2012 Mondial Yeni Modeller

Katılım
29 Eki 2009
Mesajlar
60
2012 YENİ MODELLER
mondial5.jpg

Özellikler
Teker Ölçüleri : ÖN 2.50 - 17 38P / ARKA 2.75 - 17 47P
Ağırlık : 97± 3
Motor : Tek silindir 4 Zamanlı
Silindir Hacmi : 120
Sıkıstırma Oranı : 9.0 ± 0.1 : 1
Maksimum Güç : 5.3 kW at 7000 min-1
Soğutma : Hava soğutma
Çalıştırma : El ile / Ayak ile
Ön fren : Disk
Arka fren : Kampana
Boyutlar U-G-Y mm : 1900x700x1080
Şanzıman : Yarı Otomatik / 4 vites
mondial1.jpg

Henüz yok

mondial2.jpg

Özellikler
Motor : Tek silindir 4 Zamanlı
Silindir Hacmi : 149
Sıkıstırma Oranı : 9.0 ± 0.1 : 1
Maksimum Güç : 8.5kW at 8000min-1
Çalıştırma : El ile / Ayak ile
Ön fren : Disk
Arka fren : Disk
Yağlama Tipi : Yağ Pompası
Ön Lastik : 2.75-21 45P
Arka Lastik : 4.60-18 63P
Boyutlar U-G-Y mm : 2090x815x1200
Şanzıman : Manuel / 5 vites

mondial3.jpg

Özellikler
Ağırlık : 105.5 kg
Sıkıştırma oranı : 9.3 ± 0.1 :1
Teker Ölçüleri : 90/80-16 - 10/70-16
Motor : Tek silindir, dört zamanlı
Silindir Hacmi : 119.7 cm³
Maksimum Güç : 6.0 kW / 8400 d/d
Soğutma : Hava soğutma
Çalıştırma : Elden/Ayaktan marşlı
Ön fren : Disk
Arka fren : Disk
Boyutlar U-G-Y mm : 1840 x 760 x 1035
Şanzıman : Manuel / 4 vites

mondial4.jpg

Özellikler
Ağırlık : 200± 5
Maksimum Yükleme Kapasitesi : 150
Motor : Tek silindir 4 Zamanlı
Silindir Hacmi : 249
Sıkıstırma Oranı : 10.5±0.5:1
Maksimum Tork : 20.2 N.m at/ 6750 min-1
Soğutma : Su Soğutma
Çalıştırma : El ile
Ön fren : Disk
Arka fren : Disk
Yağlama Tipi : Yağ Pompası
Ön Lastik : 120/70-15
Arka Lastik : 140/60-14
Boyutlar U-G-Y mm : 2259x798x1366
Şanzıman : Otomatik​
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Mondial Jetmax SYM GTS 250'ye ne çok benziyor :mrgreen:
Mondial Aggressive acayip pahalı 4500tl ne demek. onun 3te1 fiyatında Mondial Hyena 100'ümle kalkışta geçerim onu.
O motorun ederi maksimum 2500tl.
Yine de helal olsun Mondial. Nerde o Uğur derin dondurucu'ya sırt dayayıp motor satan Mondial, nerede şimdiki Mondial.
Çok güzel motorlar yapıyorlar, düzgün kullanana bakımını eksik etmeyenlere çok güzel hizmet ediyor sattıkları motorlar.
 
Katılım
6 Ara 2011
Mesajlar
402
acaba bikaç yeni touring modeli gelecek mi mcx ten daha iyi veya daha kaslı görünen ???
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
cross modeli güzele benziyor ama üzerinde mondial yazması:farao:
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
1,944
Mondial aggresive satıldı mı hiç merak ediyorum.4500 liraya ybr alır torunlara bırakırım.Ama bir kez kullanmak isterim.Tamamen demir malzeme kullanılması çok güzel.
 
Katılım
2 Ara 2010
Mesajlar
325
şu cross alete artık 7 bin TL fiyat çekerler sitesindeki diğer crosslar gibi
 
Katılım
3 Haz 2011
Mesajlar
1,176
Mondial aggresive satıldı mı hiç merak ediyorum.4500 liraya ybr alır torunlara bırakırım.Ama bir kez kullanmak isterim.Tamamen demir malzeme kullanılması çok güzel.

yazlığa alınıp koyulabilir biraz ekonomik durumu iyi olan kişilere hitap ediyor bence ybr ya da cbf gibi işlevsel olduğunu sanmıyorum
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
1,944
yazlığa alınıp koyulabilir biraz ekonomik durumu iyi olan kişilere hitap ediyor bence ybr ya da cbf gibi işlevsel olduğunu sanmıyorum
Bence de.İlerde honda monkey gibi bir klasik olabilir. :) Sachs madass diye aratırsanız çok büyük hayran kitlesi olduğunu görürsünüz.Gerçekten profesyonel modifiyeler yapılmışları da var.
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
inşallah dökümünden kalıbına , kaliteli materyal kullanılmıştırda parasının karşılığını verir :) yoksa modeller elbette çok güzel duruyor , ama vatandaşın midesi bulanmış durumda umarım yeni kalitede modellerle hakettiği yeri bulur ve herkez motosiklet sahibi olur :)

bazen insan düşünmüyor değil gerçekten, helede bu gün başıma gelen durumdan sonra markalara olan tutumlarım yüzünden kendimi bir kez daha sorguya çekme gereği duydum ....

hadi be mondial kara çıkarma yüzümüzü diyor zamana bırakıyorum :)
 
Katılım
7 Şub 2011
Mesajlar
363
Aggressive denilen motor Alman Sachs firmasına ait MadAss modeli.Yani üzerince görünen sadece Mondial yazısı var.Diğerleri gibi çin değil.Fiyatı yüksek olan diğer modellerde de bu şekil bir durum olduğunu düşünüyorum. Ben de zamanla kaliteyi yükseltmesini temenni ediyorum.Yoksa Japon fiyatları yeterince uygunken kimse mobilet bozmasına 2,5 milyar vermez. Veren var mı var tek tük orası ayrı...
 
Katılım
3 May 2009
Mesajlar
367
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bence daha çok beklicez gibi kalite konusunu. scooterleri aynı kalite farkı yok bakınca anlıyorsunuz hemen bu aggresive dedikleri modelde resimlerde görüldüğü gibi değil bildiğiniz moped mobilet karışımı bmx bisiklet kadar küçük farları mercekli yani 2 bin TL den fazla para etmez çok bile
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Bence daha çok beklicez gibi kalite konusunu. scooterleri aynı kalite farkı yok bakınca anlıyorsunuz hemen bu aggresive dedikleri modelde resimlerde görüldüğü gibi değil bildiğiniz moped mobilet karışımı bmx bisiklet kadar küçük farları mercekli yani 2 bin TL den fazla para etmez çok bile
Alman malı falan da değil bu aggressive çin malı sitesi Alibaba'da bu motorun birebir aynısı var. Vede madem alman malı niye 120cc çinli cup motoru kullanıyor.
Trafikte sinek gibi kalırsınız, basınca kaçacak bi motor da değil 8 beygir ne kadar gidecek. Ağırlığı 105 kilo bari şaseyi aluminyum yapıp motoru 70 kiloya falan düşürselermiş.
Şu halde 78kg'lık Hyena 100 bile daha avantajlı. Ayrıca kalıbının motoru var üzerinde, Aggressive gibi racing tipi verip 8 beygir motor koyarsanız komik olur.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Son düzenleme:
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
1,944
Sağolun. :) Bu alet 50 cc sanırım.Ve fiyatını bulamadım ama aynı makine.Ayrıca 1-2 tane videosunu izledim madass'ın.Makine ile sadece ufak aksiyonlar yapabilirsiniz.O nasıl bir şanzıman anlamadım.60-70 yaptı ve vitesler bitti.120 cc makine.Durmadan vites değiştiriyordu adam.Biraz daha uzun vitesleri olsa güzel olurmuş.Fiyatını nereden bulabiliriz o aletin?
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Sağolun. :) Bu alet 50 cc sanırım.Ve fiyatını bulamadım ama aynı makine.Ayrıca 1-2 tane videosunu izledim madass'ın.Makine ile sadece ufak aksiyonlar yapabilirsiniz.O nasıl bir şanzıman anlamadım.60-70 yaptı ve vitesler bitti.120 cc makine.Durmadan vites değiştiriyordu adam.Biraz daha uzun vitesleri olsa güzel olurmuş.Fiyatını nereden bulabiliriz o aletin?
yok orda 110cc yaziyor motor icin yeniden bakiniz.
http://cqqiyuan.en.alibaba.com/product/294265993-200840427/QY125_10.html
bu motoru 500 dolara verdiklerine gore 500 dolardan pahali degildir diye tahmin ediyorum. 250cc su sogutmali cakma racing'ler 1200-1500 dolar arasinda birim fiyata sahip.
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
1,944
Vallaha böyle sitelerden alışveriş yapma imkanım olsa 50 cc demem alırım bir tane.500 dolar veririz.Ama 110 cc olanı daha iyi tabiki. :) İlginiz için sağolun.
 
Katılım
3 Ocak 2011
Mesajlar
259
Motosikleti
PİAGGİO BEVERLY 500
jet max'sın önü aynen scoda fabıa gbi olmuş...ahhhh bu çinliler...
 
Katılım
5 Eyl 2009
Mesajlar
546
yok orda 110cc yaziyor motor icin yeniden bakiniz.
http://cqqiyuan.en.alibaba.com/product/294265993-200840427/QY125_10.html
bu motoru 500 dolara verdiklerine gore 500 dolardan pahali degildir diye tahmin ediyorum. 250cc su sogutmali cakma racing'ler 1200-1500 dolar arasinda birim fiyata sahip.

böyle bir mantıkla motosiklet fiyatı belirlenmez 125 500se bu 300dür diye bişey olamaz. Evet mondialle bu motor arasında hiç bir fark yok. Sachs firmasının motorlarını lülfen çinli markalarla karşılaştırmayın ya da işlevselliğini sorgulamayın hele hele bu motoru racing yada commuterle hiç karşılaştırmayın. Bu motor tamamen keyf ve eğlence için üretilmiş bi motosiklettir. yani kısaca paran varsa alırsın bisiklet gibi kullanırsın. Bu arada linkten ingilteredeki fiyatınıda görebilirsiniz. http://www.sachsbikes.co.uk/scooter-motorcycle-details.php/Madass-125cc-1/
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst