2009 yamaha fz 125/250 bakış..

Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Beldeyama'ya e-Posta attım bakalım cevap gelecek mi?
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
valla bu gidişle elimizde kalcak ybr'ler :) gittikçe güzelleşiyor yamaha modelleri fakat fiyatlar da bi o kadar yükseliyor küçük cc üretildikçe:)
 
Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Digi elinde kalmaz :D
 
Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sayın İlgili,



FZ125 model, regülasyonlara uygun olmaması nedeniyle Türkiye’de satışa sunulmamaktadır.



FZ250 modeli ise, Türkiye’de YBR250 adı altında satılmaktadır.



İnternet sitemizdeki Touring kategorisinden YBR250 modelimizi inceleyebilirsiniz.



Saygılarımızla

Attığım e-postanın cevabı geldi arkadaşlar.
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
İşe bak yaa.Acayip beğenmiştim bu motoru.Runnerdan sonra bundan alırım 125 demeden diyordum ki acı gerçek ortada:pale:
FZ250'nin ybr250 olarak satıldığınaysa neremle gülsem bilemiyorum:farao:
 
Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Güneş gören bir yer olsun :D
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
Tİp olarak çok iyi fakat 7 milyardan aşşağı satılmayacağı malum:pr:
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
yzf r125 9 milyar buda 8 milyar olur....ama tip olarak çok hoş..
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
Sayın İlgili,



FZ125 model, regülasyonlara uygun olmaması nedeniyle Türkiye’de satışa sunulmamaktadır.



FZ250 modeli ise, Türkiye’de YBR250 adı altında satılmaktadır.



İnternet sitemizdeki Touring kategorisinden YBR250 modelimizi inceleyebilirsiniz.



Saygılarımızla

Sövseydin bi de:p adama bakın hele FZ 250yi YBR 250 diye kakalıyoruz diyo resmen:farao:
 
Katılım
16 Eyl 2008
Mesajlar
429
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ohaaaaaa yok artık:cyclopsanmüthiş!
 
Katılım
19 Eki 2008
Mesajlar
7
Gerçekten çok hoş güzel tasarımı yapılmış motor. Garacava bir resim koymuş zaten 1000cc 150cc arasında bir fark var 1000cc lik daha kalın 150cc lik ise ince bakış açısından.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst