Neden 65 model mı o hehehe , alıstık adem abi atısmaya zaten su an facebook yanıyor burayı da yakarız . Laf yetıstırebılecek bırılerı lazım
OĞLUM BAK GİTTT SÜPÜRGEYİ YERSIN HEHEHEHEHE
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:06 ----------
mobilete göre değişmezmi o olay ?
o şansa gore degısır , komsumun oglu sinek aldı geldı onunla uğrasırken , karbüratör temizlemeyi o tip motorlara elektrık tesisatıyapmayı ooooohhh misss gibi yağlı benzın koktu bee ,çarsıda kı yan komsum mobıletle sureklı boya tasıyor hele havalar sıcak , eray gel bu stop ettı yıne calısmıyor dıye gelıyor karbüratör bujı hatta matkapla motoru calısma yonune bır cevırıyorum misss gibi oluyor
kanuni caracal sayesınde motosiklet tamirini öğrendım .