2011 Yeni SYM Wolf 125

Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
bu motor sanki yeni ybr'inin çakması yurt dışındaki cbf 125'inde yandan yemişi gibi:)ama tip güzel..
 
Katılım
19 Ağu 2008
Mesajlar
335
Hayatımda gördüğüm en güzel 125 cc motor. Çok beğendim umarım gelir ve fiyatı uygun olur.
 
Katılım
22 Ocak 2011
Mesajlar
525
Maaşallah pek de güzelmiş hanım kızımız :D , fakat alırken biraz masraflı olacak gibi duruyor.
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Aynen 8800'e CBR 250 daha tercih edilebilir duruyor.

YBR'den çok daha performanslı ve kaliteli olduğuna eminim. SYM sonuçta.
 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
sym çelik firen hortumunu kullanmayı çok seviyor.
her modelinde var maşallah
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
712
vay vay vay bu ne ya on numara motor ben naked motorları pek sevmezken buna bittim ybr satıp bundan mı alsak ne :mrgreen:
 
Katılım
16 Nis 2003
Mesajlar
1,149
Enjeksiyonlu motor, 15 bg güç, güzel bir tasarım; aferin.Ondan sonra kalk arkaya kampana fren koy! Olacak iş mi yani?

Yalnız 3000 euroya kimse almaz bunu.4500 liraya olması gereken motor bu işte.Cbf 150, ybr 125 falan değil. O motorların ederi 3000 lira.
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
motor bloğu sanki OHV gibi duruyor ama diğer topicde SOHC olduğu söylenmiş

zaten ohv 125cc bir motorlar 15hp baya zor olacaktır diyede düşünmüştüm

ayrıca + olarak yağ soğutma radyatörü olmaması ve sadece hava soğutma olması çok garip 15hp 125cc bir motor nasıl hava ile soğuyor motor ömrü ne aralarda merak etmiyor değilim ve blok petekleride ekstradan kapatılmış :silent: yineden yakından incelemek lazım

tip olarak elbette güzel :cat:
 
Katılım
28 Eyl 2010
Mesajlar
92
Sym'ler genelde seramik silindir kullandığından kolay kolay hararet yapmazlar.. Seramik silindir ısıya dayanıklıdır, metal gibi aşınmaz ve uzun ömürlüdür. Bu motorunda sanıyorum hararet sorunu olmayacaktır. Fiyatına gelince 4.000eu'dan tr'de satışa sunulacağını sanmıyorum. Max. 5.000 lira civarı olacaktır..(125 xs modeli 3.000tl şuan)
Piyasaya söylediğim fiyattan girerse SS125 cc sınıfındaki bütün motorlara büyük rakip olacaktır..
 
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
1,277
Çok acayip yuksek bir fiyat koymuşlar satmaya niyetleri yok bence de çok sevmiş canım bunlar ürettiği motosikleti :)
 
Katılım
3 Kas 2009
Mesajlar
782
Sym Damgasını Her Türde hissediyoruz. Çok Güzel Bir Motosiklet. Çıtayı Yükseltir. Apache RTR 150 Vs Sym Wolf. Gerisi Hikaye. 125-150 CC Sınıfında artık.
 

D_R

Katılım
24 Ağu 2010
Mesajlar
84
Aynen 8800'e CBR 250 daha tercih edilebilir duruyor.

YBR'den çok daha performanslı ve kaliteli olduğuna eminim. SYM sonuçta.

ybr 125 yabana atılacak bir makine değil bunu unutma dostum cbf 150 falan yanından bile geçemez ayrıca sym ile de japon yamahayı kıyaslayamazsın
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
ybr 125 yabana atılacak bir makine değil bunu unutma dostum cbf 150 falan yanından bile geçemez ayrıca sym ile de japon yamahayı kıyaslayamazsın

ybr 125 gözünde çok büyütme kardes yok cbf150 yok apache rakip olmamaz die bence yamaha bisiklet gibi o motoru düzeltmedikçe bişey olmaz o motordan
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst