2011 Kawasaki Ninja 250R - Fully Loaded - Ankara

Katılım
17 Haz 2011
Mesajlar
902
img9775q.jpg

Arkadaslar soz verdigim video ve resimleri bir de burdan paylasiyorum. Umarim begenirsiniz :cherry:

Yorumlarinizi bekliyorum :thumleft: :rendeer:


1080p veya 720p çözünürlükte izleyin mutlaka :queen:
http://www.youtube.com/watch?v=g7syB1qYhZw&hd=1


Genel Bilgiler:
Sehir: Ankara
Model: 2011 Ninja 250R


54266013.jpg


74301955.jpg


18291120.jpg


27280237.jpg


70301113.jpg


44330177.jpg


31707115.jpg


11825838.jpg


13787182.jpg


82252662.jpg


67346043.jpg


95258694.jpg


img0381k.jpg


99852221s.jpg


53655238.jpg


img0344hy.jpg



Aksesuarlar: (tumu motora ozel uretilmistir ve motorun orjinalligini bozacak tek bir kesme delme yapilmamistir)
  • Yoshimura TRC full carbon fiber eksoz (TR'de yok bu model!) (gercek karbon fiberdir ve inanilmaz hafiftir. Bacaginizi korumak icin krom aparati bulunmakta ayrica ek olarak takilabilen desibel azalticisi var),
  • Yoshimura Bar Ends,
  • K&N Hava Filtresi,
  • Puig siyah racing on cam,
  • Sinyal entegreli Custom LEDs USA Ninja250R Clear LED stop-Inanilmaz parlaklik (fren aninda programlanabilir sayida seri cakma ozelligi, acilista kisa demo mod-sinyal&stop flash-ve surekli demo mod acma),
  • Custom LEDs USA LED Electronic Flasher Relay (sinyallerin cok hizli yanip sonmesini engeller),
  • Custom LEDs USA Stage II Load Equalizer (sinyallerin ve paneldeki sinyal lambasinin surekli yanmasini engeller),
  • Proton USA Ninja250R gomme LED sinyaller-Inanilmaz parlaklik (3 modlu:normal, flashli, yavas yavas yanip sonme ve surekli acik modu),
  • Ninja250R Plakalik iptal kiti (resimdekilerin haricinde uzerine plaka lambasi ve sinyalleri de monte edebileceginiz ikinci bir alternatif plakaligi da mevcut),
  • Ninja250R carbon fiber/aluminyum frame slider (grenaj koruma takozlari),
  • Ninja250R carbon fiber/aluminyum swing arm slider (arka masa koruma takozlari/arka sehpa aparati),
  • Uzunluk ve mesafe ayarli, dusme durumunda katlanan aluminyum manetler,
  • Bikers Ninja250R ön fren hidrolik kapagi,
  • Bikers Ninja250R arka fren hidrolik kapagi,
  • Bikers Ninja250R hidrolik kapak koruma parcasi,
  • Bikers Ninja250R on fren kaliperi,
  • 150lik Pirelli Diablo Rosso II lastik,
  • Keiti vida takimi,
  • Keiti tank pad,
  • 3M USA ithal carbon fiber yan panaller ve zincir koruma,
  • Osram Night Racer uzun/kisa beyaz ampuller,
  • v.s. v.s.



Produksiyon:

img9747h.jpg


img9744y.jpg


img9758a.jpg


Bu arada motoru Mayis/Haziran gibi satmayi dusunuyorum arkadaslar. Ninja 250 dusunen arkadaslar ilan verene kadar buran ozel mesajla bana ulasabilirler (Model: 2011, Trafige cikis: 16.07.2011, KM: 4,600).
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
1,500
Harika olmuş,bir satılık ilanı için fazla olmuş:D Keşke motorun fonksiyonlarını gösterirken kendiniz gözükmeseydiniz,daha etkileyici olurdu.
 
Katılım
17 Haz 2011
Mesajlar
902
Harika olmuş,bir satılık ilanı için fazla olmuş:D Keşke motorun fonksiyonlarını gösterirken kendiniz gözükmeseydiniz,daha etkileyici olurdu.

Hocam montajla ordan kendimi yok edecektim de onun icin gerekli videoyu silmisim yanlislikla :( Orasi oyle kaldi ne yazik ki. Baska planlar da vardi ama eklenecek ama video daha once iznim disinda paylasilinca tam bitmeden hevesim kacti :( Ilani verince artik telefon link v.s. eklerken kendimi keserim en fazla ordan :)
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
1,500
Bu işlerde sizin kadar iyi değilim ama , mesela sinyali göstermek için,çekimi sinyali açtıktan sonra yapıp diğer videolarla devam edebilirdiniz.Tabi şimdi tekrar çekmektense kendinizi silmek daha kolay olacaktır sizin için.Gerçekten çok beğendim,mükemmel bir çalışma...
 

E_N

Katılım
14 May 2011
Mesajlar
154
Video şahane fiyatı nedir reklam masraflarıyla beraber:queen:
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
çok güzle görünüyor fakat fotoğraflar imkanlara göre iyi değil...
 
Katılım
17 Haz 2011
Mesajlar
902
@Pain
Haklisiniz sonuna kadar :) Ama muzikle senkron acisindan biraz uzun bi video lazimdi elimde de bi o kalmisti :)) O yuzden bastaki gereksiz kisimda duruyor. Ama o kisimda stop'un ilk acilisindaki parlamalari gozukuyor tavanda. Parlakligi biraz arttirip bakin bi ;)

@Gorkem
:D

@E_N
:)) 12 civari bir sey produksiyon masraflari haric :p

@erro
Tesekkurler. Ama imkanlara gore derken isik, ortam v.s. mi kastediliyor? Techizat mi? Sonucta amator olarak ugrasiyorum o yuzden isi bilen birinden tavsiye almak isime gelir.
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
@Pain
Haklisiniz sonuna kadar :) Ama muzikle senkron acisindan biraz uzun bi video lazimdi elimde de bi o kalmisti :)) O yuzden bastaki gereksiz kisimda duruyor. Ama o kisimda stop'un ilk acilisindaki parlamalari gozukuyor tavanda. Parlakligi biraz arttirip bakin bi ;)

@Gorkem
:D

@E_N
:)) 12 civari bir sey produksiyon masraflari haric :p

@erro
Tesekkurler. Ama imkanlara gore derken isik, ortam v.s. mi kastediliyor? Techizat mi? Sonucta amator olarak ugrasiyorum o yuzden isi bilen birinden tavsiye almak isime gelir.

aslında teçhizat olarak kastettim. ben de çok anlamam ama makro çekimlerin daha iyi olabilirdi...
 
Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
Hocam şu resimlerin yüksek çözünürlüklülerini alabilir miyiz?
En azından duvar kağıdı yaparım :)
 
Katılım
6 Ara 2010
Mesajlar
2,175
Güzel çalışma, 10 numara olmuş :cat:
Siyah, beyaz ve kırmızının uyumu çok güzel olmuş.
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
3,361
Farların yanmasına kadar 10 nomero idi. Ondan sonra elle manuel olayı bozmuş. :pale:
Çekim, efekler ve müzik hoşuma gitti. Copy C yaptım. :thumleft:
 
Katılım
17 Haz 2011
Mesajlar
902
aslında teçhizat olarak kastettim. ben de çok anlamam ama makro çekimlerin daha iyi olabilirdi...

Hocam ne yazik ki makro objektifim yok. O nedenle belli focus araliklarina ve manuel focus yapmaya mahkumum :)

---------- Post added at 21:51 ---------- Previous post was at 21:44 ----------

Hocam şu resimlerin yüksek çözünürlüklülerini alabilir miyiz?
En azından duvar kağıdı yaparım :)

Hocam siz istediklerinizi soyleyin onlari yukliim. Her bi resim 6Mb sayfa kitlenir yoksa :D
 
Katılım
25 Eyl 2011
Mesajlar
169
CBR250R diye Orda Burda Nutuk Atıyoruz ama Motor Çok Güzel Olmuş Arkadaş !!!
Elinize Sağlık. (Durumum Olsa Alıyorum Diye Atlayacaklardan Biriydim:thumleft:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst