- Konu Yazar
- #1
arkadaşlar izmirden akdemirler plazadan fz8 n aldım tercih aderkende arkasında kurumsal bir şirket ve karşımda yetkili insan bulacamı sandım. motorum 1700 km yeni yapmıştı; ceşme otabanında lastihim patladı, hayatımın riske girmesi haric, lastiği kime göstersem (lastiğin hatalı olduğunu) onayladı. lastik lokum gibi parcalanıyor elle lastikten parca koparmak mumkun ve lastik hala bende. neyse yamahada lastik hakkında bilgi bile almadan bakmadan kullanıcı hatası dedi. tamam ben hatalıyımda bakmadınız bile bu nasıl mantık anlamadım.yani lafın kısası yamaha alacak arkadaşlar tekrar dusunun derim....lastik elimde ve avrupa yamaha ile temasa gececem isteyen olursa resiminide veririm.