2009 Yamaha R1 , XJ6 Diversion, WR125 ve XVS950

Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer


2009 Yamaha XJ6 Diversion


2-2009_XJ6-Diversion_0003.jpg



2009 Yamaha WR125


2009_WR125R_0001.jpg



2009 Yamaha XVS950


2009_XVS950A_SMX_0001.jpg



2009 Yamaha R1


1-2009_YZF-R1_0008.jpg


















 
Katılım
17 Mar 2005
Mesajlar
249
hepsi çok güzel ama,bir naked sevdalısı olarak XJ6 Diversion çok hoşuma gitti.
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
r1 hayal kırıklığına uğrattı.oysa hayallerimin motoruydu:salut:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
399
bu fotolar gerçek fotolarmı,? eğer gerçekse r1 tutkunlarına geçmiş olsun,ben bu kadar kötü bi motor görmedim yaa..
 
Katılım
12 Eyl 2007
Mesajlar
689
r1 e ne olmuş öyle ya güzelim motor ne hale gelmiş o farlar hele o egsoz ne olmuş öyle ilk başta 1000rr çok kötü gelmişti ama bundan güzel olduğu kesin
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
1,059
Bu motor böyle olacak diye bekleniyordu ne oldu buna :salut:


 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
54
eğer spekülasyon değil ( ki skullhunter açtıysa başlığı çok çok büyük ihtimal değil diyerek ama yine de bir ümitle..) ve yeni r1 buysa birisi lütfen KÖTÜ bi şaka desin!Subaru İmpreza'nın geçirdiği iğrenç mutasyon gibi bi şey bu!:pr:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
14 Ağu 2007
Mesajlar
354
r1, far kısmı hava girişiyle birlieşmiş fakat sanki parmaklarıyla dudaklarını iki yana açan bir çocukmuş gibi duruyor,ayrıca egzos alt kısmı biraz gizlenebilirmiş.:farao:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
R1'e gerçekten yazık etmişler. Tasarım aynı kalıp(biraz makyajlanabilir:) ) teknik özellikleri degişse daha iyiydi.

Bu arada R1 biraz şişmanlamış mı:silent:
 
Katılım
17 Tem 2008
Mesajlar
56
videoda adamlar nasıl gaz açmışlar öyle kafasına geçicek sandım r1 ama ön farlar ve egzoslar hiç güzel olmamış ilk fotoda şaşı gibi duruyo 1000rr bundan 50 kat daha güzel
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
399
bence bu sene yamahanın satışları 2006 kawasaki zx10 gibi olacak,ikisinnde arka tarafı birbirinden berbat.
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
54
aytskal'ın gönderdiği linki inceleyince ilk verdiğim tepkiyi kısmen de olsa geri alıyorum;özellikle İmpreza mutasyonu gibi demek r1 'e biraz haksızlık olmuş..

Sanırım ilk görüşte çoğunluğa bu kadar antipatik gelmesinin temel iki sebebi var;birincisi beklenmedik far grubu ikincisi de suzuki b-king tarzı şişkin ve abartılı hacimli egzostlar..

Farlara bi sözüm yok;bence şu anki halleri tasarımdaki geçiş dönemi sıkıntısı gibi duruyor.en azından ben öyle olmasını arzu ediyorum.Hava girişine ankastre dominant iki yuvarlak far,birbirine böylesi yakın mesafeli yerleştirilince şaşımsı bi ifade ortaya çıkarıyor.Ki bunun asıl kötü örneği bence kawasaki zx-10 r daki far grubudur.O farlarının motora verdiği imaj kişisel fikrim tam bi felaket!İşte r1'de de benzer durum bi sıkıntı yaratmış gibi..

Egzostlara gelince;kişisel anlamda oldum olası sevmemişimdir zaten bu tip egzosları ki r1 de görmek bende hayal kırıklığı yarattı.Her şeyden önce r1'in çoğumuzda bıraktığı "sanki şişmiş mi bu motor?" etkisinin temel sebeplerinden birisi bu abartılı egzoslar biraz da..İlginçtir,Yamaha'nın resmi sitesindeki 2008 ve 2009 r1 spesifikasyonlarını incelediğimde genişliğinin 5 mm azaldığını gördüm!(2008 model genişlik 28.3 inch = 71.8 cm/ 2009 model genişlik 28.1 inch = 71.3 cm).Özellikle yeni r1'in aksonometrik fotoğraflarına,egzosunu hesaba katmadan görmeye çalışırsanız demek istediğimi siz de fark edeceksiniz.elbette sevenleri de vardır ama tahmin ediyorum bu makineyi alacak çoğu kimse,kaliteli egzos firmalarının yeni r1'e uygun tasarımlarını bekleyip,çıktığı an makinelerindeki orjinal egzoslarıyla yer değiştirtecektir.

Sonuç olarak her ne kadar ilk bakışta hayal kırıklığı gibi dursa da,bence yeni r1 için biraz daha "gözümüzün alışması" için geçecek zamana ihtiyacımız var..:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst