Muhabbetlere baktım da, yeni motor alacak olanlara hayırlı olsun şimdiden, kazasız belasız sürüşler.
Şu GT250R modeli iyi hoş da, COMET lerin yenileri hakkında bir bilgisi olan yokmu? Nezaman gelecek diye... Bir de şuanda bu 2011 R modellerinin 0 fiyatı nekadar?
bide şu çok kaba olan depoyu küçültselerdi ve far kısmında değişiklik yapsalardı çok güzel olurdu:cat:
ilk sayfadaki resimlerdeki motor 1 aydır benim
gittim, gördüm , aldım![]()