2008 Kymco Xciting 500i R

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Kymco_Xciting_500i_R_stpz.jpg


Kymco_Xciting_500i_R_st1pz.jpg


Kymco_Xciting_500i_R_compteur_stpz.jpg


Caractéristiques techniques :
Moteur : monocylindre 4 temps, 460 cm3, refroidi par eau, 1 ACT et 4 soupapes, simple arbre à câme en tête, injection électronique, transmission automatique par variateur
Puissance 38,4 ch. (28,2 kW) à 8 000tr/min, couple 4,2 daN.m à 5 500 tr/min
Partie-cycle : cadre tubulaire acier double berceau, fourche télescopique diam. 40 mm, 2 amortisseurs AR, freinage intégral AV 2 disques diam. 260 mm / étrier 4 pistons - AR disque diam. 240 mm / étrier 2 pistons, pneus AV 120/70 x 15 - AR 150/70 x 14
Gabarit : empattement 1 550 mm, hauteur de selle 780 mm, réservoir 15 litres (réserve 2 litres), poids 221 kg

alıntı
scooter-station.com
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ağu 2007
Mesajlar
571
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Güzel görünüyor enjeksiyonlu olması güzel göstergelerde fena sayılmaz fiyat iyise düşünenler için ideal.
 

h2o

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Eyl 2007
Mesajlar
145
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
2009 modeli 11.350ytl güzel bişi
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
2009 öncesi enjeksiyonlu mu bilmiyorum ama bu model hakkında tek duyduğum çok fazla yaktığıydı:farao:
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
2,232
Motosikleti
Suzuki GSX S1000 & Sym Joyride 300
Cift piston gibi görünüyor. Disk ve kırmızı kaliper güzel duruyor.
 
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
1,428
4 piston yazan arka frene ait diske baskı yapan pistonlardan bahsediyor
 
Katılım
15 Eki 2008
Mesajlar
8
eski 500 cc lerle motoru aynı..görsel olarak biras daha ii..bildigim kdarıyla türkiyeye 4 adet geldi 12.400 ytl den galiba mugla merkez,bodrum,izmir we antalya ya satıldı..yakıt olarak da eski kasasını kullanmıştım o zman yeni kasa
R6 ya biniodum we bnm motorumdan fazla yakıodu şehir içinde :cyclopsan
 
Katılım
16 Ağu 2010
Mesajlar
3
2003 model burgmanımı satıp yeni kasa xciting 500 i aldım ve hiç pişman değilim xcitiing im 5,9/6 saniyede 100 km/h ulaşıyor ve son gaz 130 140 ı görüyorum tam bir gezi makinası xciting 500ümle kuşadasından ıspartaya gidiyorum denizlide mola veriyorum saat gibi çalışıyor ve enjeksiyonlu ve abs si var yakıtı ise şehir içi 0,8 kr yakıyor :bounce:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst