Sadece egzoz değişecekse ses dışında bir değişiklik olmayacaktır. Daha doğrusu hissedilmeyecektir. %7-8 güç artışı olsa +1 beygir bile etmiyor. Tabi egzozu değiştirince güç de hemen artmayacaktır. Ona göre motora da ayar çekmek gerek. Görüntü olarak Yoshimura'nın tarzını çok seviyorum ama bu namussuz CBR'ların yeni kasa egzozları da çok güzel görünüyo bence. Motoru çok kalıplı gösteriyor. Bana sorarsanız ses +1 olacaksa görüntü -1 olur. Oynamayın derim. Eski kasa CBR125'leri ne kadar sevmiyorsam, yeni kasaya o kadar hayranım. Stok haliyle çok şık.