2011 Kawasaki Ninja 250R - Fully Loaded - Ankara

Katılım
3 May 2012
Mesajlar
1,162
bir ilan ancak bu kadar güzel olur.ilk önce tanıtım videosu sandım taki sizi görene kadar :cherry:ellerinize sağlık mükemmel iş çıkarmışsınız bence.valla alıcı değilim ama öle bir yapmışsınız ki insan alıp gazlayası geliyor :thumleft:
 
Katılım
17 Haz 2011
Mesajlar
902
bir ilan ancak bu kadar güzel olur.ilk önce tanıtım videosu sandım taki sizi görene kadar :cherry:ellerinize sağlık mükemmel iş çıkarmışsınız bence.valla alıcı değilim ama öle bir yapmışsınız ki insan alıp gazlayası geliyor :thumleft:

Cok tesekkurler :) Montaj da kendimi de kaybedecektim de gerekli videolari silmisim yanlislikla :)
 
Katılım
13 Eyl 2010
Mesajlar
45
herkes gibi bende, video ya da fotoğraflara da motorun haline de harika olmus demek icin yazıyorum.. insanın canını cektiriyor resmen video.
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
Fotoğraflar güzel çekilmiş yalnız motor poz verememiş.
 
Katılım
1 May 2012
Mesajlar
31
hocam motor çok iyi duruyor maşşallah. kazasız belasız günlerde kullan. hatta ilk defa motora başlayan biri olarak yamaha r125 ile kawasaki ninja 250r arasında gittim geldim. ninja 250r dan soğutan 2 şey vardı. birisi 33hp sanki biraz güçlü başlangıç olur gibi geldi. 2. side o mobilet göstergeleri. herşey iyi ama o göstergelerde ne öyle. bence gösterge takımı eksik kalmış. r125 e de senin yaptıklarının aşağı yukarı aynı modifiyeleri yaptım. 250r alıncada aynılarını yapmayı düşünüyorum. + olarak mono kapak ve koso rx2 gösterge.... bence senin motorda gözüme eksik çarpan şey bir dijital gösterge...
 
Katılım
17 Haz 2011
Mesajlar
902
hocam motor çok iyi duruyor maşşallah. kazasız belasız günlerde kullan. hatta ilk defa motora başlayan biri olarak yamaha r125 ile kawasaki ninja 250r arasında gittim geldim. ninja 250r dan soğutan 2 şey vardı. birisi 33hp sanki biraz güçlü başlangıç olur gibi geldi. 2. side o mobilet göstergeleri. herşey iyi ama o göstergelerde ne öyle. bence gösterge takımı eksik kalmış. r125 e de senin yaptıklarının aşağı yukarı aynı modifiyeleri yaptım. 250r alıncada aynılarını yapmayı düşünüyorum. + olarak mono kapak ve koso rx2 gösterge.... bence senin motorda gözüme eksik çarpan şey bir dijital gösterge...

Hocam daha motoru almadan KOSO'yu arastirmaya baslamistim ama is montaj detaylarina girince vazgectim. Motorun hiz sensorunden tutun hararet sensorune kadar komple degistirmeniz lazim. Radyator hortumunu kesip araya sensor koyma gibi islemler falan vardi ki sifir aldigim motorda kiyamadim tum bunlara. Ayrica iki parmak 20yil oncesinin casio kol saatleri gibi dijital bir gosterge olacagina mevcut beyaz zemin gosterge gayet guzel geliyor insanin gozune alisinca ;)
 
Katılım
1 May 2012
Mesajlar
31
Hocam daha motoru almadan KOSO'yu arastirmaya baslamistim ama is montaj detaylarina girince vazgectim. Motorun hiz sensorunden tutun hararet sensorune kadar komple degistirmeniz lazim. Radyator hortumunu kesip araya sensor koyma gibi islemler falan vardi ki sifir aldigim motorda kiyamadim tum bunlara. Ayrica iki parmak 20yil oncesinin casio kol saatleri gibi dijital bir gosterge olacagina mevcut beyaz zemin gosterge gayet guzel geliyor insanin gozune alisinca ;)

haklısın uğraştırıcı ve riskli. zannedersem sen uğraşmışsın motoru yaparken. ama ben seviste veya işi en iyi bilenlere başında durarak yaptırıyorum. yanlış anlama senin motor diye değil, genelde ninja 250r göstergeleri heleki eski siyah olanlar epey bir eleştiri alıyor. üzerindeki dainese montsa aynısından bendede var ) zevklerimiz aynı ;)

peki hiç motor modifiyesi araştırdınmı. ben biraz baktım ninja için pek bir bilgi bulamadım. mesela yzf r125 için 26hplik malossi kit var 182cc oluyor motor. fiyatıda 1000tl gibi. beyin, piston, egzantirik, silindir kiti...
 
Katılım
17 Haz 2011
Mesajlar
902
haklısın uğraştırıcı ve riskli. zannedersem sen uğraşmışsın motoru yaparken. ama ben seviste veya işi en iyi bilenlere başında durarak yaptırıyorum. yanlış anlama senin motor diye değil, genelde ninja 250r göstergeleri heleki eski siyah olanlar epey bir eleştiri alıyor. üzerindeki dainese montsa aynısından bendede var ) zevklerimiz aynı ;)

peki hiç motor modifiyesi araştırdınmı. ben biraz baktım ninja için pek bir bilgi bulamadım. mesela yzf r125 için 26hplik malossi kit var 182cc oluyor motor. fiyatıda 1000tl gibi. beyin, piston, egzantirik, silindir kiti...

Ben de 5 yıl araç modifiyesiyle uğraştım. Yüksek mühendisim, bunlar devede kulak işler. İşin ehli derken? : )) Koso'nun montajını da yapamam demedim zaten. Rahatlıkla yaparım. Ama motora yazık. İkisi farklı söylemler.

Yine de tüm işleri Ulusan Motor servisinde yaptım ustalarla beraber.

Turbo kite kadar pek çok modifiye ekipmanı var Ninja250'ler için yurtdışında ama bana göre gereksiz.
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Hazır beyazmış, alasım geldi. :) Video gayet başarılı olmuş tebrikler.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eyl 2009
Mesajlar
777
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sesi reelde dinleme fırsatım olsaydı keşke, videoda, yoshi olmasına rağmen sesi bitik çıkıyor.. benim çinlinin bile sesi daha iyi diyebilirim ^^
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
sesi reelde dinleme fırsatım olsaydı keşke, videoda, yoshi olmasına rağmen sesi bitik çıkıyor.. benim çinlinin bile sesi daha iyi diyebilirim ^^

Canlı olarak gördüm ve dinledim, videodakinden ve resimlerdekinden çok daha güzel. :thumleft:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst