital analog onemli olan motor ici diye dusunuyorum.
12-13 bin TL bütçem mevcut.Aslında 600 cc 2.el 2006 model Fazer6 ve CBF 600 lere bakıyordum ama hep patlak makinalar var bu yuzden 250 cc motorsikletlere yöneldim.Kıyafet koruma kask gibi sorunum yok hepsi mevcut.
BOY:197 KİLO:94 Foveri Renk:Siyah
SS tarzı makinalar bana hitap ediyor.2015 model kawasaki 250R SL düşünüyorumdum fakat grenaj yapısı,tek silindir oluşu,ve ebatlarındaki kucuklugu ile altımda oyuncak gibi kalır gibi.( Fiyatı 4.400 euro,ABS lisi 4.820 Euro )11.500 12.000 civari.
2013 Model 5-9 bin Km arası Kawasaki 250R fiyatları 12.000-12.500 arasında.
2013 Model 5-9 bin Km arası Honda CBR 250 fiyatarı 9.700-11.000 arasında.
Motorsikletten Beklentilerim;
Daha önce 600 cc makina kullandığım için ve genc olmamında etkisiyle en yuksek top speed ,Çabuk hızlanma,Torklu, güclü makina istiyorum.Benzin o kadar onemli degil.
Kawasakide beni çeken;Grenajları, hatları,2 silindir olmasından dolayı sesi,yüksek hızlarda titreşim olmayışı.Fakat 2 bin TL gibi rakam fark olunca Honda mı alsam diye dusunuyorum.Ve 2015 modeli 11.500 de almak varken gidip eski model almak pek mantıklı mı kararsızım .
Sizce hefesim olan 2013 model Kawasaki 2 bin tl fazla verip alayım mı ? değer mi ?
Not:2013 model kawasaki gostergesine pek takilmiyorum.Dijital analog onemli olan motor ici diye dusunuyorum.