2008 Model Ybr mi 0 Salcano mu??

Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
biri mobiletmi dedi? :sunny: 5 yıl bindim. Bende yarıştım ama mobiletin nekadar arıza yaptığını herkes bilir. Resmen motor takılmış bisiklet :farao:
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
egelim duymasın. :queen:


Neden 65 model mı o hehehe , alıstık adem abi atısmaya zaten su an facebook yanıyor burayı da yakarız . Laf yetıstırebılecek bırılerı lazım

OĞLUM BAK GİTTT SÜPÜRGEYİ YERSIN HEHEHEHEHE

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:06 ----------

mobilete göre değişmezmi o olay ?

o şansa gore degısır , komsumun oglu sinek aldı geldı onunla uğrasırken , karbüratör temizlemeyi o tip motorlara elektrık tesisatıyapmayı ooooohhh misss gibi yağlı benzın koktu bee ,çarsıda kı yan komsum mobıletle sureklı boya tasıyor hele havalar sıcak , eray gel bu stop ettı yıne calısmıyor dıye gelıyor karbüratör bujı hatta matkapla motoru calısma yonune bır cevırıyorum misss gibi oluyor :D


kanuni caracal sayesınde motosiklet tamirini öğrendım .
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst