2010 Honda Fury

Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146

İşte karşınızda 2010 Honda Fury. Uluslararası New York Motosiklet Fuarı’nda tanıtımı yapılan araç 1808.5 mm ile bir üretim motosikletinde bulunan en uzun dingil açıklığına sahip.

Honda uluslararası web sitesinde Cruiser kategorisinden hariç Chopper isimli yeni bir kategoride tanıtılan araç 1312cc benzinli-enjeksiyonlu güç ünitesi sıvı soğutmalı bir 52° V-twin. Fury, şaftlı sistemi ilede ön plana çıkıyor. 200 serisi arka lastik gizli bir monoshock amörtisörle desteklenmiş, ön lastik ise 90/90-21. Honda Fury websitesine giderek detaylı bilgi alabilirsiniz.

desktop1vy48836589lv2.jpg


desktop3xd28859124kl0.jpg


desktop8ub48970374km0.jpg


HONDA FURY TEKNİK ÖZELLİKLERİ:

Engine Type: 1312cc liquid-cooled 52° V-twin
Bore and Stroke: 89.5mm x 104.3mm
Compression Ratio: 9.2:1
Valve Train: SOHC; three valves per cylinder
Induction: PGM-FI with automatic enricher circuit, one 38mm throttle body
Ignition: Digital with three-dimensional mapping, two spark plugs per cylinder
Transmission: Five-speed
Final drive: Shaft
Suspension
Front: 45mm fork; 4.0 inches travel
Rear: Single shock with adjustable rebound damping and five-position spring preload adjustability; 3.7 inches travel
Brakes
Front: Single 336mm disc with twin-piston caliper
Rear: Single 296mm disc with single-piston caliper
Tires
Front: 90/90-21
Rear: 200/50-18
Wheelbase: 71.24 inches
Rake (Caster Angle): 38.0°
Trail: 3.5 inches
Seat Height: 26.7 inches
Fuel Capacity: 3.4 gallons
Colors: Dark Red Metallic, Metallic Silver, Ultra Blue Metallic, Black, Matte Silver Metallic (2010 special color—limited production)
Curb Weight*: 663 pounds

Honda Fury websitesine giderek detaylı bilgi alabilirsiniz.

15 Ocak 2009 tarihli yayınladığımız içeriğe ulaşmak için tıklayınız.

Moto Aktüel
Online Motosiklet Bilgi Kaynagı
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Alışılmış modellerin dışında bir motor, gayet şık, seri üretim bir custom; güzel bir gelişme bence.:cat:
 
Katılım
1 Haz 2008
Mesajlar
435
alıcağımdan değilde yine de soruyorum fiyat konusunda bilgisi olan var mı :)
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
alttaki morun tonu bu modele çok yakışmış... marka honda olunca fiyatta uçuk olmazsa bu tarz motosiklet severlerin ilgisini fazlasıyla çeker gibi
 
Katılım
26 Kas 2008
Mesajlar
1,468
Motorun olduğu kısım oldukça gösterişliyken benzin deposunun bulunduğu yer çelimsiz bir görüntü oluşturmuş. Alıp kullanacak olanlara hayırlı olsun.:)
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
depo 10 lt
menzili nedir acaba
gazı köklesek iki benzin istasyonu mesafeyi alabilirmi:cherry:
motor şekil ha tablo diye as duvara
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
sıvı soğutma chopperde pek görülmeyen bi mekanizma. bunun yavrusunu yapsalarda (mesela 750cc) alsak
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Bu arada ilginç bir reklam kampanyasi yapacak gibi duruyorlar.:)

[YT]iGdWt5ZwFws[/YT]

[YT]Yp-CnOdSMxE[/YT]

[YT]EZLKxBbXBi4[/YT]
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Yeni çıktı: :)
[yt]TfZrTA9IXJc[/yt]

Uslu bir çocuk olursanız, videonun bir yerlerinde siz de Fury'yi görebilirsiniz...:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst