2011 x max..

Katılım
17 Haz 2011
Mesajlar
11
arkadaşlar, 2011 yamaha x max aldım,,motorum 2300 km de..120-130 km den sonra arka jantın sallandığını farkettim..servise göturdum bunun fabrika hatası olduğunu söylediler ama garantiye sokmuyolar böyle bi saçmalık warmı...yeni x max alan arkadaşlarımız warsa bi denesinler aynı sorun warmı..??
 
Son düzenleme:
Katılım
10 May 2010
Mesajlar
110
öncelikle geçmiş olsun buradaki etkin ticaret mi öyle söyledi bence sıkıştır işin kolayına kaçmasınlar garantiden değiştirmek zorundalar
 
Katılım
21 Ara 2006
Mesajlar
524
arkadaşlar, 2011 yamaha x max aldım,,motorum 2300 km de..120-130 km den sonra arka jantın sallandığını farkettim..servise göturdum bunun fabrika hatası olduğunu söylediler ama garantiye sokmuyolar böyle bi saçmalık warmı...yeni x max alan arkadaşlarımız warsa bi denesinler aynı sorun warmı..??

sana servisimi söyledi bunu yada bayisi hiç teşalaia kapıılma yapacagın tek şey türkiye yamaha distribütör arayacaksın buyuk bir şerketini anlatacaksın fabrıka hatası oldugu anlasıldı ama garantiye girmiyor diye benimde öyle olmustu ama benımkının modelı baska fabrıka hatasıu denıp garantıye almadılar ama fabrıkasını aradım mudurlerıyle bile konustum servisime telefon edip işi tatlıya bagladılar saygılarımla.
 
Katılım
17 Haz 2011
Mesajlar
11
servisin tek söylediği değişmesi gerekiyomuş...400 tl istiyolar..yamahanın genel mudurune kadar aradım ama sonuç 0 ...yamaha gibi buyuk bi şirkete hiç yakıştıramadım...
 
Katılım
23 May 2011
Mesajlar
1,296
aç genel merkez,i tehdit et
bütün sitelere yazacağını söyle
tüketici derneklerine başvuracağını söyle
bu markadan soğuduğunu söyle
gazetelere yazacağını söyle

böyle sonuca ulaşan birini tanıyorum arabayı iade almışlardı... pasif görürlerse kılını bile kıpırdatmazlar... ama ilk başta yumuşak bir şekilde sonuca ulşamaya çalış.... olmazsa Allah ne verdiyse yardır gitsin....
 
Katılım
9 Şub 2008
Mesajlar
2,858
Yapılabilecek en iyi şey, Tüketici derneklerine başvurmak gerekirse mahkemelere kadar gitmek. Hatta bu sezon kimse Yamaha almasın bakın bakalım bir daha ki sefere müşteri memnuniyeti nasıl oluyor.
 
Katılım
17 Haz 2011
Mesajlar
11
adamların tuzu kuru,nasılsa belli bi müşteri potansiyelim war diyor tınlamıyolar alttan aldım dediğiniz gibi yok,,sonra yasal yollara baş wurucam dedim genel mudure yıne elinizden geleni yapın diyor...hiç bi anlam weremedim..sıfır motordan soğuttular beni..
 
Katılım
21 Ara 2006
Mesajlar
524
adamların tuzu kuru,nasılsa belli bi müşteri potansiyelim war diyor tınlamıyolar alttan aldım dediğiniz gibi yok,,sonra yasal yollara baş wurucam dedim genel mudure yıne elinizden geleni yapın diyor...hiç bi anlam weremedim..sıfır motordan soğuttular beni..

merak etme ben okadar aradımkı fabrıkayla içli dışlı olduk servisim bile hayret etti istedigim parcalar gunu gunune gemeye basladı :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst