2009 tarihinden itibaren 2 zamanlı motorlar kalkıyomu?

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yha millet ben bişi soracam umarım topic kilitlenmeden amacıma ulaşırım bir tamirci arkadasımdan duyduğuma göre 2009 yılından itibaren 2 zamanlı motosikletler trafikten kaldırılıyormuş bunun hakkında bana yardımcı olacak biri varmı yada bu işlem yürürlüğe konulduğunda benim motoruma ne olacak bana motorum trafikten alı konulduğu zaman bir miktar para vericeklermi yoksa hem sevdamdan hemde motorumdan olup arkama baka baka evemi döneceğim??:silent::salut::salut:


lütfen yardım edin motorumdan olmak istemiyorum eğer bu yasa yürürlüğe konulursa motorumu çinmalı motor fiyatına satıp paraya cevireceğim çünkü başka çarem kalmayacak..:cat::cat:
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Arkadaşın iyi sallamış
Kaldıramazlar öyle trafikten falan kaldırmaya biraz şey ister :)
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Yok daha neler. Piyasada bir sürü 2 zamanlı motor var. Sadece 2.el değil satılmayı bekliyenlerde bayiilerde mevcut. Ayrıca bizim burada Yunus Polislerin bazılarında MZ 301 var. :)
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Avrupa'da 2 zamanlıların durumları nedir?

Trafikte Avrupa Birliği normlarına uymamız gerekiyorsa 2 zamanlılara da kafayı takabilirler.
 
Katılım
14 Ara 2007
Mesajlar
212
böle bi uygulama olacağını sanmıyorum olsa bile toplamazlar sadece üretimi kalkar..Ne gerekçeyle adamın elindeki motoru alabilirler?Verisn o zman 4 zmanlı..Saçma:silent:
 
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
1,686
milletin sallama içgüdüleri nasıl gelişmiş ya:pr:
bizim vatandaşların hurafe üretmekte üstüne yok:farao:
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
80
- 2 zamanlı kalkacak yerine 3 zamanlı gelecek
- scooterlara ehliyet kalkacak
- askerlik düşecek (askere gidenler iyi bilir)
- af çıkacak (arkadaşım bakanlıktan öğrendi)
- mazot 1 ytl olacak
- kdv kalkacak
- adam bütün depremleri bilmiş abii..

bu liste uzar gider...
milletin işi gücü kalmadı motorun zamanı ile uğraşacak...
 
Katılım
30 Nis 2008
Mesajlar
729
nereye kaldırıyo o kadar kolaymı biraz ...... zor :) o Arkadaşın Umarım Motosikletin M sini bilmiyodur.... :cherry:
 
Katılım
4 Tem 2008
Mesajlar
1,167
nerde kaldırcaklar eski kamyonlar piyasadan kalkıcak diye yıllardır söyleniyor hani nerde kaldırıldı bi sürü eski kamyon var yani böyle bir şey olmazı sor
 
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
1,686
- 2 zamanlı kalkacak yerine 3 zamanlı gelecek
- scooterlara ehliyet kalkacak
- askerlik düşecek (askere gidenler iyi bilir)
- af çıkacak (arkadaşım bakanlıktan öğrendi)
- mazot 1 ytl olacak
- kdv kalkacak
- adam bütün depremleri bilmiş abii..

bu liste uzar gider...
milletin işi gücü kalmadı motorun zamanı ile uğraşacak...

istenmeyen tüy kalmayacak,bütün tüyler istenecek:queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yha banada motosiklet tamircisi bir arkadaşım söyledi antepte 2t yasaklanmış ordaki bütün rx 115 ler çok ucuz bir fiyata satılıp buraya filen gelmiş dedi..

bana elindeki motoru elinden biran önce çıkart dedi kafama takıldı bu sorunun cevabını en iyi mt de bulurum dedim ve buraya konu açtım aramızda polis olan abilerimiz hukuk yasa ile ilgilenen abilerimiz var onlarda bilgilerini yazsın sefkili modlardan ricam 2 -3 sayfa olmadan kitlemesinler..

2t lerin kalkması sacma geldi fakat aklımada kurt düştü kesin bir bilgiye bu site sayesinde ulaşırım diye konu açtım cvp yazanlara teşekkürler topicimde geyik yapanları paris hilton öpsün..:p
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
ZATen Antep Belediyesinin bi zoru var motorlarla.. Bi aralar da Motorla şehir içinde gezemiyodun bu yasağı yıktık sonunda :)
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
391
Genel anlamda böyle bişi yapamazlar. 2 zamanlı motorların hepsı yasaklanmıştır diye bişi sozkonusu olamaz.Şöyle bişi olabılır bellı bır modelın altındakı ve "EURO" normlarını karşılayamayan 2 zamanlılar konusunda bişiler yapılabılır belki.Ama turkıye şartlarında böyle bişi yapamazlar.Avrupadada olmaz cunku buyuk ıtalyan motor uretıcılerı avrupa pazarı için EURO normlarına uygun bıcok 2 zamanlı modeller uretıyorlar.
 
Son düzenleme:
Katılım
24 May 2008
Mesajlar
198
2 zamanlıların bir çok ülkede yasak olduğunu duymuştum türkiyede yasaklanabilir diye düşünüyorum inş yasaklamazlar.
 
Katılım
4 May 2008
Mesajlar
139
2 zamanlı deilde bence yapılırsa böyler bı uygulama gecen yıllarda arabalara yapıldıgı gıbı bellı bı yas sınırındakıler kaldırırlır
 
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
312
Asparagas

Seni cok fena kaldırmıslar :cyclopsan Tamirci arkadasının yanına bi git sonra naparsan yap :cherry: :wiinkk: 2T nin ne zararı varmıs

Genel anlamda böyle bişi yapamazlar. 2 zamanlı motorların hepsı yasaklanmıştır diye bişi sozkonusu olamaz.Şöyle bişi olabılır bellı bır modelın altındakı ve "EURO" normlarını karşılayamayan 2 zamanlılar konusunda bişiler yapılabılır belki.Ama turkıye şartlarında böyle bişi yapamazlar.Avrupadada olmaz cunku buyuk ıtalyan motor uretıcılerı avrupa pazarı için EURO normlarına uygun bıcok 2 zamanlı modeller uretıyorlar.

Sen bide yani almıstın galiba derbi yi :pale: Ama yok kaldırmazlar 2. eli bile 4000-5000 ytl olan motosikleti nereye kaldırıyo euro standartlarına uygundur derbiler :cat:
 
Katılım
9 Eyl 2007
Mesajlar
122
ya mobiletler jawalar mz ler kalkmasın piyasadan ya yoksa motora binilmez isyan çıkar çünkü bu saydıım motosikletlerinde hastaları var 2 zamanlı ayrı bir zevktir. Kuş gribinde tavukları alır gibi almazlar heralde bunları...
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
- 2 zamanlı kalkacak yerine 3 zamanlı gelecek
- scooterlara ehliyet kalkacak
- askerlik düşecek (askere gidenler iyi bilir)
- af çıkacak (arkadaşım bakanlıktan öğrendi)
- mazot 1 ytl olacak
- kdv kalkacak
- adam bütün depremleri bilmiş abii..

bu liste uzar gider...
milletin işi gücü kalmadı motorun zamanı ile uğraşacak...

asdsadsabw7.jpg


:queen::queen::queen::queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kaldırılması bencede saçmalık ama www.motosiklet.net sitesinin üyelerinden kesin bilgiye ulaşmak için bu topici actım..

tenk yuu mt..


ayrıca topic içi geyiklerde hoş olmuş ellerinize sağlık..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst