2011 Yalıköy sezonunu açtık,

Katılım
1 Ağu 2009
Mesajlar
497
Uzun bir aradan sonra,havayı da biraz da olsa güneşli görünce,eh artık dedik denize girmesek te havasını koklayalım,şimdiden tekerlerimizi alıştıralım,köy kahvelerinde çayımızı içelim,e biraz da kayıntı yapalım dedik ve Mahmutbey gişelerde bir arkadaşla,yol üstündeki dinlenme tesisinde diğer arkadaşla buluşup düştük yollara.Tabii o gazla foto çekmek aklımıza gelmedi,yaklaşık 70 km kadar yol aldıktan sonra e dedik bi çay içelim,

çaylarımızı içtikten sonra tekrar bastık marşa,
ve Tabelayı gördük nihayet,valla Tabelasını bile özlemişim,


Eee denizini haliyle özledik tabii giremesek te olsun uzaktan bakarız bizde,


Artık acıktık biraz kayıntı yapalım dedik ve merkeze geldik,


Yemek fotoları yok,şimdi canınız çeker vebal altına girmiyim ne olur ne olmaz.))yemekten sonra artık dönelim dedik,biraz yol aldıktan sonra tekrar çay molası

Site üyelerimizden Fanatik ve mothermes ile yapmış olduğumuz bu güzel geziyi sizlerle tekrar gerçekleştirmek dileğiyle,hoşçakalın.
 
Katılım
29 Kas 2009
Mesajlar
404
paylaşım için teşekkürler fotolar az sayıda keşke daha fazla paylaşsaydınız yinede tekerinize sağlık
 
Katılım
1 Ağu 2009
Mesajlar
497
paylaşım için teşekkürler fotolar az sayıda keşke daha fazla paylaşsaydınız yinede tekerinize sağlık

Fotolar konusunda haklısın arkadaşım,valla yol yapmayı öyle özlemişiz ki durup foto çekmek bile aklımıza gelmedi,bi dahakine inşallah.
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Paylaşım için teşekkürler güzel gezmişsiniz :) bizde karaburun taraflarındaydık 23nisanda :)
 
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
133
İlhan abi , bir telefonla on saniyede organiza ettiğin bu güzel gezi için sonsuz teşekkürler.
 
Katılım
1 Ağu 2009
Mesajlar
497
Paylaşım için teşekkürler güzel gezmişsiniz :) bizde karaburun taraflarındaydık 23nisanda :)

Dönüşü Tayakadın üzerinden yapmıştık ama zamanı uymamış sanırım,karşılaşabilirdik.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:12 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:10 ----------

güzel gezi tebrikler

teşekkürler,havalar bi açsa sizin oralara daha sık geleceğiz inşallah,Ballıkayalar,Maşukiye,Kartepe,Yuvacık sevdiğimiz yerler,oralarda karşılaşırız inşallah.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:15 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:12 ----------

İlhan abi , bir telefonla on saniyede organiza ettiğin bu güzel gezi için sonsuz teşekkürler.

Teşekkürü asıl siz hakediyorsunuz kardeşim,geziyi güzel yapan katılanların güzelliğidir.Daha güzellerini birlikte yaparız inşallah.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst