Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 27 Mar 2009
- Mesajlar
- 526
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar çok sevdiğim motorumu satıyorum.
2008 Model Honda Transalp XL 700 ile takas yaparım, anlaşırsak üzeri nakit olarak verilir:cat:
Ayrıntılar aşağıdadır.
http://www.sahibinden.com/2009_-_mo...elem_yok_-75WQQaXQQ22065317WQQpXQQdisplayitem
2008 Model Honda Transalp XL 700 ile takas yaparım, anlaşırsak üzeri nakit olarak verilir:cat:
Ayrıntılar aşağıdadır.
http://www.sahibinden.com/2009_-_mo...elem_yok_-75WQQaXQQ22065317WQQpXQQdisplayitem