- Katılım
- 1 Ağu 2009
- Mesajlar
- 497
- Konu Yazar
- #1
Uzun bir aradan sonra,havayı da biraz da olsa güneşli görünce,eh artık dedik denize girmesek te havasını koklayalım,şimdiden tekerlerimizi alıştıralım,köy kahvelerinde çayımızı içelim,e biraz da kayıntı yapalım dedik ve Mahmutbey gişelerde bir arkadaşla,yol üstündeki dinlenme tesisinde diğer arkadaşla buluşup düştük yollara.Tabii o gazla foto çekmek aklımıza gelmedi,yaklaşık 70 km kadar yol aldıktan sonra e dedik bi çay içelim,

çaylarımızı içtikten sonra tekrar bastık marşa,
ve Tabelayı gördük nihayet,valla Tabelasını bile özlemişim,


Eee denizini haliyle özledik tabii giremesek te olsun uzaktan bakarız bizde,


Artık acıktık biraz kayıntı yapalım dedik ve merkeze geldik,


Yemek fotoları yok,şimdi canınız çeker vebal altına girmiyim ne olur ne olmaz.))yemekten sonra artık dönelim dedik,biraz yol aldıktan sonra tekrar çay molası

Site üyelerimizden Fanatik ve mothermes ile yapmış olduğumuz bu güzel geziyi sizlerle tekrar gerçekleştirmek dileğiyle,hoşçakalın.

çaylarımızı içtikten sonra tekrar bastık marşa,
ve Tabelayı gördük nihayet,valla Tabelasını bile özlemişim,


Eee denizini haliyle özledik tabii giremesek te olsun uzaktan bakarız bizde,


Artık acıktık biraz kayıntı yapalım dedik ve merkeze geldik,


Yemek fotoları yok,şimdi canınız çeker vebal altına girmiyim ne olur ne olmaz.))yemekten sonra artık dönelim dedik,biraz yol aldıktan sonra tekrar çay molası

Site üyelerimizden Fanatik ve mothermes ile yapmış olduğumuz bu güzel geziyi sizlerle tekrar gerçekleştirmek dileğiyle,hoşçakalın.