2011 Yılı Motosikletler için Motorlu Taşıtlar Vergileri

Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
bir de hatırlatayım, bu yıllık vergi toplamı. 2 taksitte ödeyecek arkadaşlar için 2'ye bölünerek hesaplanması gerekir.
 
Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
2,319
Yeni Yılın Tüm araçlar ve motosikletler için motorlu taşıtlar vergisi değerleri belli oldu. Yeni Yılda Vergi ve Cezalar Yüzde 7.7 Oranında Artacak.

Türkiye istatistik Kurumu (TÜiK) tarafından bugün açıklanan Ekim ayı enflasyon verileri çerçevesinde vergilerin artışında kullanılacak yeniden değerleme oranı 2011 yılında yüzde 7.7 olarak uygulanacak. Ocak 2011 ve Temmuz 2011 dönemlerinde verilecek olan rakamlar toplam tutarın yarısı kadardır. Örneğin 698 TL olarak görülen toplam vergi tutarı Ocak 2011 ayında 349 TL ve Temmuz 2011 tarihinde 349 TL olarak ödenecektir.

motosiklet2011vergileri.png




arkadaşım ben int. üzerinden sorgulatınca vergi gözükmüyor bence yanlışlık var 50-250 cc diliminde eğer böyle birvergi konduysa bu dilimle ilgili kanun açıklamasını yayınla:cat:


cub ı satıp moblet alıcam:p
 
Katılım
27 Haz 2009
Mesajlar
662
Trafik cezaları, benzin, vergiler ZAM ZAM....
31 TL ödiycez bu sene hadi hayırlısı.
 
Katılım
1 Ara 2010
Mesajlar
66
arkadaslar noldu simdi? bu gercekmi 100 cc alti motorlarda vergi olayi yapmayin yaw yuregime inecek
 
Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
2,319
MOTORLU TAŞITLAR VERGİSİ (Y. Değerleme kadar)

Otomobil,arazi taşıtı (1-3 yaş)

-1300 cm3 ve aşağısı 405,00 436,23

-1301-1600 cm3 arası 648,00 697,96

-1601-1800 cm3 arası 1.140,00 1.227,89

-1801-2000 cm3 arası 1.793,00 1.931,24

-2001-2500 cm3 arası 2.690,00 2.897,40

-2501-3000 cm3 arası 3.750,00 4.039,13

-3001-3500 cm3 arası 5.711,00 6.151,32

-3501-4000 cm3 arası 8.976,00 9.668,05

-4001 cm3 ve üstü 14.689,00 15.821,52


Motosikletler (1-3 yaş)

-100-250 cm3 arası 78,00 84,01

-1210 cm3 ve üstü 977,00 1.052,33


Minibüs (1-6 yaş) 486,00 523,47

Otobüs ve benzerleri (1-6 yaş)

-Oturma yeri 25 kişiye kadar 1.221,00 1.315,14

-Oturma yeri 46 kişi ve üstü 1.955,00 2.105,73

Kamyonet, kamyon (1-6 yaş)



bütün sitelerde bu şekil admin bizi çekemiyor vergisiz biniyoruz diye:p
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
eğr cub a da vergi koysunlar ben daha başka birşey demiyorum:pr:
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Arkadaşlar dün yayınlanan Resmi Gazete'nin 6.mükerrer sayısında MTV ile ilgili kesinleşen bilgiler yayımlandı. (MTV Genel Tebliği No:37)

Kaynak : http://rega.basbakanlik.gov.tr/eskiler/2010/12/20101229M6-2.htm

Cup motorlar için vergi yok, yanlış anlaşılmalara son noktayı koyalım.

İşte 2011 yılında geçerli olması kesinleşen ve Resmi gazete'de yayımlanan Motorlu Taşıt Vergileri:

mtv2011.jpg


mtv20112.jpg


Bunlarda uçak ve helikopter tarifesi, belki lazım olan vardır :)

mtv20113.jpg
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
776
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
eski zamanlarda bir ülkede padişah paso herşeye zam yaparmış ve vezirine vatandaşlara bak bakalım napıyorlar ne diyorlar bu zamlarla ilgili diye vezir şehre inip bakar her gördüğü söver sayar sinirlenir öfkelenir.

padişah yine zamları yığmış halkın boynuna vezirini yine kontrole gönderir halk yine aynı isyan etmektedir.

padişah yine vezirini halka bakması için gönderir ve ne görsün HALK KAFAYI YEMİŞ DURUMDA neredeyse delircekler... padişah hemen işe el atmış ve zamları durdurmuş ve geri çekmiş.


bizimkide aynı böyle olucak gibi kaç kişinin delirmesi lazım xD
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst