- Konu Yazar
- #1
Öncelikle herkese saygılar ve sevgiler 
Foruma yeni üye oldum, malum artık motosiklet alma yaşı geldi
Sizce 2011 model honda cbr'mı yoksa yamaha yzf'mi? Görünüş olarak YZF çok daha sert duruyo gibime geldi ancak fiyat olarak biraz daha pahalı. CBR ise kafa granajı olarak 2010 modeli daha çok hoşuma gidiyodu ancak motosiklet baya büyütülmüş resimlerden anlıyabildiğim kadarıyla. İki motorda başa baş özelliklerde gibi ancak benim gönlüm YZF'ye daha yakın
motor tecrübem var ancak sadece arkadaşlardan fırsat bulabildiğim kadar
Sizce hangisini almalıyım?
herkese şimdiden çok çok teşekkürler özellikle değerli yorumlarını esirgemiyeceğini düşündüğüm tecrübeli abilerime
Foruma yeni üye oldum, malum artık motosiklet alma yaşı geldi
Sizce 2011 model honda cbr'mı yoksa yamaha yzf'mi? Görünüş olarak YZF çok daha sert duruyo gibime geldi ancak fiyat olarak biraz daha pahalı. CBR ise kafa granajı olarak 2010 modeli daha çok hoşuma gidiyodu ancak motosiklet baya büyütülmüş resimlerden anlıyabildiğim kadarıyla. İki motorda başa baş özelliklerde gibi ancak benim gönlüm YZF'ye daha yakın
motor tecrübem var ancak sadece arkadaşlardan fırsat bulabildiğim kadar
Sizce hangisini almalıyım?
