Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 29 Ara 2007
- Mesajlar
- 2,819
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yha millet ben bişi soracam umarım topic kilitlenmeden amacıma ulaşırım bir tamirci arkadasımdan duyduğuma göre 2009 yılından itibaren 2 zamanlı motosikletler trafikten kaldırılıyormuş bunun hakkında bana yardımcı olacak biri varmı yada bu işlem yürürlüğe konulduğunda benim motoruma ne olacak bana motorum trafikten alı konulduğu zaman bir miktar para vericeklermi yoksa hem sevdamdan hemde motorumdan olup arkama baka baka evemi döneceğim??:silent::salut::salut:
lütfen yardım edin motorumdan olmak istemiyorum eğer bu yasa yürürlüğe konulursa motorumu çinmalı motor fiyatına satıp paraya cevireceğim çünkü başka çarem kalmayacak..:cat::cat:
lütfen yardım edin motorumdan olmak istemiyorum eğer bu yasa yürürlüğe konulursa motorumu çinmalı motor fiyatına satıp paraya cevireceğim çünkü başka çarem kalmayacak..:cat::cat: