2008 Honda CBR 1000RR Fireblade gümbür gümbür geliyor...

Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
yandan egzost olursa bencede yakışmamış.büyüsü kaybolur 1000rr nin.Gene sele altından vermeliler bence:cat:
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
2,743
honda bu ısı bılıyo arkadaslar kesın ortaya super bıse cıkıcak emınım..... r1 kıyaslamasına ıse sadece guluyorum....2008 cbr 1000 rr en ıısı olur 1000 lıklerın bencede....
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Bende sele altından çıkan eksozları seviyorum ama performans bakımından daha verimli olabilir kısa egsoz. Dumanın daha çabuk dışarı atılmasına yardımcı olur bence mantıklı ama görünüş açısından Sele altı taha çekici duruyor:cat: Ayrıca Plakalık iptalide bayağı zorlaşmış çare bulamak pahalıya patlar :)
 

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
@Skullhunter
Yabancı sitelerde bir çok haber çıkıyor ne kadar doğru bilmiyorum.
Habere göre Kawasaki Z 1400 2008 de yollarda olacakmış.
Naked bir motora bu kadar güç koymak çok anlamsız. 1400cc naked mi olur? 200 km/h üzerinde görelim bakalım önünüzde aerodinamik bir kafa grenajı olmadan ne kadar gidebiliyorsunuz.

Bu arada yeni 1000RR'ın tekere 175hp güç verdiğini söyleyenler var yurtdışında. Eğer öyleyse 200hp olacak. Ama ben böyle bir güç farkı beklemiyorum çünkü şimdiye kadar hiçbir marka ve modelde eski ve yeni model arasında bu kadar güç farkı olmadı. 3-5 hp fark ancak oluyor genelde. Bence motorun ağırlığı ile ilgili çok büyük bir azalma olacak, eh haliyle de gücü arttırmalarına gerek yok çünkü kilo başına düşen beygir gücü önemlidir...
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
943
tütüyor gene cıkınca herkezin azının suyunun akıcana eminim ben eksozun gene kuyruk altı olucağını düşünüyorum
 

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
Bir de şöyle bir versiyon var ama bence bu da gerçek değil. RC211V ile 1000RR karışımı birşey. Photoshop çıktı, mertlik bozuldu :mrgreen:

0726_cbr_2008.jpg
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Hondanın böyle bir tasarım yapacagını düşünmüyorum.Kuyruk vasat,eksoz vasat ve kafa grenajında beklendiği gibi bir degişiklik yok.



Yabancı sitelerde bir çok haber çıkıyor ne kadar doğru bilmiyorum.
Habere göre Kawasaki Z 1400 2008 de yollarda olacakmış.
2008_kawasaki_Z1400.jpg

Kawasaki neden1400c konusunda kendini bukadar kasıyor anlamıyorum. 1400cc ss var daha yeni sport touring'ide çıkardı şimdide naked. Diger kategoriler için 1400cc uyğun olabilir ama naked'te bana hiç mantıklı gelmedi. O 1400cc'nin ağırlığı ve gücü bir naked için uygun degil.
Bence z 750'den sonrası(z100-z1400) gereksiz.
 

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
Arkadaşlar, kuyruğu beğenmediniz ama 800cc MotoGP motoru RC212V nin kuyruğunu andırıyor. Bu yeni motorlarda kuyruğu iyice küçülttüler, arka lastik kuyruktan daha arkada kalıyor. Yeni kasa R6'nın küçücük kuyruğunu düşünün, hiç estetik değil bence ama trend bu yönde...

1107rc3.jpg


honda-motogp-1.jpg
 
Katılım
4 May 2004
Mesajlar
1,160
geçenlerde bir dergide okumuştum.. yabancıydı sanırım... 600 cc'lik süperspor karşılaştırması vardı ve bütün marka modeller karşılaştırmadaydı.. sonuç ise yeni cbr 600 rr'ın açık ara karşılaştırmayı aldığı yönündeydi... tam hatırlayamasam da en hızlı motosiklet veya başka yönlerden en iyi olmasa da genel olarak 1. çıkmıştı ve bütün test editörlerinin en beğendiği motosikletti...

Sanırım honda, 600 rr'da yaptığı bütün iyileştirmelerin daha fazlasını yeni 1000 rr'da da uygulayacaktır.. özellikle de motor gücünden çok ağırlık olarak eski modele göre motosikletin oldukça hafif olacağını düşünüyorum.. (600 rr'da olduğu gibi) Honda motorları zaten maksimum güç ve torktan ziyade gücü aktarma ve her devirde ürettiği güç ve torkla diğer üreticilerin bir adım önündeler...

yeni 1000 rr'ın sınıfının en iyisi olacağı belli gibi neredeyse...
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Boy merak ettiğim bir şey var;

Konunun başlarında 2008 model 1000 veya 600 RR alıcam demiştin, oysa 2006 model enfes bir motora sahipsin zaten, peki neden değiştireceksin?

Merak ettiğim için soruyorum, sakın yanlış anlama.

Okuduğumdan beri düşünüyorum aklıma gelen olası sebepler;

A)Motosiklet aşırı eskiyip iyice değer kaybetmeden düşük maliyetle yenilemek ve maddi değerini korumak.

B)Yarışlardan dolayı yıprandı veya motosikletten soğudum.

C)2008 modeline geçmek benim için ayrı bir tutku, yanısıra yarışlara devam edersem bana ayrıcalık kazandırcağına inanıyorum.

D)İnan bende bilmiyorum, sadece istiyorum.

E)Hiçbiri, gerçek sebep şu;

F)Hepsi veya bir kaçı.

Nedir üstadım?

Her türlü tecrübeye açım. :)
 
Katılım
10 Kas 2006
Mesajlar
1,209
R1'le çekişirler...

Tabiki ZX10 ve GSXR 1000'nin arkasında ;)

3.lük mücadelesinden öte bişi beklemesin kimse.
 

edy

Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,024
mehmet topik şahane olmuş 1000rr kutusunun resmine yapılan yorumlar harika :) demekki 1000rr çıksa ne olacak.
 

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
@aYe
Konunun başlarında 2008 model 1000 veya 600 RR alıcam demiştin, oysa 2006 model enfes bir motora sahipsin zaten, peki neden değiştireceksin?
2006 model gerçekten daha önceki 2004 ve 2005 modeline göre çok farklı ve üstün. 2005 Repsol modeli çok hoşuma gidiyordu ama 2006 modelde birçok değişiklik yapılacağından 2006 model almaya karar vermiştim ve motorumu çok seviyorum. Zaten kesin değiştireceğim diye birşey söylemedim. Değiştirmemin nedeni kesinlikle yarışta yıpranması falan değil, yıpranan birşey yok, yarışta en fazla 50km mesafe gidiliyor, eğer bu kadar mesafede motor ölecekse hiç binmeyelim. Motoru zorlamakla motor ölmez aksine daha da iyi açıldığından caddelerde kullanılanlardan çok daha iyi bir performansı var, motoru daha sağlıklı çalışıyor. Zaten motorda herhangi bir problem olsa şu anda biniyor olmazdım, bu yaz değer kaybetmemişken hemen satar yeni bir tane alırdım. 2008 modelinden beklediğim birkaç şey var. Eğer bunları yapmışlarsa -ki profesyonel kullanımda farkedilen şeyler bunlar- yeni modele geçebilirim. Bunların ilk başında ağırlık ve boyut geliyor. Ağırlık derken diğerleri ile arasında 3-5 kg fark var ama bahsettiğim bu fark değil. 600RR üzerine oturduğunuzda gerçekten motor altınızda komik kalıyor, motora hakimiyet çok daha fazla. Geçen hafta bir arkadaşıma 2004 model bir 600RR aldık, almaya giderken ben anlıyorum diye beni de götürmüştü. Motorda ciddi bir sorun yok, sadece yana yatmış iki kez. Performansını test et, bir sorun var mı diye tutturmuştu bir süredir. Dün gece sahil yolunda test ettim. Alet gerçekten ufacık ve üstündeyken akrobasi yapasınız geliyor, 600cc deki devir de ayrı bir keyif. Ancak bir kez daha söylüyorum, 1000cc ile uzaktan yakından alakası yok. Hatta dün 600cc nin beni kesmeyeceğini tekrar farkettim. 1000cc nin ivmelenmesi inanılmaz farklı. 600RR'da deviri dibine dayıyorsun, sanki 250 km/h ile gidiyorsun sanıyorsun bir bakıyorsun ibre daha 180 km/h de. Aynı oranda gazı 1000RR'da açtığında 200+ km/h sürate çıkması çok kısa. Yani sonuç olarak diyeceğim şudur; eğer beklentimi karşılayacak bir motor yapmışlarsa değiştirme ihtimalim var, yoksa motorumu kullanmaya devam edeceğim. Yarışı büyük ihtimalle maddi nedenlerden dolayı önümüzdeki sene devam ettiremeyeceğim. Sponsorsuz hiçbir şey olmuyor. Ama yine yarışa dönersem kesinlikle 600cc ile devam ederim. Herhalde yeterince açıklayıcı olmuşumdur, başka sorun varsa sorabilirsin...

@ryangt
R1'le çekişirler...
Tabiki ZX10 ve GSXR 1000'nin arkasında ;)
3.lük mücadelesinden öte bişi beklemesin kimse.
Bilen bilmeyen konuşuyor ya ben ona yanıyorum. Sen altında 1000RR olan kimle kapıştın da bu şekilde konuşabiliyorsun? Performansı değerlendirirken sadece beygir gücüne bakanlardansın. Yine kulaktan dolma bilgiler... 2006 model çıkınca zaten R1 yalan oldu, 2008 model ile birlikte zaten tercih edilen tek 1000cc olacak. Honda güçsüz diyorsun, WSBK (World Superbike) klasmanında tekere 220hp veren tek motor, diğerleri neden bu kadar modifiye edip bu performansı elde edemiyorlar? Motorun ürettiği gücü en az kayıpla tekere aktaran tek marka Honda. Diğerleri kayıpları çok olduğundan bu açığı krank beygirini yüksek tutarak kapatıyorlar. Mesela R6 133hp ama tekere 105hp veriyor, 600RR 120hp ama tekere 110hp veriyor. Bu durumda sence hangisi daha güçlü? Aralarındaki ağırlık farkını hiç hesaba katmıyorum bile...

@edy
mehmet topik şahane olmuş 1000rr kutusunun resmine yapılan yorumlar harika demekki 1000rr çıksa ne olacak.
Umarım tasarım olarak hayal kırıklığına uğramayız, tek korkum bu. Yoksa performans olarak bayağı iyi şeyler yaptıklarını düşünüyorum. 600RR'daki iyileştirmelere bakarsan, benzer iyileştirmeyi 1000RR'da da yaparlarsa süper olacak. Bakarsın sen de Honda'ya geçersin :mrgreen:


http://powersports.honda.com/2008models/index.asp
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
144
Gorunuse gore tek kelimeyle "muazzam" bir motor geliyor :) Tasarim konusunda kuyruk ve egzost ile ilgili soylenenlere ben de katilacagim, 600RR ve 1000RR'in tasarimlari beni daha cok cezbediyor fakat diger motorlarla karsilastiranlardan duydugum standart cumle "biraz degisiklik yapmasi lazim Honda'nin" seklindeydi.. O yuzden sanirim degistirmeleri iyi olacaktir (zamanla insanlar alisir yeni tasarima da ne de olsa).. Umarim guzel bi motor yaparlar, Mehmet de bu motoru alir da Istanbul sokaklari bi guzel inler, bizim de gozumuz gonlumuz acilir :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst