haklısın uğraştırıcı ve riskli. zannedersem sen uğraşmışsın motoru yaparken. ama ben seviste veya işi en iyi bilenlere başında durarak yaptırıyorum. yanlış anlama senin motor diye değil, genelde ninja 250r göstergeleri heleki eski siyah olanlar epey bir eleştiri alıyor. üzerindeki dainese montsa aynısından bendede var ) zevklerimiz aynı
peki hiç motor modifiyesi araştırdınmı. ben biraz baktım ninja için pek bir bilgi bulamadım. mesela yzf r125 için 26hplik malossi kit var 182cc oluyor motor. fiyatıda 1000tl gibi. beyin, piston, egzantirik, silindir kiti...