Derbi Performans konusunda yamahayla dalga geçer.Bu makınelerın benzeyen tek yanları 125cc olmaları.Performans ve saglamlık istiyorsan tartısmasız, italyan asıllı ispanyol olan Derbi GPR125R .Egerki, "estetık olsun", "yamaha R6 ya benzesin", "sadece estetık bana yeter performans benım ıcın sorun dııl" dıyorsan yamahayı tercıh et.
Onlara vereceğin parayı Hyosung a ver 250 cc motor kullan hem de görüntüsü büyük![]()
Derbi Performans konusunda yamahayla dalga geçer.Bu makınelerın benzeyen tek yanları 125cc olmaları.Performans ve saglamlık istiyorsan tartısmasız, italyan asıllı ispanyol olan Derbi GPR125R .Egerki, "estetık olsun", "yamaha R6 ya benzesin", "sadece estetık bana yeter performans benım ıcın sorun dııl" dıyorsan yamahayı tercıh et.
Ben 1,5 senedir Derbi GPR125R kullanıcısıyım ve cok memnunum ıyıkıde Hyosung gt250R yada CBR 125R almamışım.Dogru karar verdıgımı motorum bana 1,5 senedır kanıtlıyor.Hayırlısı olsun senın ıcın
Onlara vereceğin parayı Hyosung a ver 250 cc motor kullan hem de görüntüsü büyük![]()
Başlangıç motoru olarak sadece performans yönünden bakmayın. Parça ucuzluğuda önemli. YZF yi yana yatırdığınızı düşünün ne kadar masraf çıkar sizce ?
CBR 125 diyorum ben. Daha önce vitesli tecrübeniz varsa gt 250 r da olabilir.
YZF ile GT yaklaşık aynı fiyatlar zaten. derbiyi fiyat olarak bilmiyorum ama yeni modelleri 4 zamanlı oldu.