- Katılım
- 31 Eki 2006
- Mesajlar
- 125
Helal yaa
adamlar yapıyor buram buram kalite kokuyor walla...
2008 1000 RR alana 1000 litre yag bedava :mrgreen::mrgreen::mrgreen:
Gözünüz aydın SS çiler
(söylemesi ayıp endurolarda ABS standart neredeyse :mrgreen![]()
2009 da abs li 1000rr cikacak zaten son anda vazgectim 2009 bekleyecegim deneme surusu yaptim demo modeliyle (siyah/beyaz) gercekten urkutucu , satici 13000 rpm kadar cektir dedi tirstim yapmadim ama cok guclu makina sadece bileklere bayagi yuk biniyor sehir ici icin bence iyi degil.
iyi kampanya![]()