2008 YZF R125 Vs. Derbi GPR 125

Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
arkadaşlar racing için starter olarak bu iki motor arasında kaldım. yamaha bana biraz daha yakın geldi ama yinede bi sormak istedim. hangisini almam daha mantıklı.? cbr 125 dicek olursanız demeyin:) şimdiden teşekkürler..

Yeni çıkacak 4 zamanlı Derbi de hemen hemen Yamaha ile aynı standartlara sahip olacak bildiğim kadarıyla.

Sonuçta birbirine denk 2 motosiklet arasında seçim yapacak olsaydım ben de tabiiki 4 Japon arasında en uygun parça fiyatına sahip olan Yamaha' yı tercih ederdim. Servis ağı ve parça temini de etken tabi.

Bunlara o kadar para vermeye değer mi dersen de, gider aynı paraya hatta daha ucuza bir tane Hyo GT250 alır, paşa paşa binerdim.
 
Katılım
9 Eki 2008
Mesajlar
611
sahibinden sitesinde derbilerin motorlarını yamaha üretiyor diye duymuştum ne kadar doğrudur bilmem ama alacak olsam bende yamaha alırdım nede olsa r1 ilhamlı bir motor ..
 
Katılım
7 Eyl 2007
Mesajlar
2,130
kesınlıkle yamahayı tercıh et...performans hersey demek degıldır...derbı yuksek devırde yuruyen bı makınadır ve kesınlıkle cadde ıcın yapılmamıstır tamamen pıst motorudur bellı bır sure sonra performası dusecektır 2 zamanlı motorların gennelıkle omru kısa olur...sen 4 zamanlı al hem cebıne yararı olur hemde daha az performanslı..ha eger performas olsun ıstıyosan dort zamanlı hyo gt250r ı tercıh et derım...
 
Katılım
10 May 2008
Mesajlar
2,129
düşündüğüne saygı duyuyrom ama bu 80 milyar paran varken kia'nın jipinimi yoksa 2. el range mi alırsın gibi bişey. ben kesinlikle range'i düşünürüm.:)

:)ama arkadaşım hyoda okadar kötü bi marka değil !zaten başlangıç motoru ..biraz kaslı hemde 250 cc güzel motor.yamahada çok şık ve gerçekten çok güzel biraz pahalı geldi banada bende hyo alsa o paraya daha iyi derim tabi saygı duyarım benim görüşüm:cat:
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
:)ama arkadaşım hyoda okadar kötü bi marka değil !zaten başlangıç motoru ..biraz kaslı hemde 250 cc güzel motor.yamahada çok şık ve gerçekten çok güzel biraz pahalı geldi banada bende hyo alsa o paraya daha iyi derim tabi saygı duyarım benim görüşüm:cat:

valla hyo dan baslangıc motoru olması zor çok atak hemen hızlanıyor . ve donuslerde acemi adam zorlanır onda elçikler depo ile birleşiyor . 1. viteste biraz az ver şahlanacak gibi yapıyor
 
Katılım
10 May 2008
Mesajlar
2,129
valla hyo dan baslangıc motoru olması zor çok atak hemen hızlanıyor . ve donuslerde acemi adam zorlanır onda elçikler depo ile birleşiyor . 1. viteste biraz az ver şahlanacak gibi yapıyor

tabikide doğrudur ..güzel makina gerçekten ama bana fiyatı biraz fazla geldi ben kendi adıma seçim yapsam hyo alırdım yani
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
arkadaşlar konu taa ne zaman açılmış akradaşta 2 mesaj atmış kaçmış hortlatmaya gerek yok mesaj sayımı yükselticem diye bence =)
 
Katılım
29 May 2008
Mesajlar
108
Başlangıç motoruna vergisi ve plakasıyla yada ikinci el alacaksan devir masrafıyla beraber 10.000ytl mi bayılacaksın_? Biraz traji komik bir durum...2 yıldır motosiklete biniyorum başlangıç motorum suzuki gsxr 600 dü...O makineyi kullanana kadar daha önce skuter bile sürmemiştim !!! Başlangıç motoru firmaların küçük cc'li motorları satabilmek ve bu işe yeni başlayan ve her şeyi çok bildiğini zannederek lafta pro. motosiklet sürücülerinin acemileri aşağılaması üzere acemilere satılmak üzere çıkartılan motorlardır. Ekonomik sebeplerle bnim gibi mondial rs15 yada ybr 125 kullanırsın o ayrı konu.Evet bende ybr ye biniyorum ama 2000km üstünde gsxr 600 kullandım.makinenin kuyryğunda kaç km yaptığımı hatırlamıyorum :) 30ytllik benzinle 450 km gittiği için ybr kullanıyorum.Viraja da giriyorum tek teker de yapıyorum...Sen motorcu olduktan sonra motor bahane derim ben ...

Gerek yzf 125 gerekde gpr gerçekten güzel makineler fakat; TR için çok pahallılar...Bunların 0 fiyatlarına (yzf) ikinci el srad lar var hatta geçen gün sahibinden.com da 2004 model gsxr 600 11.000ytl idi.Ben kendimindebir zamanlar bindiğim gsxr 600ü 9.000ytlye sattım geçen ay 42.000km de ve makinesine el değmedi...

İllaki başlangıçta küçük cc ye bincem diyosan ybr cbf gibi virajda yatabilceğin 8.000dd debriyajı bırakıp teker yapabilceğin motorlara bin ki; pilotaj hatalarını telafi etsinler... Şunu diyebilirsin ; Bizde senin gibi kafadan gidip makine mi alalım _? Evet AL !!! Benm gibi yanında 4-5 senedir makineye binen arkadaşların varsa arkalarında binlerce km yapmışsan ve bir an bile seni yalnız bırakmayarak senin gelişmen için sna yardımcı olacak seni trafiğe kapalı alanlarda çalıştıracak viraj yapamsından tek teker e kadar sana öğretecek biileri varsa direk makine al...
 
Katılım
14 Eki 2008
Mesajlar
43
Ark. herkes gucunden bahsediyor Olmas Gpr Yzfnın Nerdyse Yarı fiatı bunuda göz önünde bulundurun..
 
Katılım
18 Kas 2008
Mesajlar
6
derbini yakıtı biraz olur ama cok deil derbi al antalyada ben bindin hemde bilinen bi derbiydi r125 yalar atar bence
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
sonuna kadar derbi . . .:cat:
üzeride pilot olsa uçar bu motor haberin olsun. . :cherry:
küçük cc nın en iyilerinden bence. .
 
Katılım
6 Ara 2008
Mesajlar
316
merhaba arkadslar profıldende anlasılacagından derbiciyim sper makıne kasanın altındakı makınde yamaha dtr 125 makınası zaten bence derbi kardesım sonuna kadar bundakı racınc zevkını rs 125 harıc hıc bır makınada bulamassın 125 bazında tabıkı yanlıs anlasılmasın benım ılk cacınc makınem ve cok harıka cok zevk alıyorum hele makas yaparken sper :cat:
 
Katılım
22 Tem 2007
Mesajlar
979
Yzf R125 arkadaşlar bu motorda parça konusunda sıkıntı çekersiniz çok pahalı olduğu için tutulmayacaktır e haliyle servislerde 3-5 tane motor için parça stok u yapmıyıcaklardır şöyle düşünün yamaha servisisin günde 5 tane ybr geliyo ayda bi tane Yzf R125 gelio sen hangisnin parçasından alırsın onun için bişey olduğu zaman fabrikadan parçaları bekle babam bekle bence bulaşılmaz ama zevk senin
 
Katılım
18 Tem 2008
Mesajlar
2,327
arkadaşlar racing için starter olarak bu iki motor arasında kaldım. yamaha bana biraz daha yakın geldi ama yinede bi sormak istedim. hangisini almam daha mantıklı.? cbr 125 dicek olursanız demeyin:) şimdiden teşekkürler..

arkadaşlar lütfen güzel Türkçemizi ve özümüzü katletmeyelim.biz sahip çıkmazsak kim sahip çıkacak?
ben yamaha al derim "başlangıç" motoru olarak.
 
Katılım
7 Ocak 2007
Mesajlar
393
Bende gpr 125 kullanıcısıyım, İtalyan motorlarına tutkum vardır...Özellikle 2zamanlı motorlara, derbi için söyleyeceğim şey, servis ve parça sorunu yok(zaten kendinizde motorun bakımını yaparsınız, 2zamanlı motorların bakımı çok kolaydır,hava filtresini temizleyin,bujiyi değiştirin,karbüratör temizliğini arada yapın binin gidin), performans çok iyi (önceki motorum runner 180'di malossi kit ve parçalı),gazı fazla vermemelisiniz yoksa tutamazsınız zaten 130kg ağırlığı var scooter kadar, motor yamaha,yürüyen çoğu parça aprilia rs50! Ben diğer motorlar kötü demiyorum, eğer bu iki seçeneği önüme şimdi koysalar yine derbi alırdım.Gerçekten üzerinden inmek istemeyeceksiniz..Size parçaları ile ilgili bilgiler, bence uygun
http://www.pjme.co.uk/acatalog/GPR125.html

Mike DI MEGLIO, FRA Ajo Motorsport adına Derbi GPR125 ile 2008 dünya moto GP 125cc şampiyonu oldu, bu da sitede Derbi hakkında bilmeden ahkam kesen arkadaşlara duyrulur 2zamanlı Derbi GPR 125 hava atmak için alınacak, gün boyu kullanılacak, kıra bayıra pikniğe gidilecek,az yaksın çok gitsin(ki sitede kullanmayan arkadaşların dediği gibi deli yakışıda yok, ben sakin kullanmada km'de 110kuruş yakıyorum) motoru değildir, diğer 125cc ss ler ile (aprilia ve cagiva hariç) bunları yapabilirsiniz, yine söylüyorum bu motoru kıymetini bilecek meraklısı alsın, bu motor safkan pist motorudur, rahatsızdır,serttir vs ama performans ve yol tutuş,denge on numaradır....Hava atmak isteyenler, anlamayanlar diğer 125cc lere baksınlar, yolda sakın bu motora bulaşmasınlar Zaten sesini duyan kenara çekiliyor, sesi tırt diyenler gelsin 7000-11000 devir arası onları br gezdireyim,ses duysunlar
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst