2011 model s&t kanuni kullanıcıları bilgi / paylaşım başlığı

Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
2011 model S&T kanuniler hakkındaki görüşlerimiz ve değrelendirmelerimizi burada toplayalım...

big_45481902n9g.jpg


big_45481902uiu.jpg


big_45481902de6.jpg


big_454819023pz.jpg
 
Katılım
2 Kas 2008
Mesajlar
867
Benim ilk motorumdu.. Görüntü daha güzel olmuş yalnız şu farını bi değiştiremediler gitti..
Bide merak ediyorum acaba kalitesinde ilerleme sağladılar mı?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ocak 2011
Mesajlar
696
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ön tarafta fark yok.Fark arkada bir de renk çok güzel olmuş.İnşallah motorunu da elden geçirip sonunda japonlar kadar sorunsuz bir motor üretebilmişlerdir.
 
Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
Kuyruk ile beraber oturuş pozisyonu da değişmiş.
Motor bloğu(motorun motoru yani ) olduğu gibi siyah.
Elcikler daha ince
önde anahtarın takıldığı yerdeki demir plaka siyah daha kibar ve değişik birşey olmuş.
Motor aynı motor gibi.

kendi yorumları ise şöyle;

Improved geometry improving the handling and stability
Motorun kontrolünün kolaylığı , stabilitesi arttırılmış, şekli güzelleştirilmiş

Upgraded tail section with a slimmer look
Kuyruk daha ince olarak tasarlanmış

Easily removable rear fender
Kolayca çıkarılabilen çamurluk varmış

Clear tail light lens with LEDs
Stoplar Led olarak değiştirilmiş daha arkadan net görüntü için

Improved seat
Sele güzelleştirilmiş

Redesigned triple tree
Bunu anlamadım triple tree ne ise yeniden düzenlenmiş

Electronic Fuel Injection
Bu bazı ülkelerde 2010lar karbüratörlü olduğu için yazılmış galiba

Aggressive Styling

Upside-Down Forks
inverted çatal

Digital Instrumentation
hikaye

Heavy Duty Tie Down Points
bunu da anlamadım :D

NOT: UNdocab takma adlı üyemizden alıntıdır.
..
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
İşte beklediğim bir konu, teşekkür ederim.

Buarada Comet'lerin 2011 modelleri nezaman gelecek bilen var mı?
 
Katılım
27 Ara 2009
Mesajlar
21
izmir de 0km 2011model gt250r nereden bakılır da:) alınır? yetkili servisi neresidir?
 
Katılım
29 Nis 2011
Mesajlar
17
görüntü olarak güzel motor yapmıslar ama cok fazla fıyat biçiyorlar bu motora ıkıncı el temız honda cbr 600 alabılırsın hatta ustu bıle kalır...
 
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
Motorun hep ıvırı zıvırı ile oynamışlar yokmu sağlamlık konusunda bi yorum. :silent:
 
Katılım
27 Ara 2009
Mesajlar
21
Motorun hep ıvırı zıvırı ile oynamışlar yokmu sağlamlık konusunda bi yorum. :silent:
Eğer ingilizce varsa aşağıdaki adreste
2011 Kawasaki Ninja 250R, 2011 Honda CBR250R & 2011 Hyosung GT250R - New Beginnings | 250cc 6 sayfalık ayrıntılı Karşılaştırma testi var.

http://www.sportrider.com/bikes/146_1105_kawasaki_ninja_250r_honda_cbr250r_hyosung_gt250r_comparison_test/index.html

Bu arada izmirde Honda moto- Yükseliş yetkili bayi...hazirana kadar yokmuş.. gelsede karşılaştırmaları okudum ki baya küçük diyorlar... hyosung yetkili bayi neresi? nette bulamadım bir türlü:( 2011 modellerini deneyip öyle karar vermek istiyorum..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:19 ----------

146-1105-04-z+comparison-test+contenders.jpg


146-1105-01-z+comparison-test+riders.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Resme bakınca aklıma CBR 250R'ın Ninja'dan ufak olduğunu söyleyen arkadaşlar geldi :).
 
Katılım
30 May 2011
Mesajlar
377
görüntü olarak güzel motor yapmıslar ama cok fazla fıyat biçiyorlar bu motora ıkıncı el temız honda cbr 600 alabılırsın hatta ustu bıle kalır...

İnadına Adlı Arkadaşa Katılmıyorum..

Lakin GT almadan Önce benimde ilk düşüncem Honda Kawa Yada Yamaha idi. ve 14 bin Liraya KAdar bütçe ayırmıştım .

Ve 2 hafta Kadar bir süre Sadece bu 3 markanın 2. Ellerini Aradım .
İlk 3 günden sonra Yamaha ' yı zaten çıkarttım . Çünkü Bulunan modeller çok Düşük Ve Km olarak Yapılan yolun Haddi Hesabı yok . sonrasında ise Kawa ve honda yı aramaya başladım ...

Honda Ne kadar Uygun fiyatta da satsa '' Ki Bana Göre Cıvkını çıkardılar 0 Km 600rr Lar Uçtu Gidiyo '' 2 .el Olarak 14 bin Liraya bulunan Makinalar 2002 2005 2004 model . Yıl 2011 . ben 2002 veya 2005 ee 14 bin lira Hayatta Vermem Km olarak 90+ bin km yi aşmış motorlar .

En son olarak Ninja 250 Ye uzun süre takılı kaldım. İst. bayisine gittim Ve motor hakkında uzun uzun konuştuk Herşey Çok Güzeldi . ama motora Bir oturdum ki Hayallerim Yıkıldı . Motor Altımda Kay boldu :farao::farao:

Boy :1,83 Kg: 94

Hayal kırıklığı içerisinde . en son ST Kanuni bayisine gittim Orada benimle gayet iyi ilgilendiler. ve Yeni Modellerine bayıldım . Detaylıca açıkladılar. Orada bir bindim Baktım ki KAPLAN Gibi Mübarek :queen: Ve Aldım .


Yeni Model GT yi Almadan Önce GT sahibi Olan birinden Rica Ettim . silivri Otogarda Buluştuk . Biraz sohbet sonrasında motora bindim ve mükemmel bir şekilde yol aldım .
 
Katılım
28 May 2011
Mesajlar
12
bende motor konusunda karar verdim bu hafta inşallah sıfır alıyorum.. siyah renginde karar kıldım... renk konusunda sizlerin fikirleri neler acaba.. siyah benim hoşuma gitti..
 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
4,031
bende motor konusunda karar verdim bu hafta inşallah sıfır alıyorum.. siyah renginde karar kıldım... renk konusunda sizlerin fikirleri neler acaba.. siyah benim hoşuma gitti..

GT250R mı ? Şahsi görüşüm ŞİDDETLE BEYAZ rengi kardeşim
 
Katılım
28 May 2011
Mesajlar
12
evet hyo 650 lilik düşünüyordum ama 2. elini almak pek içime sinmiyor açıkcası.. sıfır 250 lilikte bizi götürür 2-3 sene :)
benim dikkatimi ilk çekende beyaz renkti ama sonra çevremdekilerinde fikirlerini aldim ve siyah üzerine yoğunlaştım.. yarın bayisine gidip canlı bakicam renklerine falan..
 
Son düzenleme:
Katılım
30 May 2011
Mesajlar
377
bende motor konusunda karar verdim bu hafta inşallah sıfır alıyorum.. siyah renginde karar kıldım... renk konusunda sizlerin fikirleri neler acaba.. siyah benim hoşuma gitti..

Ben Bayiye gittim . Beyaz Şuan için bir Ankarada 444 te var . ist Bayilerinde Hiç Yok :) daha gemide Makinalar .

Lakin bir Siyah birde Yeni Kırmızı Vardı yan yana duruyordu .

Benim Görüşüm şu ki Siyah gerçekten güzel lakin Kırmızı Direk Adamıın gözüne çarpıyor. Al benisi var ben motorlara bakarken gelen bir kaç Alıcıda 1 2 dk bakındıktan sonra direk Kırmızının (( GT )) nin yanına Yaklaştı . ve Biraz Şaşkınlık Ve Heycanla Ardı arkası Kesilmeyen Sorular sormaya başladılar.

Sözün Özü Renk konusunda sen Karar vericen Ama Tavsiye İstiyorsan Bence Kırmızı

Beyaz olsa beyaz Derim ama Peynir ekmek Gibi Gitti meretler.

( yeni Derken 2006 2007 Kırmızı gibi değil bu kırmızı Çok Başka :) )
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst