2008 YZF R125 Vs. Derbi GPR 125

Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2
arkadaşlar racing için starter olarak bu iki motor arasında kaldım. yamaha bana biraz daha yakın geldi ama yinede bi sormak istedim. hangisini almam daha mantıklı.? cbr 125 dicek olursanız demeyin:) şimdiden teşekkürler..
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
derbi gpr 125 2 zamanlı diye hatırlıyorum . eğer 2 zamanlı ise . yzf yi üfleyebilir
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
391
Derbi Performans konusunda yamahayla dalga geçer.Bu makınelerın benzeyen tek yanları 125cc olmaları.Performans ve saglamlık istiyorsan tartısmasız, italyan asıllı ispanyol olan Derbi GPR125R .Egerki, "estetık olsun", "yamaha R6 ya benzesin", "sadece estetık bana yeter performans benım ıcın sorun dııl" dıyorsan yamahayı tercıh et.

Ben 1,5 senedir Derbi GPR125R kullanıcısıyım ve cok memnunum ıyıkıde Hyosung gt250R yada CBR 125R almamışım.Dogru karar verdıgımı motorum bana 1,5 senedır kanıtlıyor.Hayırlısı olsun senın ıcın
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
Gpr başlangıç için bence çok ataktır.Yzf en mantıklısı:cat:
Yakıt, arıza çıkarması vs açısından da yamaha derim:cat:
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
performans olarak Derbi GPR 125 daha iyidir ama görüntüsü ve 4 zamanlı olmasından dolayı başlangıç motoru olarak yamaha YZF R125 derim.Genede tercih meselesi.Ben olsam ikisinde almam cbf 150 alırım onların yarı parasına nasılsa büyütüceksin 5000-10000km yapıp 500-600luk bir bakina bakardım.
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
Derbi Performans konusunda yamahayla dalga geçer.Bu makınelerın benzeyen tek yanları 125cc olmaları.Performans ve saglamlık istiyorsan tartısmasız, italyan asıllı ispanyol olan Derbi GPR125R .Egerki, "estetık olsun", "yamaha R6 ya benzesin", "sadece estetık bana yeter performans benım ıcın sorun dııl" dıyorsan yamahayı tercıh et.

ayrıca derbi 2 zamanlı olduğu için çok yakar ama yamaha 4 zamanlı ve sübap'lı olunca yakıt konusunda derbiyle dalga geçer
 
Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
1,597
Başlangıç motoru olarak sadece performans yönünden bakmayın. Parça ucuzluğuda önemli. YZF yi yana yatırdığınızı düşünün ne kadar masraf çıkar sizce ?

CBR 125 diyorum ben. Daha önce vitesli tecrübeniz varsa gt 250 r da olabilir.

YZF ile GT yaklaşık aynı fiyatlar zaten. derbiyi fiyat olarak bilmiyorum ama yeni modelleri 4 zamanlı oldu.
 
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
340
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Görüntü olarak Yzf R125.
 
Katılım
24 Ağu 2008
Mesajlar
345
sanırım yzf yedek parça yönünden tercih edilebilir bi motor gayetde güzel performans olarak nasıldır bi bilgim yok ama her zaman hoşuma gitmiştir bu motor
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Onlara vereceğin parayı Hyosung a ver 250 cc motor kullan hem de görüntüsü büyük :)
 
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
Derbi Performans konusunda yamahayla dalga geçer.Bu makınelerın benzeyen tek yanları 125cc olmaları.Performans ve saglamlık istiyorsan tartısmasız, italyan asıllı ispanyol olan Derbi GPR125R .Egerki, "estetık olsun", "yamaha R6 ya benzesin", "sadece estetık bana yeter performans benım ıcın sorun dııl" dıyorsan yamahayı tercıh et.

Ben 1,5 senedir Derbi GPR125R kullanıcısıyım ve cok memnunum ıyıkıde Hyosung gt250R yada CBR 125R almamışım.Dogru karar verdıgımı motorum bana 1,5 senedır kanıtlıyor.Hayırlısı olsun senın ıcın

motorunun uzerinde yamaha yazarken iddaalı bi cumleyle baslamamısmısın:bounce:

yzf iidir ki ztn derbide bu sene 2zamanlı uretimine son veriyo 4 zamanlı olucak artık gpr:cat:
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
arkadaş derbiyi 2. el yada 0 alacağını belirtmemiş derbi neden hızlı kaçar diyorsunuzki bu sene yeni gelecek olan modelleri artık 2 zamanlı değil 4 zamanlı motor değişti haberleri olmayan arkadaşlar var sanırım...

benim tercihim yamahadan yana olurdu bu 2 motordan birisi düşünülüyorsa eğer sadce

ama genel fikrim cbr125 yada cbf dengi motorlardan biriyle vites için ufak bi pratik yapar 250lilik bi motor alırdım hyo gibi
 
Katılım
22 Şub 2007
Mesajlar
1,760
yzf yi bilmem ama deryle sacma bi kapışmamız olmuştu 4 motor 3.vites yanlıyarak gittigini görünce derynin aklım gitti 2 zamanlı dehset motor 160 ları görüyo 125cc ile ama tabi biraz eskidi derdi cok olur hoysungta fena degil ama ben kalitesini sevmedim hepsi güzl makina
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Eğer arkadaş 4 zamanlı modellerinden bahsediyorsa hemen hemen aynı değerlere sahip bir güç elde ettiklerini tahmin ediyorum. Bu durumda parça fiyatları,servis vs. ve fiyatları göz önüne alınır daha sonra hangisi sana uygun ve beğendiğinse onu alırsın.
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
Para varsa yzf125.Yoksa gerisini salla:cat:
(cbr125,cbf gibi motorları istemiyorsun diye söyledim).
 
Katılım
24 Haz 2008
Mesajlar
1,259
Başlangıç motoru olarak sadece performans yönünden bakmayın. Parça ucuzluğuda önemli. YZF yi yana yatırdığınızı düşünün ne kadar masraf çıkar sizce ?

CBR 125 diyorum ben. Daha önce vitesli tecrübeniz varsa gt 250 r da olabilir.

YZF ile GT yaklaşık aynı fiyatlar zaten. derbiyi fiyat olarak bilmiyorum ama yeni modelleri 4 zamanlı oldu.

cıbırı da yana yatardığında yzf kadar masraf cıkartır hocam ama basşlangıç motoru race için şu an en şıkı yzf tabiki ama derbinin 4 zamanlı motorunun performansı merak konusu cidden :)
 
Katılım
25 Mar 2008
Mesajlar
433
merhaba arkadaşlar
YZF R125...4 zamanlı, 4 sübaplı, tork 12.8 nm 8000 d/dak
Enjeksiyonlu, 14 lt yakıt tankı,15 bg 9000 d/dak

CBR 125 R...4 zamanlı 2 sübaplı, 10.1 nm 8000 d/dak
Karbüratörlü,10 lt yakıt tankı, 13.2 bg 10000 d/dak

GPR 125 2 zamalı karbüratörlü 13 lt yakıt tankı, 28 bg

buradan da anlaşılacağı gibi benim ilk tercihim yamaha olurdu...hem bayisi her ilde var ilçede var nerdeyse...performans olarak şu an en üst seviyede YZF R125...görüntü olarak ta öyle....ama DERBİ nin çıkaracağı 4 zamanlı euro 3 motorlu motorsiklet i inceledim...bence GPR...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst