2008 1000rr

Katılım
22 Şub 2008
Mesajlar
10
Arkadaşlar türkiyeye ilk gelen 2008 1000RR ve ilk alan ben oldugum için kendimi tebrik ediyorum ve tüm arkadaşalrıma allah en iyilerini nasip etsin kazasız belasız günler dilerim.
10 numara bir makina:cat:
 
Katılım
9 Şub 2008
Mesajlar
2,858
hayırlı uğurlu olsun nice sağlıklı ve uzun sürüşlere inşallah.

1206-cbr1000-2008-01.jpg


CBR1000RR.jpg
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
timuray hayırlı olsunn artık trafikte karşılaşırsak bi düt dersinde korna sesini duyarız :)
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
1,233
Hayırlı, uğurlu olsun Timur abi :rendeer:

Güle güle kullan!

Allah kaza bela vermesin + kem gözlerden korusun :cat:

Motorunda ve sende gözü olanın gözü çıksın :cherry:
 
Katılım
9 Şub 2008
Mesajlar
2,858
Kenan Sofuoğlu 600 RR dan 1000RR a geçtiğinde arasındaki farkı

Bisikletle 600 cc lik motor arasındaki geçiş hissi ne benzetmişti.

12 motor tecrübenizden sonra Siz 1000rr a bindiğinizdeki hislerinizi ne ile ifade edersiniz. ?
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
96
eğer beyazsa inanrım ama kırmızıysa senden evvel alanlarda var. fuardan 2 gün sonra bakırköy sahilde beyaz gördüm fuarda berbat görünüyordu ama asfaltta deli bişiydi. beğendim.. sanada hayırlı olsun bu arada kazasız belasız kullanman dileğiyle
 
Katılım
9 Şub 2008
Mesajlar
2,858
eğer beyazsa inanrım ama kırmızıysa senden evvel alanlarda var. fuardan 2 gün sonra bakırköy sahilde beyaz gördüm fuarda berbat görünüyordu ama asfaltta deli bişiydi. beğendim.. sanada hayırlı olsun bu arada kazasız belasız kullanman dileğiyle

Siyahmış :) .
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
aman tanrımmmm sana baba demek istiyorum timur abii :queen:

Kazasız belasız kullan inşallah... pistlerde görmek istersiz seni :wiinkk:
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
1,233
Kenan Sofuoğlu 600 RR dan 1000RR a geçtiğinde arasındaki farkı

Bisikletle 600 cc lik motor arasındaki geçiş hissi ne benzetmişti.

12 motor tecrübenizden sonra Siz 1000rr a bindiğinizdeki hislerinizi ne ile ifade edersiniz. ?

tv muhabiri gibi sormuşsun :mrgreen:
 
Katılım
11 Eki 2006
Mesajlar
691
hayırlı olsun timur abi güle güle kullan bir iki kendinden resim koysaydın keşke :)
 
Katılım
22 Şub 2008
Mesajlar
10
Kenan Sofuoğlu 600 RR dan 1000RR a geçtiğinde arasındaki farkı

Bisikletle 600 cc lik motor arasındaki geçiş hissi ne benzetmişti.

12 motor tecrübenizden sonra Siz 1000rr a bindiğinizdeki hislerinizi ne ile ifade edersiniz. ?

Sevgili arkadaşım benim bütün motorlarım 600cc den yükseklerdi 1000cc den küçük motora binmedim ve gerçekten bu makina diğer 1000cc lerden çok farklı üzerine oturdugunuz anda gazı çevirdiğinizde altınızda bir canavarın sizi devamlı kışkırtığını hissediyorsunuz ne zaman hızlanacağını ve ne zaman duracağını çok iyi biliyor
 
Katılım
21 Eyl 2006
Mesajlar
1,799
hayırlı uğurlu olsun.. allah kaza bela vermeden binmek nasip etsin :rendeer:
 
Katılım
22 Şub 2008
Mesajlar
10
Hayırlı, uğurlu olsun Timur abi :rendeer:

Güle güle kullan!

Allah kaza bela vermesin + kem gözlerden korusun :cat:

Motorunda ve sende gözü olanın gözü çıksın :cherry:

Burcu teşekkür ederim canım benim allahım sanada ve tüm arkadaşlarıma nasip etsin biliyorum senin nasıl makina kullandıgını ve inşallah allah sanada nasip eder al artık şundan allllllllllll

abi tek siyah 1000rr sende tek siyah 600rr'da bende yakarız vallahaa:)

Ben tekrar standa çıkarttım honda SUCULARDA duruyor evde koyacak yer yok site pek güvenli gelmiyor çocuklar çok bu hafta sonu siyah beyaz 1000RR ı alan kardeşimiz süleyman tokkuzun la birlikte hep beraber gezebiliriz yağmur olmassa tabi
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst