- Katılım
- 29 Tem 2007
- Mesajlar
- 3,386
- Konu Yazar
- #1
2009 Eurovision Şarkı Yarışması'nda Moskova'da ülkemizi bu kez Hadise temsil edecek arkadaşlar
Türkiye Radyo Televizyonu (TRT) Şebnem Ferah ile Hadise arasındaki kararsızlığının düğümünü çözmek için tercihini Hadise'den yana kullandı
Şebnem Ferah da alanında iyi sanatçılarımızdan evet ama Hadise kadar dünyaya açılmış ve kendini dalında ispatlamış değil şahsi görüşüm
Ben şahsen bu kez Hadise ile başaracağımıza inanıyorum
bu kızdaki hüner estetik güzellik herşeye değer
Has Türk kızı olmasına rağmen Belçik'da yetişmesinden dolayı yabancı dilini çok daha güzel konuşuyor ve bu bence gurur verici
özellikle Deli Oğlan ve Aşkkolik şarkılarıyla kendinden bahsettirdiği bu dönemlerde ülkemizde her radyoda her köşe başında her mp3player ve her telefonun çağrı alma sms vs seslerinde de duydukça ben adeta kendimden geçiyorum :mrgreen: ve olduğum yerde dans edesim geliyor
zaten işyerimde yemek molasından ve çay molalarından arta kalan 10-15dk'lık vakitlerimizde fabrikamızda çalışan dansçı bir arkadaşımla adeta kendimizden geçiyoruz
HADİSE'nin sonuna kadar destekçisiyim.
kendimize oy verebilseydik ben vallahi de 250 kontörlük oy boşaltabilirdim 
bütün forum siteleridne var haberi
bu da benden olsun :wiinkk::wiinkk::wiinkk: hoşçakalın:wiinkk:
HADİSE'nin sonuna kadar destekçisiyim.
BAŞARILAR HADİSE
bütün forum siteleridne var haberi