2013 apache- sıfır inazuma- cbr 250r düşünüyorum

Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
adem sana cbr gitmez atrçı dan dolayı
inazuma iyi güzel de biraz pahalı sanki gene de sen bilirsin
üzerine şu kadar daha ekle şunu al demek isterim ama bilemiyorum sıfır inazuma fiyatına çok güzel 650cc enduro seçenekleri var
mesela f650 olmadı aprilla pegaso vb tarz da motorlar da var
aslından boy 1.80 civarı olsa sana kle al bak keyfine derdim ama senin boy kurtarmaz hatta şehir içi sıkışık trafikte bile bana bile büyük gelir

sağol fatih. Belki nc 700 falan düşünürdüm ama o dediğin gocaman motorlarla olmaz. Ben kullanışlı bişey istiyom. Sağol ganga :rendeer:

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:24 ----------

açıkçası inazuma benim pek hoşuma gitmedi oturuş pozisyonu bana göre değil hele yan ayak pegleri bana çok yanlış konumlanmış gibi geldi ayaklar penguen gibi kalıyor ayağı yere koyunca tasarım olarakta ön çamurluk çok kaba geldi bana egzozlar çok dışa bakıyor cbr bence çok güzel tasarlanmış ve oturuş pozisyonu bana göre çok rahat zaten binince sende kendine göre düşünürsün hangisi hoş gelirse alırsın şimdiden hayırlı olun :)

ama oturuş pozisyonu tam bana göre. :) boyum 1.75 üstünde ne ufak nede büyük durur. Çift eksoz benim hoşuma gidiyor. Genede teşekürler :rendeer: herkesin yorumu benim için değerlidir.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:27 ----------

Aslında içinizden "Ben inazuma istiyorum, bana inazuma lazım. Ekonomik nedenlerden cbr çekici geliyor ama biri beni inazumaya ikna etsin." diyorsunuz gibi geldi bana :king:

başka modellere pek ısınamadım be arkadaşım :)

ramizan sağol dostum :)
 
Katılım
22 May 2013
Mesajlar
287
Her Koşulda inazuma derim bütcem el veremedigi için rks titanic 200 aldım ama gönlüm hep inazumada inşallah bütçem oldugu zaman alıcam :)
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
inşallah arkadaşım. İlk çıktığından bu yana beğeniyorum zaten bu motoru :)
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Adem alacağın motoru biliyorum:cat:şimdiden hayırlı uğurlu olsun sana artçına zorluk çıkarmaz...
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
ulem yumurta tabiki inasuma !!!!! yoksa kalbinden başka bir şeymi geçiyor :cherry: bak güvendik onca çanta demiri yaptık sana elimde patlatma :cherry:

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:10 ----------

tamamdır datlı. Sana 1 tur vercem :santa:



önüne gelene bi tur veriyon bi bize yok anasını sattımın :cherry: :p :queen:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
Adem alacağın motoru biliyorum:cat:şimdiden hayırlı uğurlu olsun sana artçına zorluk çıkarmaz...

sağolun. Nasipse ramazandan önce alacam bu motoru abi.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:13 ----------

ulem yumurta tabiki inasuma !!!!! yoksa kalbinden başka bir şeymi geçiyor :cherry: bak güvendik onca çanta demiri yaptık sana elimde patlatma :cherry:

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:10 ----------





önüne gelene bi tur veriyon bi bize yok anasını sattımın :cherry: :p :queen:

inazumayı alamasam bile o demiri alırım ben abi. Sırf hatıra olsun diye :queen: nasip olurda gelirsem oralara istediğin kadar bin abi. Lafımı olur. Parçalasan ses etmem :pl:
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
apache zevk mi vericeğini düşünüyorsun :santa:

250 bile normalde zevk vermez bu saatten sonra ama yapacak bişi yok tek seçenek inazuma
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
oy kararıyla inazumada karar verdim. Zaten gönlüm o yana kayıyodu. Şimdi biraz beklemem lazım.ramazana kadar inşallah alırız :)
 
Katılım
20 Nis 2012
Mesajlar
3,989
ulem yumurta tabiki inasuma !!!!! yoksa kalbinden başka bir şeymi geçiyor :cherry: bak güvendik onca çanta demiri yaptık sana elimde patlatma :cherry:

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:10 ----------





önüne gelene bi tur veriyon bi bize yok anasını sattımın :cherry: :p :queen:


Kendini benimle ne karsılastırıon ben gencim gözlerim sahin gibi görüyor,Sen dede olmussun artık :) Araba zamanın gelmiş artık :) :p:p:p
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
sağolun. Nasipse ramazandan önce alacam bu motoru abi.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:13 ----------



inazumayı alamasam bile o demiri alırım ben abi. Sırf hatıra olsun diye :queen: nasip olurda gelirsem oralara istediğin kadar bin abi. Lafımı olur. Parçalasan ses etmem :pl:

eyvallah rafadanım , senin yüreciğin yeter breee :) lakin motoru emanet verirken 2 kere düşün sağ ön sispansiyon, çamurluk, jantı diski bir adet egzostu 6000 lirayı geçiyormuş bir arakadaşın eniştesi motoru alıyor emanet , sonra talihsiz bir kaza yapıyor kendine bir şey olmuyor ama masraf ortada yani parçaları sağlam lakin çok pahalı , allah kimseye göstermesin , emanet ata binen tez iner sen beni artçın olarak alırsın bende , rüzgarın tadını çıkarırırm bide meşrubatımı alırım arkada içerim ohhhh missss, sen önüne bak çukurlara dikkat :)


daha almadınmı sen motoru yahu :)
 
Katılım
19 Tem 2012
Mesajlar
134
https://tr-tr.facebook.com/video/video.php?v=10200476587784967

Kesinlikle inazuma videoyu seyredersen daha kolay bir karar verirsin dostum.
 
Katılım
18 Nis 2013
Mesajlar
52
oy kararıyla inazumada karar verdim. Zaten gönlüm o yana kayıyodu. Şimdi biraz beklemem lazım.ramazana kadar inşallah alırız :)

Adem kardeşim al da şu motoru Aydın dan geçerken beni de al beraber gidelim İrfan beye.Nasılsa sen alana kadar tüm aksesuarı tamamlayacak.Toplu indirim de yaptırırız ne dersin ?:queen:
 
Katılım
29 Kas 2010
Mesajlar
317
Ooo abi sıfır inazuma parasına falanca falanca motor geliyor diyen insanlar dolmaz inşallah. Zevkler aşklar renkler tartışılmaz. İnazuma çift silindir on numara göstergeler her şey normalin üstünde. Suzuki her şeyi normalin üstünde toplamış ve süper motor yapmış bize de bunu alkışlamak ve alan arkadaşlara hayırlı olsun demek düşer.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
eyvallah rafadanım , senin yüreciğin yeter breee :) lakin motoru emanet verirken 2 kere düşün sağ ön sispansiyon, çamurluk, jantı diski bir adet egzostu 6000 lirayı geçiyormuş bir arakadaşın eniştesi motoru alıyor emanet , sonra talihsiz bir kaza yapıyor kendine bir şey olmuyor ama masraf ortada yani parçaları sağlam lakin çok pahalı , allah kimseye göstermesin , emanet ata binen tez iner sen beni artçın olarak alırsın bende , rüzgarın tadını çıkarırırm bide meşrubatımı alırım arkada içerim ohhhh missss, sen önüne bak çukurlara dikkat :)


daha almadınmı sen motoru yahu :)

abi ramazana kadar inş. Alacam gibi. Bu motoru günlük işlerde kullanmıyacam. Günlük işlerde wolfu kullanıcam. Bunla gezilere çıkarım gari :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:05 ----------

https://tr-tr.facebook.com/video/video.php?v=10200476587784967

Kesinlikle inazuma videoyu seyredersen daha kolay bir karar verirsin dostum.

karar verdim zaten. İnazuma. Bana gidecek tek motor. :)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Abi kafanı bulandırmak gibi olmasın ama 250 cc bi maxi scooter da sana gider. Konfor,rahatlık,az yakıt,güzel performans... Sana yakışır abi :thumleft:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
Adem kardeşim al da şu motoru Aydın dan geçerken beni de al beraber gidelim İrfan beye.Nasılsa sen alana kadar tüm aksesuarı tamamlayacak.Toplu indirim de yaptırırız ne dersin ?:queen:

tamam. Beraber gideriz ama çok uzak. İrfan abiye uçak parasını gönderelim o gelsin :queen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:09 ----------

Ooo abi sıfır inazuma parasına falanca falanca motor geliyor diyen insanlar dolmaz inşallah. Zevkler aşklar renkler tartışılmaz. İnazuma çift silindir on numara göstergeler her şey normalin üstünde. Suzuki her şeyi normalin üstünde toplamış ve süper motor yapmış bize de bunu alkışlamak ve alan arkadaşlara hayırlı olsun demek düşer.

r1 vardı sattım. O parayla o alınır bu alınır denilebilır ama tokum. Gözüm yok yani daha büyüğünde :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:12 ----------

Abi kafanı bulandırmak gibi olmasın ama 250 cc bi maxi scooter da sana gider. Konfor,rahatlık,az yakıt,güzel performans... Sana yakışır abi :thumleft:

vites atmazsam bi zevki kalmaz. İnazuma 6 vites. Bol bol vites atarım. Scoter bana gelmez. Sağol uğurum .
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst