Bende gpr 125 kullanıcısıyım, İtalyan motorlarına tutkum vardır...Özellikle 2zamanlı motorlara, derbi için söyleyeceğim şey, servis ve parça sorunu yok(zaten kendinizde motorun bakımını yaparsınız, 2zamanlı motorların bakımı çok kolaydır,hava filtresini temizleyin,bujiyi değiştirin,karbüratör temizliğini arada yapın binin gidin), performans çok iyi (önceki motorum runner 180'di malossi kit ve parçalı),gazı fazla vermemelisiniz yoksa tutamazsınız zaten 130kg ağırlığı var scooter kadar, motor yamaha,yürüyen çoğu parça aprilia rs50! Ben diğer motorlar kötü demiyorum, eğer bu iki seçeneği önüme şimdi koysalar yine derbi alırdım.Gerçekten üzerinden inmek istemeyeceksiniz..Size parçaları ile ilgili bilgiler, bence uygun
http://www.pjme.co.uk/acatalog/GPR125.html
Mike DI MEGLIO, FRA Ajo Motorsport adına
Derbi GPR125 ile 2008 dünya moto GP 125cc şampiyonu oldu, bu da sitede Derbi hakkında bilmeden ahkam kesen arkadaşlara duyrulur 2zamanlı Derbi GPR 125 hava atmak için alınacak, gün boyu kullanılacak, kıra bayıra pikniğe gidilecek,az yaksın çok gitsin(ki sitede kullanmayan arkadaşların dediği gibi deli yakışıda yok, ben sakin kullanmada km'de 110kuruş yakıyorum) motoru değildir, diğer 125cc ss ler ile (aprilia ve cagiva hariç) bunları yapabilirsiniz, yine söylüyorum bu motoru kıymetini bilecek meraklısı alsın, bu motor safkan pist motorudur, rahatsızdır,serttir vs ama performans ve yol tutuş,denge on numaradır....Hava atmak isteyenler, anlamayanlar diğer 125cc lere baksınlar, yolda sakın bu motora bulaşmasınlar Zaten sesini duyan kenara çekiliyor, sesi tırt diyenler gelsin 7000-11000 devir arası onları br gezdireyim,ses duysunlar