2011 honda cbr 125r & Yamaha yzf r125

Katılım
8 Mar 2011
Mesajlar
12
Öncelikle herkese saygılar ve sevgiler :)

Foruma yeni üye oldum, malum artık motosiklet alma yaşı geldi :D

Sizce 2011 model honda cbr'mı yoksa yamaha yzf'mi? Görünüş olarak YZF çok daha sert duruyo gibime geldi ancak fiyat olarak biraz daha pahalı. CBR ise kafa granajı olarak 2010 modeli daha çok hoşuma gidiyodu ancak motosiklet baya büyütülmüş resimlerden anlıyabildiğim kadarıyla. İki motorda başa baş özelliklerde gibi ancak benim gönlüm YZF'ye daha yakın :)
motor tecrübem var ancak sadece arkadaşlardan fırsat bulabildiğim kadar :)

Sizce hangisini almalıyım? :) herkese şimdiden çok çok teşekkürler özellikle değerli yorumlarını esirgemiyeceğini düşündüğüm tecrübeli abilerime:D
 
Katılım
28 Eki 2010
Mesajlar
530
fiyat avantajıyla honda her yönden üstün olur. adamlar yeni kasa getirdi ama fiyat aynı kaldı üstüne birde ötv indirimi olunca cazip fiyatıyla hondadan yana seçim yapabilirsin.

eger cbr250r gelmeseydi emin olun 125r ın fiyatı 7500 den aşagı olmazdı. nitekim cbr250r ın fiyatı ötv indirimsiz 9900 dü. 125 rın fiyatını 7500 yapsalardı kimse almazdı.

kısacası 5450 liraya cbr 125r varken kimse gidipte yamaha almaz.
 
Katılım
21 Eyl 2010
Mesajlar
103
crb 125 2011 kasası berbat diyebilirim,2010 çok daha güzel.
250r la aynı kasayı kullanmaları ayrı saçmalık.
yzf görünümü gerçekten mükemmel,param olsa hiç düşünmez yzf alırdım,görünümü yeter.
ama cbr nın 2010 modeli yani eski kasası yzf ile kapışır.:wiinkk:
 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
4,031
Kasa olarak yzf ile kapışamaz bence.Görünüşe önem veriyosan yzf almalısın tabiki.Cbr 125e göre çok daha yapılı bir motor.Ama şahsen gidipte o parayı yzf 125e asla vermem.Gider 2011 yeni kasa 0 cbr 125 alırım
 
Katılım
8 Mar 2011
Mesajlar
12
öncelikle yorumlarınız için teşekkür ederim :)

cbr'ın yeni kasasını çok hoş bulmadım açıkcası biraz yuvarlaklaştırmışlar gibime geldi motoru 2010 kasa daha keskin çizgilere sahip gibiydi. Maddi durum konusunda ötv düşüşü ile beraber
8410 oldu yzf benim bütçemde bu civarlarda zaten.
Peki performans olarak hangisi daha üstün diyebiliriz sizce? biri 13bg dier 15bg ayrıca cbr 20kg gibi artış gösterdi kasasında? :)
 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
4,031
öncelikle yorumlarınız için teşekkür ederim :)

cbr'ın yeni kasasını çok hoş bulmadım açıkcası biraz yuvarlaklaştırmışlar gibime geldi motoru 2010 kasa daha keskin çizgilere sahip gibiydi. Maddi durum konusunda ötv düşüşü ile beraber
8410 oldu yzf benim bütçemde bu civarlarda zaten.
Peki performans olarak hangisi daha üstün diyebiliriz sizce? biri 13bg dier 15bg ayrıca cbr 20kg gibi artış gösterdi kasasında? :)

Kawa ninja düşünebilirsin dostum 2. el istersen.
 
Katılım
10 Mar 2011
Mesajlar
1
Kendimi bildim bileli deli gibi bir motor tutkum var çevrem çok tehlikeli bulduğundan bir türlü yeltenemedim adam akıllı yzf125 gerçekten harika bir kasa bence fakat performansıyla ilgili hiç bir bilgim yok yeterli derecede aydınlanırsam ciddi anlamda düşünüyorum :mrgreen:
 
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
856
bütçe müsaitse bence kesinlikle yamaha,tipi yeter,kalitesi zaten tartışılmaz hondadan üstündür,hızlanma son sürat olarak kafa kafaya olduğunu düşünüyorum.cbr yeni kasasıyla daha sport touring olmuş ama yzf tam bir super sport.dashboardu çok güncel hız göstergesi digital.honda bu görünüme daha 2011de ulaşabildi.
satarken 1000tl değilde 3000 tl zarar etmeyi kabul ediyorsan yzf al derim yani 8400e alıp 7500e satarım diye düşünüp kendini kandırma.

mavisi yakıyor



Uploaded with ImageShack.us
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
8810 TL'ye CBR 250R varken o fiyata YZF125 almak için illa SS kasa düşük gidonlu motor kullanmak gibi bir tutkun olması lazım. Yok bu mühim değilse ve CBR250R'ye bütçe yetmiyorsa o zaman fiyat avantajından dolayı CBR125 alınır. 2 BG'lik farkın bir önemi yok. Zaten oturuş pozisyonu aynı bile olsa 15 BG olduğu için YZF-R125 hızlıdır, kaldı ki CBR125'e göre daha yatık oturulan bir motor. Ayrıca geçen gün üzerine bindim, süper konforsuz bir motor.
 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
zevk meselesi ama bir yere iki motor yanaşsa ben yzf ye bakardım daha ilgi çekici sanki r6 mubarek
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
1,059
Dostum ben yzf kullanıyorum tavsiye ederim.

Yeni modeli internetten görünce ''sonunda sağlam bir rakip çıkardılar'' dedim kendi kendime.
Ama malesef öyle değil fuarda yeni modeli incelediğimde hayal kırıklığına ugradım.
Sadede eski iskelete yeni grenaj giydirmişler ve hala ufak duruyor.

Yzf 600 lük ve 1000 lik makina kadar iri duruyor.

125lik motordan çok çabuk sıkılırım diyorsan 250 ' lik kawasaki yada honda al.
 
Katılım
25 Tem 2010
Mesajlar
631
arkadaşım ben yamaha kullandım 40.000 km şikayetim olmadı motordan ve yamaha kullanıcıları var tanıdıklarım, onlarda motor konusunda şikayetçi değiller yalnız Allah korusun bir kaza yap o zaman servis işkencesi ne imiş görüyorsun 45 gün parça bekliyorsun (serviste 2 ay parça bekleyen motorda gördüm) ve muhattab bulamıyorsun ne yazıkki! yamahanın ybr 125 hariç parça sorunu var bu bilinen bir durum yamaha alırken servis ve yedek parça olayı dikkat etmen gereken bir husus...
 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
kaza olduktan sonra hepsinde drum aynı birinde belki parça beklersin digerinde 2 büklüm para ödersin. 2011 eski kasa cbr 125 geçtigimiz pazar kaza yaptı cant ve granaj 2 bin lira tuttu
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
konu dışı ama cbr 125 r 2011 modellerde yağ yakma sorunu var mı ? veya daha önceki kasalarda..
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
125'lik motora 8500 TL yazık günah.. O paraya yeni CBR250R satılıyor.
Zaten ilk motorun olacağı için, şu an fiyatı da oldukça uygun olan ve baştan aşağı yenilenen 2011 CBR125R tavsiye ederim. Satarken de YZF gibi zarar etmezsin ve kolay elden çıkartırsın. Ayrıca Honda'nın geniş servis ve yedek parça ağı da büyük bir artı.
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
eger ikisininde fiyatları aynı olsaydı ben yzf125 derdim çünkü motor teknolojisi daha ilerde bir motosiklet yzf125 4 sübaplı 15 ps 12.24 nm tork.cbr125 2 sübaplı 13ps 10 nm tork.
ama tabi yzf125 o fiyat yüksek.o paraya gider cbr250 alırım
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
cevabın için teşekkür ederim bende cbr 125 r alacağımda bilgi topluyorum

CBR125'i geçtiğimiz senelerde eşime almıştım, bende bayağı bir kullandım ve oldukça sorunsuz bir motosiklet olduğunu söyleyebilirim.
Kullanımı oldukça rahat ve boyutları/hafifliği itibariyle özellikle şehir içi kullanımı için biçilmiş kaftan.
125cc hacmindeki 4 zamanlı motordan elde edilen 13.3 HP güç de gayet başarılı ve yeterli. Motor düz yolda 120 km görebiliyor (2 kişi 110 km) ve bu da E5, TEM gibi yollarda da trafiğin hızına ayak uydurarak, güvenli bir şekilde seyredebilmeyi sağlıyor.

Detaylı bilgi için aşağıdaki başlığı da inceleyebilirsin :
http://www.motosiklet.net/forum/mot...25r-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi.html
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
İkisini de boşver, KTM 125 Duke bak derim :)

125_Duke_PP_cyan_90_re_01.jpg

Not:Aynası da yanında hediye :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst