2013 Kawasaki 250R VS 2013 Honda 250 CBR ?

Katılım
26 Ocak 2015
Mesajlar
15
Merhabalar
12-13 bin TL bütçem mevcut.Aslında 600 cc 2.el 2006 model Fazer6 ve CBF 600 lere bakıyordum ama hep patlak makinalar var bu yuzden 250 cc motorsikletlere yöneldim.Kıyafet koruma kask gibi sorunum yok hepsi mevcut.

BOY:197 KİLO:94 Foveri Renk:Siyah
SS tarzı makinalar bana hitap ediyor.2015 model kawasaki 250R SL düşünüyorumdum fakat grenaj yapısı,tek silindir oluşu,ve ebatlarındaki kucuklugu ile altımda oyuncak gibi kalır gibi.( Fiyatı 4.400 euro,ABS lisi 4.820 Euro )11.500 12.000 civari.

2013 Model 5-9 bin Km arası Kawasaki 250R fiyatları 12.000-12.500 arasında.
2013 Model 5-9 bin Km arası Honda CBR 250 fiyatarı 9.700-11.000 arasında.

Motorsikletten Beklentilerim;
Daha önce 600 cc makina kullandığım için ve genc olmamında etkisiyle en yuksek top speed ,Çabuk hızlanma,Torklu, güclü makina istiyorum.Benzin o kadar onemli degil.

Kawasakide beni çeken;Grenajları, hatları,2 silindir olmasından dolayı sesi,yüksek hızlarda titreşim olmayışı.Fakat 2 bin TL gibi rakam fark olunca Honda mı alsam diye dusunuyorum.Ve 2015 modeli 11.500 de almak varken gidip eski model almak pek mantıklı mı kararsızım .
Sizce hefesim olan 2013 model Kawasaki 2 bin tl fazla verip alayım mı ? değer mi ?

Not:2013 model kawasaki gostergesine pek takilmiyorum.Dijital analog onemli olan motor ici diye dusunuyorum.
 
Katılım
13 Haz 2014
Mesajlar
86
600 cc den sonra 250likler pek keyif vermiyecektir. ben cbr 250 kullanıyorum. kawasakiye göre daha efendi motor. sizin isteklerinize kawasaki hondandan daha iyi cevap verir.
 
Katılım
26 Ocak 2015
Mesajlar
15
Öncelikle erken yorumunuz icin tesekkur ederim.Evet,ama 2006 model 600 cc ler bitik.1 aydır motorsiklet bakınıyorum gına geldi artik.Butcemi zorlamaya gerek yok.250 cc leri rahatca alabiliyorum.Kawasaki ile Honda aynı fiyat olsa 1 sn dusunmem kawasaki alirim ona suphem yok.Ama aralarında 2-2.5 Bin tl fark var.Değer mi ?
 
Katılım
29 Kas 2014
Mesajlar
190
Merhabalar
12-13 bin TL bütçem mevcut.Aslında 600 cc 2.el 2006 model Fazer6 ve CBF 600 lere bakıyordum ama hep patlak makinalar var bu yuzden 250 cc motorsikletlere yöneldim.Kıyafet koruma kask gibi sorunum yok hepsi mevcut.

BOY:197 KİLO:94 Foveri Renk:Siyah
SS tarzı makinalar bana hitap ediyor.2015 model kawasaki 250R SL düşünüyorumdum fakat grenaj yapısı,tek silindir oluşu,ve ebatlarındaki kucuklugu ile altımda oyuncak gibi kalır gibi.( Fiyatı 4.400 euro,ABS lisi 4.820 Euro )11.500 12.000 civari.

2013 Model 5-9 bin Km arası Kawasaki 250R fiyatları 12.000-12.500 arasında.
2013 Model 5-9 bin Km arası Honda CBR 250 fiyatarı 9.700-11.000 arasında.

Motorsikletten Beklentilerim;
Daha önce 600 cc makina kullandığım için ve genc olmamında etkisiyle en yuksek top speed ,Çabuk hızlanma,Torklu, güclü makina istiyorum.Benzin o kadar onemli degil.

Kawasakide beni çeken;Grenajları, hatları,2 silindir olmasından dolayı sesi,yüksek hızlarda titreşim olmayışı.Fakat 2 bin TL gibi rakam fark olunca Honda mı alsam diye dusunuyorum.Ve 2015 modeli 11.500 de almak varken gidip eski model almak pek mantıklı mı kararsızım .
Sizce hefesim olan 2013 model Kawasaki 2 bin tl fazla verip alayım mı ? değer mi ?

Not:2013 model kawasaki gostergesine pek takilmiyorum.Dijital analog onemli olan motor ici diye dusunuyorum.

Yamaha R25 neden aklınızda yok ?
 
Katılım
26 Ocak 2015
Mesajlar
15
Fiyat ve teknik ozellik olarak hic bakmadım.

İlk 250 cc lere bakarken aklimdaki motorları kıyasladım.
Kawasaki Ninja250R >> ---2 silindir-33 motor guc-22 tork-177 hız

Honda CBR250>>> ---1 silindir-26.4 motor guc-23.8 tork-170 hız

SUZİKİ GW250 INAZUMA>> TL---2 silindir-24 motor guc-22 tork-160 hız

HYOSUNG GT250R>>---2 silindir---20.92 motor guc-21.04 tork-140 hız
 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
Ninja 250 de vardı kullandım. Cbr 250 de kullandım. 1000 lik makinamda oldu. Cbr250 ilk hızlanış her zaman. Önde. 500 mt sonra cbr 160 civarında kalıyor yavaş yavaş ninja geçiyor. Cbr arkasında ki rüzgara girerse arkasından takip edebiliyor. Giremezse yavaş yavaş ninja fark atıyor. Tek teker yapmayı yada şehir içi hemen fırlamak istersen cbr çok iyi. Ninja öyle atamıyor kendini teker falan çok zor devir ve 2 silindirden kaynaklanıyor. yakıt ninjada çok cbr de titreşim var ninjada ses daha iyi. Yeşili çok ilgi çekici. Ama senin boya bu motorlar küçücük kalır.
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
2,499
LYNjpo.jpg

aradaki fark verilir ninjaya değer
 
Katılım
26 Ocak 2015
Mesajlar
15
İşte bakıldıgı zaman boyle kendi icine alan bir sekli var zaten az butcem olsa bunun abisini alicamda yok işte :)
 
Katılım
27 Nis 2014
Mesajlar
2,207
Sen bence Kawasaki'de karar kılmışsın zaten :) Ss olsun, benzin göstergesi önemli değil filan. Ben olsaydım sadece yeni gelen Z300, r25 gibi makinelerin piyasadaki etkisini düşünürdüm.
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
2,499
Yaw tamam r25 güzel görünüyor da bakalım alabilmek için nekadar beklenecek?
@furkansalih arkasindaakiler abisi zaten:)
 
Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
2,662
merak ettıgım bırsey var acaba neden tek silindir oluşu sende negatif düşünce oluşturdu ?
 
Katılım
26 Ocak 2015
Mesajlar
15
merak ettıgım bırsey var acaba neden tek silindir oluşu sende negatif düşünce oluşturdu ?

İster istemez motor gucu zayıf,Fazla titresim yapıyor,ve 600 cc 4 silindir makinadan ekonomik durumlardan dolayı vazgectim 2 silindire zor razı olurken tek silindir sanmıyorum.Oyuncak gibi geliyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:39 ----------

Kawasaki gercekten agır basıyor gonlum ondan yana ama dedigim gibi 2 hatta 2.5 TL fark vericegim bir sonraki sezona satmaya kalksam piyasisi hondaya gore daha durgun ve 2015 kawasakiler 11.500 ken kimse 2013 yonelmez.Yani elimde kalması yada buyuk bir zarar beni bekliyor .
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ağu 2013
Mesajlar
887
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Fiyat ve teknik ozellik olarak hic bakmadım.

İlk 250 cc lere bakarken aklimdaki motorları kıyasladım.
Kawasaki Ninja250R >> ---2 silindir-33 motor guc-22 tork-177 hız

Honda CBR250>>> ---1 silindir-26.4 motor guc-23.8 tork-170 hız

SUZİKİ GW250 INAZUMA>> TL---2 silindir-24 motor guc-22 tork-160 hız

HYOSUNG GT250R>>---2 silindir---20.92 motor guc-21.04 tork-140 hız

Hyosung 29 hp değil miydi?
 
Katılım
26 Ocak 2015
Mesajlar
15
r25 daha piyasada yok sanırım yazın cıkıcak ve yaza kadar bekleyebilecegimi sanmıyorum.Bu hafta motorsiklet durumunu cozmek istiyorum.600 cc 3-4 motor gezmektense.150 cc 250 cc motorsiklet gruplarına ozenmemek elde degil.
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
2,499
İster istemez motor gucu zayıf,Fazla titresim yapıyor,ve 600 cc 4 silindir makinadan ekonomik durumlardan dolayı vazgectim 2 silindire zor razı olurken tek silindir sanmıyorum.Oyuncak gibi geliyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:39 ----------

Kawasaki gercekten agır basıyor gonlum ondan yana ama dedigim gibi 2 hatta 2.5 TL fark vericegim bir sonraki sezona satmaya kalksam piyasisi hondaya gore daha durgun ve 2015 kawasakiler 11.500 ken kimse 2013 yonelmez.Yani elimde kalması yada buyuk bir zarar beni bekliyor .
Geçen forumdan bir arkadaş cbr250'sini kaç aydır satamadigini yazıyordu.imkan varsa ninja300bak derim 250ler kesmez sizi bence
 
Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
2,662
İster istemez motor gucu zayıf,Fazla titresim yapıyor,ve 600 cc 4 silindir makinadan ekonomik durumlardan dolayı vazgectim 2 silindire zor razı olurken tek silindir sanmıyorum.Oyuncak gibi geliyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:39 ----------

Kawasaki gercekten agır basıyor gonlum ondan yana ama dedigim gibi 2 hatta 2.5 TL fark vericegim bir sonraki sezona satmaya kalksam piyasisi hondaya gore daha durgun ve 2015 kawasakiler 11.500 ken kimse 2013 yonelmez.Yani elimde kalması yada buyuk bir zarar beni bekliyor .


bence yanlıs dusunuyorsun duke 690r tek sılındır ve hıcde gucsuz bır motor degıl. tıtresım tabıkıde var. bu arada 250 lık bır motor dogal olarak gucsuz gelıcek 600 4 sılndır bı motordan sonra... normal yani...
 
Katılım
27 Şub 2014
Mesajlar
2,829
Sizi bence hyosung keser gibi. 250 cc sınıfında en ss e yakın iri ve hızlı bir makina ben olsam onu düşünürdüm. 20 hp yazmışsınız sanırım ama hyosung 30 31 hp
 
Katılım
8 Nis 2014
Mesajlar
695
Dostum Ninja 250 sl altımda oyuncak gibi kalır demişsin ama bu makinaların tamamı sende oyuncak gibi kalacak, maşallah büyümüşsün yani :) Madem esas istediğin daha büyük makina ama bütçe sorunsalı var. O zaman ben olsam Ninja 250sl alırdım. Şu anda bu fiyat tanıtım fiyatı olduğu çok belli, bunun fiyatı artacak. Bir sezon kullanıp kar ederek satabilirsin. Bu arada birikim yapmaya devam edip daha büyük bir makine bakabilirsin.
 
Katılım
20 Eki 2014
Mesajlar
1,047
250sl sahibi olarak şunu söyleyebilirim; ara hızlanma, keyif, sürüşü vs süper ama makine aten Slim Light(ince ve hafif) olarak tasarlanmış. 1,97 lik adama küçük gelir. sizin derdinize derman kawasaki 250 yada 300.
 
Katılım
1 Ağu 2014
Mesajlar
1,475
''Şu anda bu fiyat tanıtım fiyatı olduğu çok belli, bunun fiyatı artacak. Bir sezon kullanıp kar ederek satabilirsin.''
Gayet mantıklı zaten şu an euroda çok düşük!Bende r25'i düşünüyordum ancak ninja daha mantıklı gibi.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst