2011 Yeni SYM Wolf 125

Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Yeni SYM Wolf 2011 ortasında satışa sunulacak. Siyah, beyaz ve sarı renk şeçeneklerine sahip olan SYM Wolf 'da 125 cc, 4 zamanlı, elektronik enjeksiyonlu, hava soğutmalı 15 beygir gücünde bir motor kullanılmış. Avrupa satış fiyatı 3.000€ olarak belirlenen motosikletin Türkiye'de satılıp satılmayacağı henüz açıklanmadı.

sym-cevalo-125-lateral-izquierdo.jpg


T1%20125%20NEC%202010%20%282%29.JPG


billbt39_3_a7a030298064f202c97e250dad9fb60c.jpg


T1%20125%20NEC%202010%20%286%29.JPG


T1%20125%20NEC%202010%20%283%29.JPG


st-2308817-7.jpg


st-2308817-6.jpg


st-2308817-5.jpg


billbt39_3_fc3a14ff8be0f1baf8df1ab154d8277a.jpg


T1%20125%20NEC%202010%20%284%29.JPG


sym-cevalo-125-marcador.jpg


sym-cevalo-125-faro.jpg
 

Ekli dosyalar

  • symwolf1252011model.jpg
    symwolf1252011model.jpg
    66.8 KB · Görüntüleme: 24,072
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
motor güzelde getirseler bile o fiyata tutucagını sanmıyorum diğer commuterler varken 6bin tl isterlerse tutmaz gerçi naked e benziyor ama:D
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
Alışık olmadığımız bir makine var üzerinde tipi hoşuma gitti..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
776
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dizaynı gayet hoş fakat 125 cc lik bir motora 3.000 euro değmez be :D
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Görüntü hoş, teknik verileri de görmek lazım. 3.000 Euro (Yaklaşık 7.000 TL) bu motor için biraz yüksek bir rakam.
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
Avrupa' da 3 000 euro ise, Türkiye' de 4 000 euro eder bu vergilerle:pr:. Kimse de bu motoru almaz sonra. Ellerinde patlar....
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
Avrupa' da 3 000 euro ise, Türkiye' de 4 000 euro eder bu vergilerle:pr:. Kimse de bu motoru almaz sonra. Ellerinde patlar....

yanılıyorsun dostum hyosung 650 avrupa satış fiyadı 9 500 avro türkiyede 15 kaat bunların tamamı türkiyeye gemiyle getirilip ordan avrupaya gidiyor:cat:
bu arada 125 cc mondial 1650 tl ye satılıyor arada 5 kat fark var
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
32
altı üstü 125 cc ve 15 beygir. eşeğe altın semer vursan hesabı. adam grenaj mı satıyor motor mu satıyor.
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
tasarım güzel, motor tipi de güzel, ilginç bir silindir yapısı ama arka fren neden kampana?
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
2009 Kasımında MT de bu haberin benzeri yayınlandı harfizalarınızı tazeleyeyim dedim...

Tayvanlı üretici SYM 125 cc sınıfında yeni bir modeli piyasaya süreceğini resmen duyurdu...Bahar aylarında piyasaya sürülecek olan motosikletin 250 cc versiyonunun ise sonbaharda piyasaya sürüleceği belirtiliyor...İtalyada 2800 € civarı etiket fiyatı beklenen motosiklette Kawasaki ER6 özgü yan panaller ve dijital göstergeler dikkat çekiyor...Motosikletin SOHC 125 cc tek silindirli çift sübaplı hava soğutmalı ve 5 vitesli olacağı önlerde disk arkada kampana frenler kullanılacağı kesinleşen veriler arasında...



























Alıntı:http://www.topfuel.it/news/novembre09/121109_2.htm


http://www.motosiklet.net/forum/yeni-model/69379-symden-cekici-125lik.html
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Eki 2007
Mesajlar
2,237
Sym tasarımcıları iyi bir iş çıkartmışlar. Mühendislik olarak ise SYM'nin bilinen kalitesi vardır herhalde. Türkiye pazarında tutulması için fiyatının uçuk olmaması gerekiyor. 15 beygir güçle kendi sınıfında Türkiye pazarında lider olabilir.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst