2012 kasa TVS Apache alıyorum. Rodajı nasıl yaparsam motor iyi açılır, sağlam olur ?

Katılım
6 Kas 2008
Mesajlar
1,284
tavsiyelerinizi, uyarılarınızı alabilirmiyim ?

En güzeli kitapçıkta yazanı uygulamak. Kendim ise ilk başlar 6.000 deviri geçmemeye çalışıyorum fakat bazende gazla oynuyorum. Yani anlık atraksiyonlara girebiliyorum. Fakat motoru yormuyorum. Sürekli sabit devirlerde seyretmeyin, gazla oynayın.

Motorunuzla artçılıda gezebilirsiniz. Fakat artçılı gezdiğinizde sakin kullanımlar sergileyin. Motoru zorlamayın. Sonuçta beygir gücü düşük motorlar.
 
Katılım
15 Ağu 2012
Mesajlar
696
En güzeli kitapçıkta yazanı uygulamak. Kendim ise ilk başlar 6.000 deviri geçmemeye çalışıyorum fakat bazende gazla oynuyorum. Yani anlık atraksiyonlara girebiliyorum. Fakat motoru yormuyorum. Sürekli sabit devirlerde seyretmeyin, gazla oynayın.

Motorunuzla artçılıda gezebilirsiniz. Fakat artçılı gezdiğinizde sakin kullanımlar sergileyin. Motoru zorlamayın. Sonuçta beygir gücü düşük motorlar.
yorumunuz için teşekkürler soner bey.dikkate alacağım tavsiyelerinizi.zaten kitapçığa uyacağımda ekstradan sorayım bi dedim
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
ilk 1000 km 50yi geçmedim hep gece tek başıma kullandım serin havalarda devirde 6 bini geçmedim ilk 500de yağ yağ filtresini değiştirdim sonra 1000de aynı şekilde 1500de aynı şekilde değiştirdim 1000 km sonrası istediğim gibi gazladım ilk 250 kmde frenlere dikkat etmek gerek diskin üzeri kaplı oluyor
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst