2011 model s&t kanuni kullanıcıları bilgi / paylaşım başlığı

Katılım
28 May 2011
Mesajlar
12
bende ankaradayim zaten.. gider bakarım 444 e :)
resimlerde sanki siyah biraz daha hoş gibi ya canlısını görelim hele :)
 
Katılım
28 May 2011
Mesajlar
12
tşkler :))
yarın alacağim ama daha gidemedim bakmaya xD
Allah kaza vermez inşallah sorunsuz güle oynaya bineriz :)
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Muhabbetlere baktım da, yeni motor alacak olanlara hayırlı olsun şimdiden, kazasız belasız sürüşler.

Şu GT250R modeli iyi hoş da, COMET lerin yenileri hakkında bir bilgisi olan yokmu? Nezaman gelecek diye... Bir de şuanda bu 2011 R modellerinin 0 fiyatı nekadar?
 
Katılım
30 May 2011
Mesajlar
377
Muhabbetlere baktım da, yeni motor alacak olanlara hayırlı olsun şimdiden, kazasız belasız sürüşler.

Şu GT250R modeli iyi hoş da, COMET lerin yenileri hakkında bir bilgisi olan yokmu? Nezaman gelecek diye... Bir de şuanda bu 2011 R modellerinin 0 fiyatı nekadar?

Cometler Konusunda bir Bilgim Yok Ama şöyle bir Örnek Verebilirim . GT Almadan Önce ninja250 yi düşünüyordum . İstanbuldaki Bayisine gittim
( isim Vermiyorum ) İyi Hoş Konuştuk Lakin İş ücrete geldi Direk 11 bin. Kusura bakma İndirim Yapamam Dedi...::rantinp: Neden Peki Dedim .

Arkadaşım Honda Yamaha alsam Birazda olsa İndirim yaparım ( Buradaki birazdanm kastı 20 lira ) Ama Kawaya yapamam Peynir ekmek gibi Gidiyor motor. Kusura bakma dedi.

Bende iyi Afiyet Olsun Dedim çıktım .

Lakin Şunu belirtmek isterim GT250r In fiyatı 8:950 Ama Bayiden Bayiye birde Oradaki Konuşmalara göre değişiyor :))
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
bide şu çok kaba olan depoyu küçültselerdi ve far kısmında değişiklik yapsalardı çok güzel olurdu:cat:
 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
4,031
Yeni alacak arkadaşlara hayırlı olsun.Bence bu para bu motora verilmez diyen arkadaşlara aldırmayın.ben 11.000 ninjaya vereceğime hyo'ya veririm.Lastikleri ve görüntüsü çok ama çok daha hoş
 
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
2,592
ilk sayfadaki resimlerdeki motor 1 aydır benim :)
gittim, gördüm , aldım :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst