2012 Suzuki V-Strom 650 (Foto Galeri)

Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
yaaa ben bu motoru youtubeden görmüştüm benim sevdiğim dl v strom 650 nin içine etmişler offfffffffffff offfff
iğrenç etmişler yazık günahhhhhhhhhhh:pale:

ayıp değil mi bu tasarım şimdi daha mı iyi yan grenaja bakın !! şu kafanın şekilsizliğine bakın birde eskisine bakın
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
1,058
Suzuki kendi kendine bacağına sıkmayı becermiş. Tebrik ediyorum kendilerini. Akıcı çizgiler yapalım, agresiflikten uzaklaşalım mantığına kurbağa ya çevirmişler canım motoru. Eskileri gibi imkanı yok satmaz türkiye de bu tasarımla
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
815
tek sıkıntı far dizaynı bence...motora saçma sapan bir ifade vermiş...onun dışındaki detaylar bence hoş...
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
tek sıkıntının sadece far dizaynı olduğuna eminmisiniz?

yan grenajda çok beter olmuş
yenisi yukarda eskiside burda
Suzuki-V-Strom-650-XP-Front-Side-View-580x386.jpg


birtek arka plakalığın tasarımı hoş
 
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
Kocaman ön farları ve kaba görüntüsü çok daha güzeldi.Kendine has tasarımı vardı. :pale:

İçine etmişler güzelim motosikletin. :pr:
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu motorun eski tasarımınıda sevmemiştim.
Bunuda sevmedim.
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
biraz daha enduro havası vermeye çalışmışlar ama eskisinden iyi olmamış çok berbatta olamış.

Biz türkler kalıplı motor seviriz bize uymadı kesinlikle ufak karenajlar:)
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
1,401
Teknik verilere bakmadım ama fotoğrafları görünce dl nin içine etmişler dedim.
 
Katılım
13 Mar 2010
Mesajlar
485
Motor eskiden de tipsizdi, şimdi de tipsiz. Bunda şaşılacak bir şey yok. Adamlar çizgileri yenilemişler, yakında buna da gözlerimiz alışır. Motoru sağlam olsun da, tipini sonra düşünürüz.
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
Bence güzel olmuş ...çok sevdim bu modelini..eskisini hiç sevmezdim..çok kaba görünüyordu..
 
Katılım
24 May 2011
Mesajlar
2,010
anladığım kadarıyla ön amortisörü yükseltmişler yani yerden daha yüksek gibi yeni modeli

Aslında bize kötü gelen bir yanı da bu amotrisör çubuklarının ortaya çıkması ve çamurluğun arkasındaki görüntü
 

bsd

Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
111
eskiden koca kafası be büyük gözleri ile EŞEĞE benzerdi, şimdikinin kafası küçülüp boymu uzamış LAMA ya dönmüş.:)
(Lama=Güney amerikanın tüküren hayvanı)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst