2009 suzuki fiyatları

Katılım
26 Eyl 2007
Mesajlar
701
sıfır motor almak hayal artık
bu arada duyduğum kadarıyla an 125 gelmicek dendi doğrumu acaba

Evet arkadaşım AN 125 gelmeyecek, eğer gelecek olsaydı fiyatıda 4.500 YTL'yi geçecekti:bounce:

Ayrıca arkadaşlar, gray marketçilerin motosikletleri yavaş yavaş geliyor. Muhtemelen o rakamlara göre fiyatlarda eş değerde inecektir diye düşünüyorum.
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,151
CBR 600 RR 22400 TL etiketle satılırken GSX R 600 için siz 32900 TL CBR 1000 RR 26900 TL satılırken GSX 1000 için siz 39300 etiket koyarsanız 600 cc bir makineyi kendi muadili bir markanın 1000 cc modelinden 6000 ytl fiyat fazlası ile satarsanız ben bu ülkede motosiklet satamam sonucunu peşinen kabullenmiş olmalısınız...Sanırım Suzuki genel Distribütörü yen artışına aşırı hazırlıksız yakalandı yada farklı olan bir şeyler dahası ticari yaklaşımlar sözkonusu !

http://www.honda.com.tr/motosiklet/prices.htm


http://www.suzuki.com.tr/motosiklet/index.asp?sayfa=fiyat


Bu makineleri kullanmayı bırakın artık sadece Showroom' larda görebileceğiz


 
Son düzenleme:
Katılım
26 Eyl 2007
Mesajlar
701
CBR 600 RR 22400 TL etiketle satılırken GSX R 600 için siz 32900 TL CBR 1000 RR 26900 TL satılırken GSX 1000 için siz 39300 etiket koyarsanız 600 cc bir makineyi kendi muadili bir markanın 1000 cc modelinden 6000 ytl fiyat fazlası ile satarsanız ben bu ülkede motosiklet satamam sonucunu peşinen kabullenmiş olmalısınız...Sanırım Suzuki genel Distribütörü yen artışına aşırı hazırlıksız yakalandı yada farklı olan bir şeyler dahası ticari yaklaşımlar sözkonusu !

http://www.honda.com.tr/motosiklet/prices.htm
http://www.suzuki.com.tr/motosiklet/index.asp?sayfa=fiyat

Bu makineleri kullanmayı bırakın artık sadece Showroom' larda görebileceğiz

Arkadaşım Honda fiyat açıkladımı-ki??? Web sitesindeki rakamlar 2008 rakamlarıdır. Fuarda motorlara ne kadar fiyat biçiliyordu sordun mu??(ben sormadımda) Çünkü herkesin fiyatı tavan yaparken Honda'nın fiyatları çekmesi diye bir lüksü yok!!
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
399
peki bu zammın sebebi neymiş..yanii onlardamı bizim motora binmemizi istemiyolar..yoksa dünyada araba satışları azaldığı için motosiklete rağbet başladıda bizimmi haberimiz yok....
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Genel olarak Suzuki'nin fiyatları hep yüksektir zaten; bu politikayı bozmamışlar.

Honda 2009 fiyatlarını açıklamadı bildiğim kadarıyla ama, 2008 fiyatlarını baz alacak olursak; CBR600RR 22,400 TL, ZX-6R 20,600 TL, YZF-R6 26,000 TL'ye satılıyordu, ayrıca 2009 model YZF-R6 fiyatı 28,500 TL. olarak açıklandı.

Bu şekilde bir kıyaslama yaptığımız takdirde, GSX-R600'ün 32,900 TL fiyat etiketinin hayli yüksek olduğunu söylemek yanlış olmaz sanırım.
 
Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
169
Bir 600'lük makinaya Türkiye şartlarında o kadar para bağlanırmı düşünmek lazım.
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,151
clemenze...

2009 Model Honda 1000 RR 24000 TL.
Yeni model diye lanse edilen 2009 1000 RR 31900TL.
Yine yeni diye lanse edilen 2009 model 600 RR 26400 TL.
2009 model GSX R 600 32900 TL. GSX 1000 39300 TL.

Yamahaya gelecek olursak ...

YZF R6 2009 28.500 TL. YZF R1 2009 38.500,00 TL

Honda ile mukayese edecek olursak...
4 Şubat 2009 itibarıyla Honda tarafından fiyatlar açıklanmış Arkadaşım... Fark bariz ortada... 600 cc makinelerdeki fark 6500 TL. 1000 cc makinelerdeki fark 7400 TL. Hatta 600 cc makine malesef 1000 cc makineden 1000 TL. daha pahallı...?

http://www.honda.com.tr/motosiklet/prices.htm


Yamaha ile mukayese edecek olursak...
1000 cc makinede fark 800 TL. 600 cc makinede fark 4500 TL.


http://www.beldeyama.com.tr/www/fiyatlar/fiyat_moto.php?k_id=13

Rakamlar ve Matematik bariz ortada artık çok fazla yorum yapmaya gerek yok karar yinede kullanıcıların...
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
204
s&t de hyosungların fiyatlarına ortalama %18-20 civarı bir zam yapmıştı. bayilerde bir ay önce 7.450 civarında olan gv 250 motorlar, geçenlerde 8.825 gibi abuk bir fiyata çıktı. merak etmeyin yakında honda da yamaha da yeni fiyatlar diye kaktırmalı tarifeyi huzurlarımıza sunar. sıfır hayal eden arkadaşlar soğuk suları hazır etsin bence.
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Eskiden sıfır km bmw'lere ulaşmak hayaldi Şimdi japonlarda hayal oldu. Bu şartlar altında 0 km japon almanın anlamsız oldugunu düşünüyorum. Nerdeyse bmw fiyatları ile aynı oldu. Okadar parayı verdikten sonra bmw almanın daha mantıklı oldugunu düşünüyorum. Sonuçta bmw'nin kullandıgı teknolojiyi hiç bir japon kullanamıyor.
 
Katılım
30 Ocak 2009
Mesajlar
208
Eskiden sıfır km bmw'lere ulaşmak hayaldi Şimdi japonlarda hayal oldu. Bu şartlar altında 0 km japon almanın anlamsız oldugunu düşünüyorum. Nerdeyse bmw fiyatları ile aynı oldu. Okadar parayı verdikten sonra bmw almanın daha mantıklı oldugunu düşünüyorum. Sonuçta bmw'nin kullandıgı teknolojiyi hiç bir japon kullanamıyor.


katılıyorum

2009 abs li burgman 400 cc sıfır fiyatı sıkı durun.... tammm 21.900 tl !!!!!!
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Ocak 2008
Mesajlar
4,154
Limankalesi Sen çok yaşa emi....
bende gördüm herhalde firefox kafayı yedi dedim, yok yaw kesin teknik arızadır. ne çeşit bir insan 400 cc scooter için 22.000 tl den fazla para verir.
hani firma uçar birşey demem ama bu kadar da uçulmaz ki be kardeşim. R1 39.000 TL, 41.000 TL ye suv satılıyor.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
AN 125 HK 2.990 YTL
Eğer bu anahtar teslimse ben 2700 e aldım..Herşey dahil.....

Demekki arada 300 lira fark var... Bu da %12-%13 civarı.... Ama bu zamlar yeni değil ki... 2 aydır sabit.... :cat:
 
Katılım
30 Ocak 2009
Mesajlar
208
Limankalesi Sen çok yaşa emi....
bende gördüm herhalde firefox kafayı yedi dedim, yok yaw kesin teknik arızadır. ne çeşit bir insan 400 cc scooter için 22.000 tl den fazla para verir.
hani firma uçar birşey demem ama bu kadar da uçulmaz ki be kardeşim. R1 39.000 TL, 41.000 TL ye suv satılıyor.[/QU

Japon yeni arttığı için korkarım 2008 de üretilen motorlar bitince bütün japon markalarının fiyatları uçacak
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst