yamaha fz8 naked

Katılım
20 Haz 2011
Mesajlar
1
arkadaşlar izmirden akdemirler plazadan fz8 n aldım tercih aderkende arkasında kurumsal bir şirket ve karşımda yetkili insan bulacamı sandım. motorum 1700 km yeni yapmıştı; ceşme otabanında lastihim patladı, hayatımın riske girmesi haric, lastiği kime göstersem (lastiğin hatalı olduğunu) onayladı. lastik lokum gibi parcalanıyor elle lastikten parca koparmak mumkun ve lastik hala bende. neyse yamahada lastik hakkında bilgi bile almadan bakmadan kullanıcı hatası dedi. tamam ben hatalıyımda bakmadınız bile bu nasıl mantık anlamadım.yani lafın kısası yamaha alacak arkadaşlar tekrar dusunun derim....lastik elimde ve avrupa yamaha ile temasa gececem isteyen olursa resiminide veririm.
 
Katılım
17 Haz 2011
Mesajlar
11
senın adına üzüldüm..aynı şey bendede oldu daha 1 aylık x max im war..jant we disk eğri..yamaha servisinden başka honda servisine de götürdüm kesinlikle fabrika hatası ama bunu garanti kapsamına almıyolar böyle bi saçmalık nasıl oluyo bende anlamış değilim..yeni yamaha alıcak arkadaşlar daha dikkatli olsun bencede....tekrar geçmiş olsun...
 
Katılım
2 Ocak 2011
Mesajlar
714
can tehlikesi olan bi durum ,yüksek hızlarda patlasaydı durum kötüydü

ve daha lastige bile bakmadan başından savarcasına cevap vermişler

umarım hakettigini alırsın
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst