Honda Fury

Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
İşte karşınızda Honda Fury. Cuma günü Uluslararası New York Motosiklet Fuarı’nda tanıtımı yapılacak araç 1808.5 mm ile bir üretim motosikletinde bulunan en uzun dingil açıklığına sahip. 1312cc benzinli-enjeksiyonlu güç ünitesi sıvı soğutmalı bir v-twin. Fury, şaftlı sistemi ilede ön plana çıkıyor. 200 serisi arka lastik gizli bir monoshock amörtisörle desteklenmiş, ön lastik ise 90/90-21.

Fotoğraf 1280 piksel genişliğinde, üzerine tıklayarak büyük halini açabilirsiniz, duvarkağıdı olarakta kullanabilirsiniz. Model hakkında yeni bilgiler geldikçe bu başlık güncellenecektir.

Moto Aktüel
Online Motosiklet Bilgi Kaynagı


2010 da türkiye' de satışa sunulacakmış.

Özellike Amerika piyasasında merakla beklenen Honda’nın Furry marka chopperı nihayet bugün NewYork’ ta yapılan lansmanla açıklandı. 1312 cc lik hacme sahip olan motorda enjeksiyon sistemi kullanılmış. Fury’nin en önemli özellik leri arasında, iki tekerlek arası dingil açıklığı göze çarpıyor. Dingil açıklığı 1808.5 mm. Aktarma sistemi olarak ise şaft kullanılmış. Arkada 18″, önde ise 21″ lik jant bayağı büyük. Sade ve çekici tasarıma ait motosikletin yüksek sayıda talep göreceği ön görülüyor.
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
bu tarzı hiçbirzaman sevemedim hondaysa saygı duymak ......
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Honda choppercıların işine el attı anlaşılan, 100.000$ lık makinaların tatlı gelirini düşünmüşlerdir belki ama tel jantlı olsaydı efsane olmaya adaydır bu makina, bir de sıvı soğutmalı denmiş ama nerede ?
 
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
207
fury gelecek,geliyor,geldi derken nihayet.:mrgreen:güzel olmuş bide fiyatını öğrenebilisek...:cat:
 
Katılım
24 Ocak 2007
Mesajlar
484
VTX 1300 motorunu oldugu gibi alip bu yeni kasaya oturtunca biraz siritmis gibi sanki. Belki rengindendir, belki de beklentilerimi yuksek tuttugumdandir ama ben pek begenmedim :farao: Fiyat olarak da, Turkiye'de 25 - 26 binden asagi satilmaz diye dusunuyorum :pr:
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Honda_Fury_1.jpg


Soğutma güzel durmamış, Chopperlarda abes kaçıyor - tabi bence -

Honda_Fury_2.jpg


Honda_Fury_3.jpg


Honda_Fury_4.jpg


Honda_Fury_6.jpg


Kişisel görüşüm bu makina bir custom chopper ve sahibi olan şanslı kişilerin çok fazla kesip biçmeden aksesuarlarla old school tarzı bir motora sahip olacağı...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst