- Katılım
- 12 Nis 2007
- Mesajlar
- 2,059
bu motor sanki yeni ybr'inin çakması yurt dışındaki cbf 125'inde yandan yemişi gibi
ama tip güzel..
CBR 125 almak daha akıllıca bir seçim olur...
Kawasaki Er6-N'e benzetmişler. Fiyatı uygun olursa tutulacaktır.
Aynen 8800'e CBR 250 daha tercih edilebilir duruyor.
YBR'den çok daha performanslı ve kaliteli olduğuna eminim. SYM sonuçta.
ybr 125 yabana atılacak bir makine değil bunu unutma dostum cbf 150 falan yanından bile geçemez ayrıca sym ile de japon yamahayı kıyaslayamazsın